Probleem met ncsexpert. Iemand in oosten die mij kan helpen

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Combidiesel
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 mei 2018, 18:39

Probleem met ncsexpert. Iemand in oosten die mij kan helpen

Bericht door Combidiesel » 17 sep 2018, 12:09

Ik heb onlangs een laptop aangeschaft met INPA, hier staat ook NCSExpert op. Nu heb ik gisteren een aux kabel ingebouwd en wilde deze daarna activeren. Echter krijg ik bij het invoeren van het model meteen een melding van bouwjaar felher.

Nu ga ik zaterdag op vakantie. En zou graag mijn Spotify afspelen ipv 1300 kilometer naar de Franse radio te luisteren.

Is er iemand in het oosten van het land die voor mij de aux functie kan activeren in mijn 2005 E61?

Alvast bedankt.

BMWonder
Berichten: 190
Lid geworden op: 16 feb 2018, 19:53

Re: Probleem met ncsexpert. Iemand in oosten die mij kan hel

Bericht door BMWonder » 17 sep 2018, 15:59

Ik zit in Soesterberg, vrij centraal dus en help je graag ... Gratis en voor niks !

Combidiesel
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 mei 2018, 18:39

Re: Probleem met ncsexpert. Iemand in oosten die mij kan hel

Bericht door Combidiesel » 17 sep 2018, 20:31

Dat zou super zijn.

Heb je een mail gestuurd

BMWonder
Berichten: 190
Lid geworden op: 16 feb 2018, 19:53

Re: Probleem met ncsexpert. Iemand in oosten die mij kan hel

Bericht door BMWonder » 24 sep 2018, 15:45

Inmiddels al gebeurd en hij kon rustig op vakantie met Aux muziek.

Tip: als je een tijdens het uitlezen een Fehler melding krijgt dan moet je in Windows even kijken bij Apparaat beheer, de USB-poort aansluiting en dan de betreffende COM poort (in dit geval COM1) bekijken.
Even de overdrachtssnelheid aanpassen naar de laagste waarde en het opnieuw proberen.
Bij het aansluiten van andere USB apparatuur wil Windows die poort settings weleens aanpassen en dat kan soms parten spelen met het coderen.
Even aanpassen en klaar.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”