'Murdered out' E60

Show je BMW E60 / E61. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Gsk0

'Murdered out' E60

Bericht door Gsk0 » 25 jan 2016, 13:11

Dag allen,

Op meermalig aanraden van @Bart70 dan bij deze toch maar mijn eigen showroom van mijn soon-to-be 'Murdered out' E60 (voor diegenen die niet weten wat dat inhoudt: zo zwart als de dood 8) )

Hier foto's uit mijn voorstel topic:

En een van de de eerste mod, van afgelopen weekend, velgen gedipt en gemonteerd:
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 feb 2020, 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd

Gsk0

Re: 'Murdered out' E60

Bericht door Gsk0 » 25 jan 2016, 13:30

Kan iemand die dit topic bekijkt me mss vertellen of die de bovenste foto kan zien? Ik kan hem namelijk in dit topic, zowel als in mijn voorstel topic niet zien :s

hj2

Bericht door hj2 » 25 jan 2016, 13:55

geen probleem, zie gewoon de foto :)
If you always do what you always did, you always get what you always got!

Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8

Quadrantz

Bericht door Quadrantz » 25 jan 2016, 14:00

Klinkt gezellig dat 'Murdered out' :P

Zwart op zwart vind ik iets te zwart maar ieder zijn smaak he ;)

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 25 jan 2016, 16:39

Ik zie hem ook :duim:

Ook geen fan van zwart op zwart, en als je het doet dan alles hoogglans, dan kan het wel mooi zijn.

Maar gelukkig heeft iedereen een eigen smaak :duim:

525i

Bericht door 525i » 25 jan 2016, 22:10

mooie bak.
vanwaar de duitse kenteken platen?

Gsk0

Bericht door Gsk0 » 08 feb 2016, 21:35

Hey, ik zie nu dat ik helemaal geen berichten kreeg over reacties op dit topic :/

Maar om jullie vragen te beantwoorden: 'Murdered out' is nou eenmaal gwn de Amerikaanse terminologie, laat ik het maar noemen voor 'all black everything' haha en dit was sowieso mijn plan zodra ik een zwarte auto zou kopen. Heb inmiddels ook al de nieren zwart, heb er alleen nog geen foto van kunnen maken.

Duitse kentekenplaat == omdat ik net over de grens (met NL) woon :D

Overigens de meest recente update is dat ik 'm eergisteren heb laten chippen maar helaas tevergeefs. Volgens de chipper is er een grote kans dat de roetfilter verstopt zit oid. Dus deze week nog ff diagnose laten stellen en evt. de dpf reinigen.

Gsk0

Bericht door Gsk0 » 15 mar 2016, 22:16

Dag allen,

Helaas door drukte de laatste periode (zeg maar al een jaar of zo eigenlijk :P) weinig gepost hier en daardoor veel updates nog niet gedocumenteerd. Alle reden om nu dan toch maar alles in een keer te doen dus hier ga ik!

Heb ongeveer een maand of anderhalf geleden, even uit het blote hoofd, de auto weggebracht voor een chiptuning bij ECU Soft in Dilsen-Stokkem. Na de eerste keer hier was ik echt flink teleurgesteld. Niet zozeer in de service welke uitgevoerd werd maar mijn auto zelf. De eigenaar/uitvoerder reed na het chippen een rondje met de auto en vertelde me vervolgens dat deze totaal niet 'ging' zoals deze hoorde te gaan. Op zijn aanraden heb ik enkele weken hierna de DPF (Roetfilter) eruit laten halen en uitschakelen. Ik denk dat als je de foto's hieronder ziet ik er niet veel meer aan hoef toe te voegen ;) De auto zou nu, met de chipkuur, ongeveer tegen de 220pk x bijna 500Nm moeten drukken maar ook dit lijkt niet echt helemaal het geval. Heb hem verder niet meer op de dyno gezet maar wederom de eigenaar zowel als zijn monteur meende dit na wederom een rondje te hebben gereden na de DPF off operatie. Ook zelf heb ik dit idee maarja met een automaatbak blijft het sowieso altijd wel lastig + voornamelijk heb ik geen zin om nog veel meer tijd en vooral geld te steken in onderzoek hiernaar aangezien ik nog een hele boel andere mods op het lijstje heb staan en op zijn tijd wil gaan voor een 535d E60.

Verder heb ik ook nog de angel eyes/chrono ringen, hoe je het ook wil noemen, vervangen voor mooie felle nadat de oude waren doorgebrand. Helaas hier nog geen foto van want toen ik deze probeerde te maken kreeg ik met verschillende camera's geen duidelijk resultaat vastgelegd op foto.

Op de foto's ook te zien de nieren die ik heb gedipt maar ook hiervan helaas geen gedetailleerde foto's tijdens de operatie omdat ik pas sinds kort weer een nieuwe telefoon heb met een fatsoenlijke camera. Kleine toevoeging, heb de nieren niet eruit gehaald om te dippen maar gewoon alles afgedekt met tape en kranten :rolf:

Als voorlaatste en laatste mods de shadowline in hoogglans zwart gezet en om het 'murdered out' thema af te maken nog de achterlichten aangepakt met smoke dip maar hier ben ik nog niet helemaal tevreden over, vind het namelijk nog niet donker genoeg dus ga het binnenkort nog een paar lagen geven.

Ik zal vast links en rechts nog iets zijn vergeten, nadeel van niet op tijd updates kunnen posten/telefoon camera die gaar was maar heb ook nog in de tussentijd de logo's op de motorkap, achterklep en velgen vervangen voor zo zwart mogelijke logo's (vind ze persoonlijk niet super mooi maar ja moet alles opgeven voor die ultieme zwarte look :roll: ). Ook hier nog geen duidelijke close up foto's van maar de eerstvolgende duidelijkere foto's die ik ga maken is pas zodra de verlaging is uitgevoerd. Echter kan dit nog wel even duren aangezien we sinds we onlangs erachter zijn gekomen dat mijn vrouw voor de derder keer, niet geheel geplanned, zwanger is :X

Wat ik wel nog binnenkort snel ga doen is achterop spacers van 20mm op iedere as, zoals gezegd nog een keer de achterlichten proberen nog donkerder te krijgen en snel mijn aux module inbouwen.

Voor zover nog een aantal telefooncamera-fotootjes van de updates:

Shadowline + 5 serie club sticker. Nogmaals bedankt Bart Slegt/Autowasshop :duim:

Afgeplakte achterlichten voor het dippen

Samet met Patrick Janssen (weet niet of hij hier ook aangemeld is of wat zijn schermnaam is) en zijn E39 afgelopen zondag op Cars & Coffee in Sittard

tot gauw :zwaai:
Laatst gewijzigd door Bart70 op 18 feb 2020, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 16 mar 2016, 14:57

:zwaai:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Showroom”