Sergio 2004 525i HE E60 Olive green metallic
Sergio 2004 525i HE E60 Olive green metallic
Had me reeds voorgesteld in het algemene forum, maar plaats het hier weer.
Na bijna 47 jaren in dit leven mijn eerste BMW.
Na van alles gereden te hebben van Camaro, Citroen, Golf, Subaru, Volvo werd het nu tijd voor wat meer comfort en luxe.
Ben ooit begonnen met een RWD, veel FWD gehad en een aantal AWD, en nu dus weer RWD.
Ben geen origineel ridder en heb veel gesleuteld aan auto’s. Voorliefde voor het motorisch tunen en heb op dit moment nog een impreza projectje lopen.
Voor de gewone snelweg kms was ik wat verwend met mijn Volvo met een automatische bak, leder, full options en dergelijke.
Had al jaren een oogje op de BMW van een collega die bomvol zat met van alles en vooral dat cognac leer vind ik zo mooi. Het zijn comfortseats en ik moet toegeven dat het beter zit dan alles wat ik ooit heb meegemaakt in een auto.
Nu hij vandaag een andere BMW heeft gekocht heb ik hem van hem gekocht (na jaren aandringen).
De kleur is Platinum bronze metallic met dat cognac lederen interieur, prachtig gewoon.
De auto is volledig standaard en daar ga ik wel wat aan veranderen want ik kan gewoon niet van auto’s afblijven.
De 16 inch set met ballonbanden kunnen mij niet lang bekoren (leuke voor de winter) en ook de audioset is erg ouderwets voor mijn begrippen dus daar ga ik ook wat mee doen.
Die koplampen eens polijsten zodat ze weer mooi helder zijn en daarna zien we wel weer.
Heb geen plannen voor verlagingsets, bodkykits en spoilers want die tijd heb ik gehad en ik heb nog een projectje lopen waar ik dat in kwijt kan.
Hoop hier wat kennis op te doen en wellicht te delen.
Fotos volgen. Ik ben een aantal weken in het buitenland binnenkort en daarna haal ik de auto pas op, vandaar.
Na bijna 47 jaren in dit leven mijn eerste BMW.
Na van alles gereden te hebben van Camaro, Citroen, Golf, Subaru, Volvo werd het nu tijd voor wat meer comfort en luxe.
Ben ooit begonnen met een RWD, veel FWD gehad en een aantal AWD, en nu dus weer RWD.
Ben geen origineel ridder en heb veel gesleuteld aan auto’s. Voorliefde voor het motorisch tunen en heb op dit moment nog een impreza projectje lopen.
Voor de gewone snelweg kms was ik wat verwend met mijn Volvo met een automatische bak, leder, full options en dergelijke.
Had al jaren een oogje op de BMW van een collega die bomvol zat met van alles en vooral dat cognac leer vind ik zo mooi. Het zijn comfortseats en ik moet toegeven dat het beter zit dan alles wat ik ooit heb meegemaakt in een auto.
Nu hij vandaag een andere BMW heeft gekocht heb ik hem van hem gekocht (na jaren aandringen).
De kleur is Platinum bronze metallic met dat cognac lederen interieur, prachtig gewoon.
De auto is volledig standaard en daar ga ik wel wat aan veranderen want ik kan gewoon niet van auto’s afblijven.
De 16 inch set met ballonbanden kunnen mij niet lang bekoren (leuke voor de winter) en ook de audioset is erg ouderwets voor mijn begrippen dus daar ga ik ook wat mee doen.
Die koplampen eens polijsten zodat ze weer mooi helder zijn en daarna zien we wel weer.
Heb geen plannen voor verlagingsets, bodkykits en spoilers want die tijd heb ik gehad en ik heb nog een projectje lopen waar ik dat in kwijt kan.
Hoop hier wat kennis op te doen en wellicht te delen.
Fotos volgen. Ik ben een aantal weken in het buitenland binnenkort en daarna haal ik de auto pas op, vandaar.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 18 feb 2020, 13:51, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd
Re: Sergio 2004 525i HE E60 Bronze Platinum metallic
Ondertussen aardig wat gelezen en het 1 en ander opgestoken en stiekum een lijstje gemaakt met modificaties die ik ga doen.
- autoradio aanpassen, niks geen CIC/CCC retrofit want ik vind dat te duur en in mijn ogen nog te beperkt vwb mijn wensen. Ik ga voor een Android systeem om het gehele idrive scherm te vervangen en zaken zoals BT, navigatie, usb, mp4, etc te ondersteunen. Apps draaien Flitsmeister, Google maps en Spotify zijn goud waard voor mij.
- audio speakers aanpassen. Alhoewel ik die nog niet uitvoerig aan de tand heb kunnen weet ik vrijwel zeker dan hier flinke winst te behalen valt. Het hele audio gebeuren is sowieso erg basic zonder fabrieks navi en geen wisselaar, geen dvd unit en geen aux.
Ik hecht waarde aan mijn actieve subwooferkist die ik al jaren mee zeul in de auto en mijn composets van Focal.
Ik heb gezien dat de voorportieren een beetje vrij beperkt zijn qua speakers (vrij kleine midrange speakers) maar daar vind ik wel een oplossing voor.
- VANOS revisie. Alhoewel ik niet de staat ervan weet zal deze vrijwel zeker aan een beurt toe zijn, en heb dan wat dat betreft een goede baseline. Tevens dan meteen de bougies mee pakken, en een goede olie en filterbeurt.
- angeleyes wit maken, vond dat gele gedoe in 2004 al redelijk ouderwets en nu kan dat echt niet meer,
- hetzelfde geld voor de verlichting, tenminste xenon erin of Ik wil ditmaal weleens LED proberen.
- de koplampen laten poetsen door een collega die dat voor garages al enige jaren professioneel doet.
- tinten van de achterruiten, ook weer zo’n ding wat ik al zo’n 20 jaar in mijn auto’s heb en graag zie.
- voor de zomermaanden een nette set 18 of 19 inch velgen met banden. Denk een nieuwe set want ik heb weinig zin in sets die na aankoop toch niet geheel recht blijken te zijn als ik dat hier lees.
- en natuurlijk een oplossing voor het krankzinnige gebrek van cupholders.
Ben gecharmeerd van een M bumperset maar als ik daarmee begin dan vrees ik dat het einde weer zoek is (wel vaker doorgeslagen) en voor ik het weet zit er weer 6 mille in
Maar goed, ik zeg nooit nooit want ik heb wel gekkere dingen gedaan.
- autoradio aanpassen, niks geen CIC/CCC retrofit want ik vind dat te duur en in mijn ogen nog te beperkt vwb mijn wensen. Ik ga voor een Android systeem om het gehele idrive scherm te vervangen en zaken zoals BT, navigatie, usb, mp4, etc te ondersteunen. Apps draaien Flitsmeister, Google maps en Spotify zijn goud waard voor mij.
- audio speakers aanpassen. Alhoewel ik die nog niet uitvoerig aan de tand heb kunnen weet ik vrijwel zeker dan hier flinke winst te behalen valt. Het hele audio gebeuren is sowieso erg basic zonder fabrieks navi en geen wisselaar, geen dvd unit en geen aux.
Ik hecht waarde aan mijn actieve subwooferkist die ik al jaren mee zeul in de auto en mijn composets van Focal.
Ik heb gezien dat de voorportieren een beetje vrij beperkt zijn qua speakers (vrij kleine midrange speakers) maar daar vind ik wel een oplossing voor.
- VANOS revisie. Alhoewel ik niet de staat ervan weet zal deze vrijwel zeker aan een beurt toe zijn, en heb dan wat dat betreft een goede baseline. Tevens dan meteen de bougies mee pakken, en een goede olie en filterbeurt.
- angeleyes wit maken, vond dat gele gedoe in 2004 al redelijk ouderwets en nu kan dat echt niet meer,
- hetzelfde geld voor de verlichting, tenminste xenon erin of Ik wil ditmaal weleens LED proberen.
- de koplampen laten poetsen door een collega die dat voor garages al enige jaren professioneel doet.
- tinten van de achterruiten, ook weer zo’n ding wat ik al zo’n 20 jaar in mijn auto’s heb en graag zie.
- voor de zomermaanden een nette set 18 of 19 inch velgen met banden. Denk een nieuwe set want ik heb weinig zin in sets die na aankoop toch niet geheel recht blijken te zijn als ik dat hier lees.
- en natuurlijk een oplossing voor het krankzinnige gebrek van cupholders.
Ben gecharmeerd van een M bumperset maar als ik daarmee begin dan vrees ik dat het einde weer zoek is (wel vaker doorgeslagen) en voor ik het weet zit er weer 6 mille in
Maar goed, ik zeg nooit nooit want ik heb wel gekkere dingen gedaan.
Re: Sergio 2004 525i HE E60 Bronze Platinum metallic
Android systeem is op zich wel mooi, al is een CIC waarde verhogend voor je wagen denk ik, en op zich ook erg mooi, ik heb er geen moment spijt van gehad, het is niet goedkoop inderdaad, maar heb geen idee wat een Android systeem kost ?
M-pakket was een van mijn eerste dingen, de wagen wordt zoveel mooier hiermee in mijn ogen, maar dat is ook een flinke uitgave en de kans dat je doorslaat groot ? Nou, zit dan maar niet teveel op dit forum Die 6 mille is het bij mij niet mee gestopt
Vanos kan je grtis laten checken bij pmotorsport, is de Vanos specialist, http://www.pmotorsport.nl
Voor de rest mooie plannen, geen fotootjes van de wagen ?
M-pakket was een van mijn eerste dingen, de wagen wordt zoveel mooier hiermee in mijn ogen, maar dat is ook een flinke uitgave en de kans dat je doorslaat groot ? Nou, zit dan maar niet teveel op dit forum Die 6 mille is het bij mij niet mee gestopt
Vanos kan je grtis laten checken bij pmotorsport, is de Vanos specialist, http://www.pmotorsport.nl
Voor de rest mooie plannen, geen fotootjes van de wagen ?
Re: Sergio 2004 525i HE E60 Bronze Platinum metallic
Mijn ervaring door de jaren heen is dat iedereen gek is op mods totdat ervoor betaald moet worden bij verkoop.
Bij een inruil krijg je sowieso niks terug ervoor en naderhand speelt de garage mooi weer met die coole updates.
Een CIC upgrade vind ik daarom niet rendabel in mijn geval.
Een Android systeem kost 300-500 euro en daar kan ik alles mee wat voor mij belangrijk is. Hoop alleen dat de integratie met de idrive een beetje fatsoenlijk werkt want alles op een touchscreen doen is niet altijd handig.
M pakket smoelt echt goed maar zeer zelden vind je een complete set in kleur voor een leuke prijs.
Volgens mij kost zoiets nu rustig 2mille compleet gespoten en mag je het nog plaatsen ook. Wederom niet echt rendabel maar als ik weer eens wat centen heb kan ik maar zo zwichten.
Ja, ik ga bij Patrick langs, leek mij het juiste adresje voor de Vanos.
Foto's volgen, ik moet de auto nog krijgen aangezien de huidige eigenaar wacht totdat zijn 2014 3 serie GT is gekeurd en ingevoerd. Verwacht binnen nu en 2 weken een foto te kunnen schieten.
Ondertussen een foto van mijn andere project dat loopt en zoals het er uiteindelijk uit moet gaan zien:
Naast de liefde voor auto's gaat mijn hart toch nog altijd sneller klopper bij Subaru's, en dan in het bijzonder Impreza Turbo's en Forester Turbo's.
Mijn project bestaat uit het volledig maken van een JDM Forester Sti (replica) met dus het stuur aan de linkerkant want het moet wel functioneel zijn.
Ik doe vrijwel alles zelf en daarom loopt het ook lang mede door de hoge kosten.
Zodra je een motor bouwt met serieuze hardware en waardes van het kaliber E60 M5 dan wordt het echt duur.
Als je dat dan ook doet zodat het heel blijft en met name functioneel is dan wordt het nog veel duurder en vraag je jezelf weleens af waaraan je begonnen bent.
De E60 gaat dus dienen als limosine voor woon werkverkeer en als echte gezinsauto maar ik vrees dat er wat vonken zullen over vliegen in de komende maanden/jaren.
Bij een inruil krijg je sowieso niks terug ervoor en naderhand speelt de garage mooi weer met die coole updates.
Een CIC upgrade vind ik daarom niet rendabel in mijn geval.
Een Android systeem kost 300-500 euro en daar kan ik alles mee wat voor mij belangrijk is. Hoop alleen dat de integratie met de idrive een beetje fatsoenlijk werkt want alles op een touchscreen doen is niet altijd handig.
M pakket smoelt echt goed maar zeer zelden vind je een complete set in kleur voor een leuke prijs.
Volgens mij kost zoiets nu rustig 2mille compleet gespoten en mag je het nog plaatsen ook. Wederom niet echt rendabel maar als ik weer eens wat centen heb kan ik maar zo zwichten.
Ja, ik ga bij Patrick langs, leek mij het juiste adresje voor de Vanos.
Foto's volgen, ik moet de auto nog krijgen aangezien de huidige eigenaar wacht totdat zijn 2014 3 serie GT is gekeurd en ingevoerd. Verwacht binnen nu en 2 weken een foto te kunnen schieten.
Ondertussen een foto van mijn andere project dat loopt en zoals het er uiteindelijk uit moet gaan zien:
Naast de liefde voor auto's gaat mijn hart toch nog altijd sneller klopper bij Subaru's, en dan in het bijzonder Impreza Turbo's en Forester Turbo's.
Mijn project bestaat uit het volledig maken van een JDM Forester Sti (replica) met dus het stuur aan de linkerkant want het moet wel functioneel zijn.
Ik doe vrijwel alles zelf en daarom loopt het ook lang mede door de hoge kosten.
Zodra je een motor bouwt met serieuze hardware en waardes van het kaliber E60 M5 dan wordt het echt duur.
Als je dat dan ook doet zodat het heel blijft en met name functioneel is dan wordt het nog veel duurder en vraag je jezelf weleens af waaraan je begonnen bent.
De E60 gaat dus dienen als limosine voor woon werkverkeer en als echte gezinsauto maar ik vrees dat er wat vonken zullen over vliegen in de komende maanden/jaren.
Re: Sergio 2004 525i HE E60 Bronze Platinum metallic
Benieuwd naar foto's van je E60, maar ook van de Forester natuurlijk.
Had zelf bijna klein maandje geleden me E61 geruild tegen een Blobeye met gereviseerde motor
Had zelf bijna klein maandje geleden me E61 geruild tegen een Blobeye met gereviseerde motor
Re: Sergio 2004 525i HE E60 Bronze Platinum metallic
Zo te zien ben ik volgend weekend de nieuwe eigenaar en volgen de foto's snel. Alles hangt af van het keuren en invoeren van de andere BMW zodat de E60 vrij komt voor mij.
Vwb de Blobeye, NOOIT een proefrit gaan maken als je twijfelt want de kans is erg klein dat je daarna nog heel lang in je E60 blijft rijden als je zoiets niet erbij kan hebben.
Ik heb mijn Impreza als een soort motorfiets. Enorm veel fun, niet te vergelijken met andere auto's maar uiteindelijk kan je er ook echt moe van worden op de langere stukken, om maar te zwijgen over de brandstofkosten.
Nee, ben al wat ouder inmiddels en de E60 wordt mijn limosine zeg maar en de Subaru zal de motorfiets blijven.
Vwb de Blobeye, NOOIT een proefrit gaan maken als je twijfelt want de kans is erg klein dat je daarna nog heel lang in je E60 blijft rijden als je zoiets niet erbij kan hebben.
Ik heb mijn Impreza als een soort motorfiets. Enorm veel fun, niet te vergelijken met andere auto's maar uiteindelijk kan je er ook echt moe van worden op de langere stukken, om maar te zwijgen over de brandstofkosten.
Nee, ben al wat ouder inmiddels en de E60 wordt mijn limosine zeg maar en de Subaru zal de motorfiets blijven.
Re: Sergio 2004 525i HE E60 Bronze Platinum metallic
Mods zijn nooit rendabel, daar zijn ze ook niet voor... Al denk ik dat het voor de CIC wel zo is, een E60 met CIC zul je makkelijker verkopen, particulier dan, maar goed, daar gaat het niet om, ik heb alle mods laten doen voor mezelf, niet met het oog of het wel rendabel is want dan had ik beter een andere wagen kunnen kopen ;-)
Kom nu maar op met die fotootjes
Kom nu maar op met die fotootjes
Re: Sergio 2004 525i HE E60 Bronze Platinum metallic
Foto's zijn er zaterdag, ik haal hem dan namelijk op.
Rendabel is wat iedereen voor zich bepaald. Rekening houdende
Met verkoop is pointless want deze wagens beginnen youngtimers te worden en steeds minder mensen hebben daar dan een reëel bedrag voor over.
Je doet mods idd voor jezelf en je schat dus zelf in wat zin heeft en wat niet.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik nu al iets meer plannen heb (lees geld erin ga gooien) dan ik eerst voor ogen had ... Ja, de modificatie koorts is nu al toegeslagen en ik vrees dat het een klein Bart achtige projectje gaat worden...
Jouw schuld Bart !
Rendabel is wat iedereen voor zich bepaald. Rekening houdende
Met verkoop is pointless want deze wagens beginnen youngtimers te worden en steeds minder mensen hebben daar dan een reëel bedrag voor over.
Je doet mods idd voor jezelf en je schat dus zelf in wat zin heeft en wat niet.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik nu al iets meer plannen heb (lees geld erin ga gooien) dan ik eerst voor ogen had ... Ja, de modificatie koorts is nu al toegeslagen en ik vrees dat het een klein Bart achtige projectje gaat worden...
Jouw schuld Bart !
Re: Sergio 2004 525i HE E60 Bronze Platinum metallic
Hahahahaha, sorry ;-)
Een troost, ik heb er geen spijt van tot nu toe
Een troost, ik heb er geen spijt van tot nu toe
Re: Sergio 2004 525i HE E60 Bronze Platinum metallic
Okay, heb de E60 nu sinds zaterdag in mijn bezit en heb al een kleine 500km gereden.
Wat een heerlijke suto om in te rijden. Kan niet geloven dat dat ding bijna 15 jaar oud is.
Wat een Grandeur als je in die comfortseats zit en voor iemand die altijd 4traps automaten gewend is geweest vind ik deze bak heerlijk.
De dynamic drive doet opvallend goed zijn werk en hij gaat beter door bochten dan ik dacht, en komende van diverse Subaru’s zegt dat wel wat !
Mooi om die subtiele naald te zien aan de rand van je snelheidsmeter als je de cruisecontrol activeerd en hetzelfde voor de redline die verschuifd als de motor op temperatuur komt.
Het interieur is schrikbarend mooi gebleven, alsof hij 1ton op de teller heeft staan en dat bij 3ton op de teller.
Ook omder de kap is het prachtig en zelfs een mooi zwart egaal hitteschild wat normaliter wel anders is na vele kms.
Is gewoon nog keurig.
Verbaas me over hoe lekker stil het is. De standaard 16 wielen doen daarbij ook een duit in het zakje vwb comfort maar voor de zomer maanden gaat er echt wel wat groters op.
De originele stereo sound valt me ook niet tegen, en alhoewel ik die zeker ga aanpassen hoef ik minder te doen dan verwacht. Radio ontvangst vind ik ook erg goed trouwens en de CD speler doet goed zijn werk.
Tja, kan me voorstellen dan mensen de Idrive ruk vonden wanthet werkt opzich goed maar de logica is hier en daar ver te zoeken, en hier en daar zitten dingen bijna een beetje verstopt.
Radio instellen qua frequentie werkt super en is overzichtelijk maar de radiozenders (die je hebt vastgezet) worden heel rommelig weergegeven.
Maar goed, het radio gebeuren gaat veranderen met de Android versie dus ik maak me er niet te druk om.
De cupholders mis ik direct al en het blijft een fail die ik snel ga fixen. Zal even kijken naar een vlak paneel onder de cd speler. Ik heb er 1 met een vakje erin dat voor de modificatie roet in het eten gooit.
Zijn er manco’s ? Ja, dingen die ik al wist en gewoon ga oplossen:
- PDC werkt achter niet 100% ... even uitzoeken welke sensor niet lekker werkt. Ik heb geluisterd en voor hoor ik ze allemaal knetteren maar achteren een aantal niet. Is het uit te lezen wat het probleem precies is ?
Lijkt me stug dat 3 stuks het niet doen.
- linker spiegel voetstuk (zwarte driehoek deel dat tegen de deur zit) is geoxideerd en de Zwarte verf komt eraf.
Weet niet of schuren en spuiten een oplossing is, wellicht vervangen een optie.
- linker koplamp door collega laten poetsen (doet dat professioneel), is wat doffer vooral bovenop terwijl rechts nog best mooi is.
- de verlichting werkt prima maar als je sinds 2002 met xenon hebt gereden dan is halogeen echt behelpen. Dus terzijnertijd ga ik hier wat aan doen.
En verder natuurlijk geplande mods die terzijnertijd zullen komen zoals de velgen, tintje, bumperset, en zeer waarschijnlijk de verlichting.
Fotos moet ik even overzetten en hosten want fotos zo even op een forum knallen vanaf een smartphone gaat nog niet eenvoudig voor zover ik dat weet.
Het moge duidelijk zijn dat ik erg in mijn nopjes ben en zin heb om ook hier de nodige puntjes op de i te zetten en wat te modificeren.
Edit: kleur is Olive Green mettalic ....
Wat een heerlijke suto om in te rijden. Kan niet geloven dat dat ding bijna 15 jaar oud is.
Wat een Grandeur als je in die comfortseats zit en voor iemand die altijd 4traps automaten gewend is geweest vind ik deze bak heerlijk.
De dynamic drive doet opvallend goed zijn werk en hij gaat beter door bochten dan ik dacht, en komende van diverse Subaru’s zegt dat wel wat !
Mooi om die subtiele naald te zien aan de rand van je snelheidsmeter als je de cruisecontrol activeerd en hetzelfde voor de redline die verschuifd als de motor op temperatuur komt.
Het interieur is schrikbarend mooi gebleven, alsof hij 1ton op de teller heeft staan en dat bij 3ton op de teller.
Ook omder de kap is het prachtig en zelfs een mooi zwart egaal hitteschild wat normaliter wel anders is na vele kms.
Is gewoon nog keurig.
Verbaas me over hoe lekker stil het is. De standaard 16 wielen doen daarbij ook een duit in het zakje vwb comfort maar voor de zomer maanden gaat er echt wel wat groters op.
De originele stereo sound valt me ook niet tegen, en alhoewel ik die zeker ga aanpassen hoef ik minder te doen dan verwacht. Radio ontvangst vind ik ook erg goed trouwens en de CD speler doet goed zijn werk.
Tja, kan me voorstellen dan mensen de Idrive ruk vonden wanthet werkt opzich goed maar de logica is hier en daar ver te zoeken, en hier en daar zitten dingen bijna een beetje verstopt.
Radio instellen qua frequentie werkt super en is overzichtelijk maar de radiozenders (die je hebt vastgezet) worden heel rommelig weergegeven.
Maar goed, het radio gebeuren gaat veranderen met de Android versie dus ik maak me er niet te druk om.
De cupholders mis ik direct al en het blijft een fail die ik snel ga fixen. Zal even kijken naar een vlak paneel onder de cd speler. Ik heb er 1 met een vakje erin dat voor de modificatie roet in het eten gooit.
Zijn er manco’s ? Ja, dingen die ik al wist en gewoon ga oplossen:
- PDC werkt achter niet 100% ... even uitzoeken welke sensor niet lekker werkt. Ik heb geluisterd en voor hoor ik ze allemaal knetteren maar achteren een aantal niet. Is het uit te lezen wat het probleem precies is ?
Lijkt me stug dat 3 stuks het niet doen.
- linker spiegel voetstuk (zwarte driehoek deel dat tegen de deur zit) is geoxideerd en de Zwarte verf komt eraf.
Weet niet of schuren en spuiten een oplossing is, wellicht vervangen een optie.
- linker koplamp door collega laten poetsen (doet dat professioneel), is wat doffer vooral bovenop terwijl rechts nog best mooi is.
- de verlichting werkt prima maar als je sinds 2002 met xenon hebt gereden dan is halogeen echt behelpen. Dus terzijnertijd ga ik hier wat aan doen.
En verder natuurlijk geplande mods die terzijnertijd zullen komen zoals de velgen, tintje, bumperset, en zeer waarschijnlijk de verlichting.
Fotos moet ik even overzetten en hosten want fotos zo even op een forum knallen vanaf een smartphone gaat nog niet eenvoudig voor zover ik dat weet.
Het moge duidelijk zijn dat ik erg in mijn nopjes ben en zin heb om ook hier de nodige puntjes op de i te zetten en wat te modificeren.
Edit: kleur is Olive Green mettalic ....
Re: Sergio 2004 525i HE E60 Olive green metallic
Leuk verhaal en leuk te lezen dat je zo tevreden bent, het zijn op zich ook heerlijke wagens !
Die kleur is echt super en zie je weinig !
Wat betreft je spiegelvoet, dat krijgen ze helaas allemaal, ik heb de mijne laten overspuiten in hoogglans zwart.
Foto's plaatsen is een beetje omslachtig inderdaad, maar bekijk de laatste post in dit topic even :
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=698&t=9390
Die kleur is echt super en zie je weinig !
Wat betreft je spiegelvoet, dat krijgen ze helaas allemaal, ik heb de mijne laten overspuiten in hoogglans zwart.
Foto's plaatsen is een beetje omslachtig inderdaad, maar bekijk de laatste post in dit topic even :
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=698&t=9390
Re: Sergio 2004 525i HE E60 Olive green metallic
Okay, die steunen gaan dus allemaal oxideren uiteindelijk ....
Zal zelfs eens kijken wat een goede schuur, primer en spuitbeurt kan doen. Dergelijk kleine oppervlaktes durf ik zelf wel te spuiten.
Kleur vind ik zelf ook erg mooi omdat het contrast met het interieur fraai oogt en omdat het weer eens wat anders is dan de gebruikelijke zwarte, donkerblauwe of zilveren BMW. Wit vind ik ook erg fraai.
Zal zelfs eens kijken wat een goede schuur, primer en spuitbeurt kan doen. Dergelijk kleine oppervlaktes durf ik zelf wel te spuiten.
Kleur vind ik zelf ook erg mooi omdat het contrast met het interieur fraai oogt en omdat het weer eens wat anders is dan de gebruikelijke zwarte, donkerblauwe of zilveren BMW. Wit vind ik ook erg fraai.
Re: Sergio 2004 525i HE E60 Olive green metallic
EDIT: eindelijk foto's toegevoegd
Rijd nog steeds als een trein !
Verlichting staat me wel erg tegen en zal daar snel een andere oplossing voor vinden. Rijd doorgaans veel in het donker dus het valt mij des te meer op.
Prioriteitenlijst fase 1:
- Bmw Embleem vervangen motorkap (reeds in mijn bezit)
- Verlichting aanpassen (Xenon/LED)
- Aux activeren en BT ontvanger
- Cupholder inbouwen van Vw Jetta
- Android setup (Audio/Nav/media)
- Aanpakken corrosie linker spiegel mount
- 19 inch Velgenset rondom ter vervanging van de Opa winterset
- Audio speaker aanpassingen
- Ramen achter tinten
Fase 2:
- M look bumperset
- donkere hemel + panelen
- sportiever stuur
Rijd nog steeds als een trein !
Verlichting staat me wel erg tegen en zal daar snel een andere oplossing voor vinden. Rijd doorgaans veel in het donker dus het valt mij des te meer op.
Prioriteitenlijst fase 1:
- Bmw Embleem vervangen motorkap (reeds in mijn bezit)
- Verlichting aanpassen (Xenon/LED)
- Aux activeren en BT ontvanger
- Cupholder inbouwen van Vw Jetta
- Android setup (Audio/Nav/media)
- Aanpakken corrosie linker spiegel mount
- 19 inch Velgenset rondom ter vervanging van de Opa winterset
- Audio speaker aanpassingen
- Ramen achter tinten
Fase 2:
- M look bumperset
- donkere hemel + panelen
- sportiever stuur