BMW E39 528iA van Robin

Show je BMW E39. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Robin » 16 nov 2017, 20:34

Na mijn iet wat uitgebreide voorsteltopic toch besloten om ook gelijk maar een showroomtopic aan te maken. Mede omdat updates etc. hier thuishoren en niet in een voorsteltopic.

Algemene info
Op 1 september 2017 heb ik deze E39 528i van januari 2000 gekocht, met 296.162km op de teller. Het is een automaat op lpg. Hij rijdt heerlijk, op een paar kleine trillinkjes na. Waarschijnlijk zijn dit stabilisatorstangetjes of draagarm rubbers, moet ik nog even uitvogelen. Wellicht ook leuk om te vermelden dat ik de vierde eigenaar ben van de auto. Ohja, kleur van de auto is Biarritz Blau, een van de mooiste kleuren imo.

Op 13 november 2017 ben ik de magische 300k gepasseerd, toch wel een leuk momentje waarbij ik samen met mijn vriendin redelijk (misschien iets té) enthousiast in de auto zat. Alleen de confetti ontbrak nog.

De optielijst:
Spoiler: Laat zien
227 Sp/suspension W Self-leveling Suspension
280 Lt/aly Wheels Spoke Styling
302 Alarm System
339 Satin Chrome
386 Roof Rail
413 Luggage Compartment Net
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d
438 Wood Trim
441 Smokers Package
500 Headlight Washer Sys/intensive Cleaning
508 Park Distance Control (pdc)
522 Xenon Light
534 Automatic Air Conditioning
540 Cruise Control
555 On-board Computer
628 Communication Package
629 Car Telephone (gsm) W Card Reader Front
694 Preparation For Cd Changer
775 Individual Roof-lining Anthracite
785 White Direction Indicator Lights
818 Main Battery Switch
863 Europe/dealer Directory
877 Deletion Cross-over Operation
886 Dutch / On-board Documentation
De aankoop
Een uitleg van de oriëntatieperiode tot aan de dingen die mis zijn met de auto.
Spoiler: Laat zien
Goed, de aankoop zelf. Ik Heb nu net iets meer dan een jaar mijn rijbewijs en was op zoek naar een auto. Zeker omdat mijn vader veel in het buitenland werkt en dus veel met de auto weg is, is het lekker om een extra auto aan de kooi te hebben staan. M’n vader rijdt nu bijna 3 jaar een E39, waardoor ik de afgelopen 3 jaar verliefd ben geworden op die auto. Bijkomend voordeel: ik was al bekend met veel van de kwaaltjes en problemen van de E39.

Toen kwam halverwege dit jaar het oriënteren: wat is mooi, wat wil ik absoluut wel en wat absoluut niet? Al snel kwam ik tot de conclusie dat ik absoluut leder wilde, liefst de beige variant. Ook over de kleur van de wagen was ik snel zeker: het liefst een blauwe, maar niet dat donkere Orient Blau, liefst een tint lichter richting Biarritz Blau of Le Mans Blau. Dakraam zou leuk zijn, maar hoefde niet. Oh, en de brandstof was ook snel besloten: lpg. Dit omdat ik verwachtte veel te gaan rijden en gezien ik student ben zou dit de verstandigste optie zijn. Ook wilde ik graag op z’n minst een 525i, mede omdat ik merkte dat de 520i van m’n vader soms net niet snel genoeg optrok.

In de periode voor de aankoop heb ik van alles voorbij zien komen: van een afgetrapte 520i tot een showroommodel 540i. Maar alles wat net niet zoals ik het wilde hebben. Toen kwam eind augustus toen ik in de les Journalistiek zat een appje van m’n vader met daarin een link naar een wagen met de opmerking: “nog even doorsparen dus…”. Ik klikte het linkje aan, en daar stond ‘ie dan: de auto van m’n dromen. Biarritz Blau, Touring, beige leer. Alles klopte aan de auto en ik was meteen verliefd. Enige puntje was dat er geen APK meer op zat, deze was een week eerder verlopen.

Goed, ik baalde redelijk, omdat de auto ver buiten mijn budget te koop stond. Wat ik echter niet wist, was dat m’n vader de verkoper een berichtje had gestuurd met een bod wat aanzienlijk lager was dan de verkoopprijs. Daarbij heeft hij uitgelegd dat de auto voor mij was, en dat we de paar probleempjes die de auto had zelf op konden lossen en hem dus zonder APK zouden willen kopen.

Een uur later kreeg ik weer een appje van m’n vader: of ik vrijdagmiddag wat te doen had. Ik antwoordde van niet, en vroeg waarom. Ik kreeg het volgende antwoord terug: “Die auto die ik net doorstuurde, we gaan kijken. We kunnen hem meenemen voor een prijs binnen je budget ligt.”. Op het moment dat ik het appje kreeg zat ik in de les, en moest moeite doen om niet te schreeuwen. Ik voelde me als een klein kind in een snoepwinkel.

Fast forward naar de dag van aankoop. Vrijdagmiddag na m’n laatste les zijn we naar de verkoper toegereden en daar stond ‘ie dan. Waarvan ik geen weet had, was dat de auto een redelijke deuk had in de stijl naast de kofferklep. Goed, was te verhelpen en zou niet veel gaan kosten. Daarnaast had hij wat kleine steenslag plekjes op de motorkap, maar hey, het is een auto van bijna 18 jaar oud. Daarnaast zaten er nog wat kleine handafdrukjes van (vermoedelijk) zonnebrand op de deuren die redelijk dof uitgeslagen waren, en er niet zo af te wassen waren. De verkoper was er namelijk een uur of twee van te voren nog mee door de wasstraat gereden.
Goed, testrit gemaakt en meteen verkocht. Wauw, wat rijdt zo’n 528i heerlijk, en alles gaat met gemak. Even snel inhalen of nog net voor die vrachtwagen invoegen, geen probleem.

De verkoper was overigens zeer positief verrast over mijn kennis van de auto ;). Hij was dan ook erg blij dat de auto bij een kenner terecht kwam en niet bij een handelaar.

Na de testrit meteen alles netjes geregeld omtrent de betaling en het overschrijven, en toen naar huis gereden. Toch wel leuk om te zien, twee E39’s achter elkaar op de snelweg. Heb verschillende mensen zien kijken.

Ik heb vervolgens een afspraak gemaakt bij de garage bij ons tegenover om een voorkeuring te laten doen, waar een aantal andere puntjes uitkwamen dan bij de voorkeuring die de verkoper had laten doen. Uit de voorkeuring die ik liet doen, kwamen de volgende puntjes:
  • Ruitensproeier op de motorkap zat niet vast
  • Stoelverstelling (voor/achter) bestuurder werkt niet
  • ABS-melding
  • Banden achter zaten tegen de marge, maar waren nog voldoende voor de keuring
Goed, alles was redelijk snel opgelost, behalve de ABS-melding. Waar ik meteen voor vreesde en achteraf ook het geval bleek, was dat de ABS-module gereviseerd moest worden. Echter kwamen we daar later pas achter. Ik heb de auto uit laten lezen, omdat ik wilde weten of het daadwerkelijk aan de module was, of dat het gewoonweg een slechte sensor was. Er kwam geen melding van een sensor door, maar wel een melding van de versnellingsbak. Deze kreeg het toerental van de wielen niet door. Even gegoogled en toen ontdekte ik dat de ABS-sensor rechts voor ook het wieltoerental doorgeeft aan de versnellingsbak. Sensortje besteld, erop gezet en de melding bleef weg, ook bij warme motor.

Vervolgens de auto teruggebracht om af te melden, kreeg een steekproef, alles goedgekeurd. De inspectie was weg, de monteur rijdt de auto naar buiten, parkeert hem en poef: het lampje schiet aan. Was gelukkig geen probleem omdat hij de bon van de sensor én de oude sensor had gezien en dus wist dat ik er daadwerkelijk mee bezig was geweest.

Vervolgens thuis de kabel naar de module, stekkers en sensoren allemaal doorgemeten en dit bleek allemaal in orde: module moest gereviseerd worden. Dit gaat naar alle waarschijnlijkheid binnen nu en twee weken gebeuren bij ECU-Repair in Helmond. Voor €275 (spoedreparatie, kan er gewacht worden op de reparatie) ben je klaar en heb je twee jaar garantie.

Heb geprobeerd het zo kort mogelijk te houden :whistle:

Onderhoudshistorie
De auto is tot 2009 dealer-onderhouden geweest, waarna de auto tot mijn aankoop bij een vakgarage in onderhoud is geweest. Hieronder een lijstje met wat er (preventief) aan gebeurd is. Uiteraard alleen de noemenswaardige zaken.
Spoiler: Laat zien
2012
  • Inbouw lpg-installatie
  • Katalysator vervangen
  • Luchtbalg vervangen
2014
  • Onderhoud motor, preventief
    • Klepstoters vervangen
    • Koppakking vervangen
  • Expansievat, preventief
2016
  • Aircoservice
  • Lambdasonde vervangen
  • Nieuwe voorruit
2017
  • Nieuwe accu (Bosch 95AH 800A)

Recent onderhoud

Vanaf mijn aanschaf is er ook het een en ander aan gesleuteld. Nog niet heel veel. Echter ben ikzelf nieuwsgierig en probeer ik alles (met wat hulp van m’n vader) zelf op te lossen. Voorwaarde is natuurlijk wel dat het een probleem is dat zelf op te lossen is. Van al het onderhoud dat ik doe of laat doen, bewaar ik de rekeningen in een map en heb ik een Google Spreadsheet documentje waarin ik het soort onderhoud, de vervangen onderdelen, de datum en de prijs ervan bijhoud. Gewoon omdat ik zulke bestandjes leuk vind en graag een zo compleet mogelijke onderhoudshistorie wil hebben, mocht ik de auto ooit nog willen verkopen.
Spoiler: Laat zien
Onderhoud sinds aanschaf
  • ABS-sensor
  • PDC-sensor
  • Revisie ABS-module (Ergens de komende twee weken)
Nog wat kleine dingetjes
  • Xenonlampen vervangen. (Een van de twee ging 3 dagen na aanschaf naar de eeuwige jachtvelden, gelijk allebei vervangen)
  • Lampjes angel eyes vervangen (Een van de twee ging een week later stuk)
  • Lampjes achterlichten
De totale kosten, incl. de kosten van de keuring en revisie van de ABS-module, die ik tot nu toe heb gehad: €420,87.
Verlanglijstje/to-do list
Daarnaast heb ik, net zoals denk ik iedereen, een verlanglijstje/to-do list. Het een is harder nodig dan het ander, maar het zijn allemaal geen hoognodige zaken. Is vooral preventief willen vervangen van onderdelen en het opfrissen van de auto.
Spoiler: Laat zien
  • Waterpomp preventief vervangen. Deze is in de onderhoudshistorie niet terug te vinden, dus vandaar maar preventief doen.
  • De spiegelverstelling (horizontaal, van links naar rechts) is aan beide kanten kapot. Opzich geen probleem want kan ze gewoon met de hand stellen, maar af en toe wel lastig. Vooral na het wassen.
  • Bekerhouder achter. Moet ik nog uitleggen wat ermee aan de hand is? :whistle:
  • Vloeistoffen en filters preventief vervangen.
  • De compressor voor de luchtvering is verplaatst vanwege de lpg-tank en is niet goed (genoeg) geïsoleerd. Hij maakt nu een brommend geluid dat opvalt, en da's vervelend. Iemand suggesties hoe dit op te lossen is?
Cosmetische dingetjes
  • Deukjes en twee kleine (roest)plekjes laten bijwerken. De deukjes worden binnenkort uitgedeukt, het wachten is op een datum van de garage. Voor de (roest)plekjes ben ik nog op zoek naar een garage die dit vakkundig kan uitvoeren. Iemand suggesties voor de regio Roermond/Weert?
  • Deurpanelen terug veranderen naar zwart leder. Ik gok dat het interieur (stoelen voor, bank achter en alle deurpanelen) ooit vervangen zijn van zwart leder naar beige leder. Ikzelf ben geen fan van de beige deurpanelen, wel van de stoelen. Echter heeft dit niet echt haast, dus kan gebeuren als ik ergens een keer een mooi setje panelen tegenkom.
  • Nieuwe set velgen. Bij voorkeur style 48 of 50. Om de huidige set velgen (style 33) komen binnenkort de winterschoenen. Deze set wil ik dan ook aanhouden voor de winterbanden.
  • Een keer een goede was/poetsbeurt geven. Wassen doe ik normaliter altijd met de hand, eens in de twee/drie weken. Echter wil ik hem nog een keer goed poetsen en waxen zodat ‘ie weer mooi blinkt.
Naast bovenstaand lijstje ben ik op dit moment nog aan het twijfelen of ik, in ieder geval de voorbumper, wil laten vervangen door een M-variant. Vind deze net wat strakker ogen, hoewel ik de afgelopen weken steeds meer begin te twijfelen. Vind de auto zoals ‘ie nu is toch eigenlijk ook wel mooi.
Foto's
En dan tenslotte nog wat fotootjes.
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Robin op 18 feb 2018, 21:53, 7 keer totaal gewijzigd.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Gebruikersavatar
Peerke007
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2015, 10:46

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Peerke007 » 16 nov 2017, 21:28

Mooie wagen en je bent er zuinig op. Lijkt wel wat op de mijne. Ook ruim 300.000 km gelopen en op LPG.

Je kan je wagen opzoeken op: http://www.bmwarchiv.de/. Aan de rechter kant de laatste 7 tekens van je chassisnummer invullen en je ziet wat voor opties en standaard uitrusting je wagen had bij aflevering.

Geniet er van.

Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Robin » 16 nov 2017, 22:05

Peerke007 schreef:Mooie wagen en je bent er zuinig op. Lijkt wel wat op de mijne. Ook ruim 300.000 km gelopen en op LPG.

Je kan je wagen opzoeken op: http://www.bmwarchiv.de/. Aan de rechter kant de laatste 7 tekens van je chassisnummer invullen en je ziet wat voor opties en standaard uitrusting je wagen had bij aflevering.

Geniet er van.
Optielijst staat erbij, thanks!
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Robin » 27 nov 2017, 19:21

Even een korte update:

Ben zaterdagmiddag bij ECU Repair in Helmond geweest voor de ABS storing. €275 afgetikt voor een spoedreparatie en het resultaat mag er wezen. Zondag heen en weer gereden naar Brussel en geen ABS lampje gezien! :amen:

Hiermee kan ik weer iets van de to-do list afstrepen en houd ik het volgende lijstje over, met weer een paar toevoegingen uiteraard.

To-do list
Spoiler: Laat zien
  • Waterpomp preventief vervangen
  • Spiegelstelling horizontaal (links <-> rechts) bestuurders- en bijrijderskant vervangen
  • Vloeistoffen preventief vervangen
  • Bekerhouder vervangen
  • Nieuwe set velgen (style 50)
  • Deukjes/roestplekjes laten bijwerken
  • Deurpanelen interieur terug veranderen naar zwart leder
  • Angel Eyes upgraden naar ledlampen
  • AC/Schnitzer navi uitbouwen
  • Pixelrepair
  • Regensensor opnieuw laten inlezen
  • Nieuwe deurrubbers
  • Facelift achterlichten
  • Facelift nieren
  • M-bumpers
Reeds gedaan
Spoiler: Laat zien
  • Ringen instrumentencluster
  • Inbouw EONON Head-unit
  • ABS Revisie
Heb tevens wat foto's van het interieur toegevoegd aan de eerste post.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Bart70 » 30 nov 2017, 07:09

Mooie lijst, nadeel van die to do lijstjes is alleen dat ze de neiging hebben om nooit tot een eind te komen :gek:

Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Robin » 30 nov 2017, 11:25

Bart70 schreef:Mooie lijst, nadeel van die to do lijstjes is alleen dat ze de neiging hebben om nooit tot een eind te komen :gek:
Haha, dankje! Zo'n lijst lijkt inderdaad niet op te houden. Heb de auto nu 3 maanden en bij aanschaf was hij "perfect" voor mij, terwijl ik nu deze lijst alweer heb opgebouwd :whistle:.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Gebruikersavatar
BartS
Berichten: 678
Lid geworden op: 25 dec 2013, 17:15

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door BartS » 30 nov 2017, 19:32

Vertel mij wat, ik heb de mijne bijna 4 jaar en elkekeer als er wat van de todo list afgestreept wordt komen er 2 dingen bij lijkt het wel :P Mooie wagen dat wel!
Meh, MPG is just hippie stuff.
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!

Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Robin » 01 dec 2017, 02:06

BartS schreef:Vertel mij wat, ik heb de mijne bijna 4 jaar en elkekeer als er wat van de todo list afgestreept wordt komen er 2 dingen bij lijkt het wel :P Mooie wagen dat wel!
Thanks voor 't compliment! Tja, die to-do list. Afgelopen week die ABS-revisie afgestreept en gelijk weer 4/5 dingen toegevoegd idd.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Robin » 19 feb 2018, 23:39

Zo, tijd voor een korte update. Vandaag heb ik samen met een kennis de auto de brug op gereden en de olie maar eens ververst. Vorige week donderdag de olie besteld, en vrijdag ging het olieservice lampje branden: over timing gesproken. Totale kosten: €76,55 incl. btw voor 7 liter olie incl. filter. Het betreft MPM Premium Synthetic C3 5W40, met een OEM Bosch oliefilter.

Daarnaast zijn we tot de conclusie gekomen dat de remschijven en -blokken ook zeer binnenkort aan de beurt zijn. Denk dat ik hierbij kies voor schijven en blokken rondom van Bosch, wat waarschijnlijk neer gaat komen op ongeveer €250,- voor een complete set schijven en blokken. Met een beetje geluk gaat hier nog iets vanaf omdat er met korting ingekocht kan worden bij een garagebedrijf.

Mochten jullie betere ideeën hebben voor de remschijven en -blokken voor ongeveer hetzelfde geld, dan verneem ik dat uiteraard graag.
Laatst gewijzigd door Robin op 20 feb 2018, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Gebruikersavatar
LarsBrugman
Berichten: 106
Lid geworden op: 18 nov 2017, 16:11

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door LarsBrugman » 20 feb 2018, 14:37

Heb zelf Zimmerman op mijn 520i gezet en ben daar tot nu toe erg tevreden over. Op het circuit vertoonden ze na een tijd wel flink wat fading, maar verder niets over te klagen gehad. Dus tenzij je zelf van plan bent om het circuit op te gaan kan ik Zimmerman aanraden! Kosten waren €256 voor blokken en schijven.

Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Robin » 20 feb 2018, 17:29

Thanks Lars, ga er eens naar kijken. Ben inderdaad niet van plan het circuit op te gaan met m'n touring ;).
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Gebruikersavatar
Toink
Berichten: 418
Lid geworden op: 16 jun 2012, 21:58

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Toink » 20 feb 2018, 22:03

Hier ook zimmermann. Vergeet je slijtagesensoren niet. Ze hoeven niet versleten te zijn maar breken snel als je ze losneemt....

Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Robin » 21 feb 2018, 00:10

Denk dat het dan een setje Zimmermanns wordt. complete set (4 schijven en 2 sets blokken) gaat me €217,21 kosten. Daar komt nog €19,71 voor de slijtagesensoren bovenop. Complete beurtje gaat me dus €236,92 kosten. Valt me nog heel erg mee eerlijk gezegd, had gerekend op €300,-.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Mfboersma
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 jan 2018, 12:11

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Mfboersma » 21 feb 2018, 20:36

Mooie auto & leuk project om te lezen/volgen!

Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

Re: BMW E39 528iA van Robin

Bericht door Robin » 24 feb 2018, 12:51

Mfboersma schreef:Mooie auto & leuk project om te lezen/volgen!
Thanks, leuk om te lezen!
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Showroom”