Optielijst:
- Spoiler: Laat zien
Foto's nadat ik hem opgehaald heb:

Aanpassingen:
Sportstuur multifunctioneel maken, cruise control
Sportstuur vervangen door multifunctioneel M-stuur
Automatisch dimmende binnenspiegel
Lederen armsteun
17" velgen (styling 73)
Aluminium tellerringen
Update 25-01-2014 Zomerwielen
Vandaag een mooie set wielen op de kop getikt. Omdat ik houd van OEM-look heb ik originele BMW wielen gekocht, styling 45 met goede Vredestein zomerbanden met voldoende profiel en zonder beschadigingen. Deze set is ook af-fabriek op mijn auto geleverd maar zaten er inmiddels niet meer bij, nu wel weer!

Wielen erop laten zetten voor de proefrit naar huis en zijn helemaal super. Thuis de winterwielen weer gemonteerd

Update 01-07-2014 andere zomerwielen
Afgelopen week het een en ander aangepast aan de Tourer. Het sportstuur dat er in zat had ik al omgebouwd naar multifunctioneel maar ik kwam geheel toevallig een M-stuur tegen op de sloop voor een belachelijk lage prijs dus deze heb ik direct meegenomen, schoongemaakt en geïnstalleerd.

Het afdekkapje is het enige dat beschadigd is, deze in inmiddels vervangen. Het stuur is verder nog heel erg mooi.
Ik kwam eigenlijk op de sloop voor een andere radio, een waar ik AUX op kan aansluiten. Ook eindelijk gevonden, was niet makkelijk de juiste radio te vinden maar toch gevonden, in dezelfde auto als het M-stuur.

Ook in die auto een leuk bakje voor de zonnebril gevonden, een die ik nog niet kende.

En als laatste: zomerwielen worden winterwielen en de nieuwe zomerwielen zien er uit als volgt: