e46 320i Executive xeoMe Xenon AE CHL Privacy Shades
e46 320i Executive xeoMe Xenon AE CHL Privacy Shades
Al een tijdje aan het kijken maar vandaag een leuke BMW gevonden!
Zie hieronder mijn BMW E46 320i Executive.
Gekocht met 130.000 KM
Donderdag de auto ophalen dan zal ik meer foto's maken.
Zie hieronder mijn BMW E46 320i Executive.
Gekocht met 130.000 KM
Donderdag de auto ophalen dan zal ik meer foto's maken.
Laatst gewijzigd door xeoMe op 17 mei 2014, 20:08, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: e46 320i Executive xeoMe
Nette wagen!
Meteen een mod meegeven als Tip: Facelift stuur erin!
Uiteraard veel plezier met je aanwinst.
>>>>Showroom E36's<<<<
-
Mooie auto, heb ik twee jaar terug volgens mij ook bij staan kijken, had toen 100.000 km gelopen.
Stond nu te koop in harderwijk toch?
Mooie nette wagen
Een ledersportinterieur zou het geheel mooi afmaken.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Dankjewel, facelift stuur wat bedoel je exact hiermee?Dcreator schreef:Nette wagen!
Bedoel je een stuur kopen zoals deze?
http://galleryplus.ebayimg.com/ws/web/3 ... 0x1000.jpg
Klopt stond in harderwijk inderdaad bij Selderijk hopelijk staat die niet al 2 jaar haha.streamline schreef:Mooie auto, heb ik twee jaar terug volgens mij ook bij staan kijken, had toen 100.000 km gelopen.
Thnx jah idd ik heb al wat aandachtspuntjes.bofkont schreef:Mooie nette wagen
LED Verlichting interieur + kentekenverlichting misschien.
2dehands velgen en banden (zitten nu 2 winter en 2 zomerbanden op)
oranje knipperlichten vervangen voor wit.
Goeie klei wax etc. beurt bij een maatje die dit professioneel doet.
die van jou foto is de M variant, dat is natuurlijk helemaal top, maar de non m variant vind ik ook al een hele verbetering in het interieur!
>>>>Showroom E36's<<<<
Jah ik vond het stuur zonder het M logo wel beter, De airbag geeft nu nog een error misschien maar een keertje nakijken waarschijnlijk de connector o.i.d. nieuw stuur incl. airbag is een aardig prijsje dus focus me eerst op de nieuwe velgen + zomerbanden deze standaard velgen hou ik achter voor de winterbanden.Dcreator schreef:die van jou foto is de M variant, dat is natuurlijk helemaal top, maar de non m variant vind ik ook al een hele verbetering in het interieur!
Dit wat je er nu in hebt is al het facelift stuur, het stuur waar Dcreator op doelt is een sportstuur / cabriolet stuur
Mooie auto, succes!
Mooie auto, succes!
led in het interieur vind ik doorgaans wat minder mooi, zeker als het dat kille witte is, losse banden zou ik altijd nieuw halen. Oranje knippers vind ik overigens best mooi staan bij de jouwe Klei en wax is altijd goed!LED Verlichting interieur + kentekenverlichting misschien.
Mooie jonge frisse auto.
ik vind dat witte juist fraai ik hou wel van dat witte ledJoostb schreef:led in het interieur vind ik doorgaans wat minder mooi, zeker als het dat kille witte is, losse banden zou ik altijd nieuw halen. Oranje knippers vind ik overigens best mooi staan bij de jouwe Klei en wax is altijd goed!LED Verlichting interieur + kentekenverlichting misschien.
Mooie jonge frisse auto.
Ik ga waarschijnlijk nieuwe velgen en banden halen ik twijfel over deze 18 inch
Monaco Hairpin Matt Zwart 18 inch - 5x120 et35
http://www.online-velgen.nl/velgen/1073 ... att-zwart/
incl de onderstaande banden:
Kumho KU37 banden - 225/40/18 92W
thnx ik merk trouwens wel dat vrijwel iedereen een 323/325/328/330/m3 heeft.
waarschijnlijk omdat de 320 net zoveel slurpt als de genoemde modellen hopelijk ga ik me daaraan niet ergeren
-
Nette beamert enne leuke to do lijst al Woon je toevallig in de buurt van H'wijk?
Groeten Daniel
Thnx jah een relatief grote to do lijst opzich zeker qua interieur.Daniel4589 schreef:Nette beamert enne leuke to do lijst al Woon je toevallig in de buurt van H'wijk?
Nee totaal niet ik ben woonachtig in Delft, zeker dik een uur verwijderd van harderwijk.
Een auto is gewoon heel persoonlijk. Ik vind juist een 'warme' interieurverlichting fraaier dan het kille witte.ik vind dat witte juist fraai ik hou wel van dat witte led
Ik ga waarschijnlijk nieuwe velgen en banden halen ik twijfel over deze 18 inch
Monaco Hairpin Matt Zwart 18 inch - 5x120 et35
http://www.online-velgen.nl/velgen/1073 ... att-zwart/
incl de onderstaande banden:
Kumho KU37 banden - 225/40/18 92W
thnx ik merk trouwens wel dat vrijwel iedereen een 323/325/328/330/m3 heeft.
waarschijnlijk omdat de 320 net zoveel slurpt als de genoemde modellen hopelijk ga ik me daaraan niet ergeren
Net als jou velgen, ik zou eerder voor een mooi origineel BMW setje gaat en dan 17 of 18 op marktplaats of zo 2e hands ook goed te betalen, ipv universele velgen in het online winkel. En zwart vind ik echt sowieso meestal niet mooi. Maar zo heeft ieder een mening en gewoon doen wat jij het mooiste vind Ik ben gewoon meer van OEM, originel BMW. Enmet een 320 is ook niets mis mee hoor zijn er ook zal van hier.
Mijn auto komt overigens uit leiden was dik 2 uur rijden voor mij maar meer dan de moeite waard.
Ik ben het idd met je eens over de zwarte velgen ik ben wat gaan photoshoppen en het is toch niet zo fraai als ik dacht.
Ik heb een leuk orgineel (mag ik hopen) setje velgen + banden gezien voor een relatief leuk prijsje zie hieronder:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Kan je ergens zien of het orginele velgen zijn?
2 uur is aardig lang rijden maar heb liever een auto van buiten de randstad al die figuren die hier ermee rijden zegt mij genoeg.
Ik heb een leuk orgineel (mag ik hopen) setje velgen + banden gezien voor een relatief leuk prijsje zie hieronder:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Kan je ergens zien of het orginele velgen zijn?
2 uur is aardig lang rijden maar heb liever een auto van buiten de randstad al die figuren die hier ermee rijden zegt mij genoeg.
dat zijn immitatie velgen, maar wel een exacte copy van de originele BMW wielen (die veel duurder zijn). Vind ze wel mooi, alleen dat word wel poetsen om ze netjes te houden
iedereen hier heeft er een eigen kijk en mening over (gelukkig maar). De een wil per se 19 inch, de ander wil graag zijn auto verlagen en vind het fijner rijden, een ander vind dat weer niets. De een vind 18 inch nog te groot, de een wil zwarte wielen etc etc. Gewoon lekker doen wat jij het mooiste vind
Ik was op zoek naar een touring, over het algemeen word daar iets rustiger mee aan gedaan en deze was ook van een wat oudere man, 2e eigenaar met slechts 125.000 km. . dus dan durf ik de randstad ook wel aan. Hier (in twente) kunnen sommigen er ook wel wat van hoor
iedereen hier heeft er een eigen kijk en mening over (gelukkig maar). De een wil per se 19 inch, de ander wil graag zijn auto verlagen en vind het fijner rijden, een ander vind dat weer niets. De een vind 18 inch nog te groot, de een wil zwarte wielen etc etc. Gewoon lekker doen wat jij het mooiste vind
Ik was op zoek naar een touring, over het algemeen word daar iets rustiger mee aan gedaan en deze was ook van een wat oudere man, 2e eigenaar met slechts 125.000 km. . dus dan durf ik de randstad ook wel aan. Hier (in twente) kunnen sommigen er ook wel wat van hoor