Bart's BMW 328Ci Executive / Upgrade!!
Bart's BMW 328Ci Executive / Upgrade!!
Na me net te hebben voorgesteld, vind ik het leuk een showroom te hebben om over de auto te praten.
Hier zal ik de toekomstige plannen en/of mods plaatsen.
De auto en heeft de volgende optie's:
Interieur
Leder / Stoelverwarming voor
Elektrisch verstelbare stoelen met geheugen
Elektrische ramen(+achter),dakraam
Elektrisch zonnescherm achter
Achterbank neerklapbaar
Navigatiesysteem 4:3
Telefoon
Exterieur
Xenon verlichting met koplampsproeiers
Elektrisch opklapbare spiegels
M-onderstel
Chrome uitlaatpijpen
Mistlampen met koplampsproeiers
Lichtmetalen velgen 16'' met winterbanden
Veiligheid
Cruise control
Alarmsysteem
Centrale deurvergrendeling
Parkeersensoren
En de verdere standaard onderdelen..
De auto heeft vorige week een grote beurt en APK gehad en rijdt fantastisch!!
Ik ben vooral erg blij met de kracht die de auto heeft!
Verder zou ik voor de zomer een nieuwe set velgen aan willen schaffen.
Op dit moment denk ik aan 18'' EVO of Alpina.
Ook gaat mijn gedachte naar LED achterlichten, maar twijfel over de kwaliteit/looks ervan..?
Mod list:
Interieurlijsten en pook gewrapt in Frozengrey (voorheen hout)
Dension Gateway Bluetooth
Alpina 18 inch
2x 7inch schermen DVD
LED achterlichten
16:9 Navi
Getint glas
Motorkap embleem vervangen
Soundpipe
Hierbij de foto's die ik gister heb gemaakt:
Hier zal ik de toekomstige plannen en/of mods plaatsen.
De auto en heeft de volgende optie's:
Interieur
Leder / Stoelverwarming voor
Elektrisch verstelbare stoelen met geheugen
Elektrische ramen(+achter),dakraam
Elektrisch zonnescherm achter
Achterbank neerklapbaar
Navigatiesysteem 4:3
Telefoon
Exterieur
Xenon verlichting met koplampsproeiers
Elektrisch opklapbare spiegels
M-onderstel
Chrome uitlaatpijpen
Mistlampen met koplampsproeiers
Lichtmetalen velgen 16'' met winterbanden
Veiligheid
Cruise control
Alarmsysteem
Centrale deurvergrendeling
Parkeersensoren
En de verdere standaard onderdelen..
De auto heeft vorige week een grote beurt en APK gehad en rijdt fantastisch!!
Ik ben vooral erg blij met de kracht die de auto heeft!
Verder zou ik voor de zomer een nieuwe set velgen aan willen schaffen.
Op dit moment denk ik aan 18'' EVO of Alpina.
Ook gaat mijn gedachte naar LED achterlichten, maar twijfel over de kwaliteit/looks ervan..?
Mod list:
Interieurlijsten en pook gewrapt in Frozengrey (voorheen hout)
Dension Gateway Bluetooth
Alpina 18 inch
2x 7inch schermen DVD
LED achterlichten
16:9 Navi
Getint glas
Motorkap embleem vervangen
Soundpipe
Hierbij de foto's die ik gister heb gemaakt:
Laatst gewijzigd door barthezzo op 17 jun 2015, 14:35, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: Bart's BMW 328Ci Executive
Wekom Bart!
Dikke E46 heb je daar!
Bij mij zaten er al DVD schermen in, wel handig voor de kids . Speel jij films af via DVD/USB/SD?
Ik heb een DVD speler achterin zitten maar wil die gaan vervangen voor een RaspBerry Pi.
Dikke E46 heb je daar!
Bij mij zaten er al DVD schermen in, wel handig voor de kids . Speel jij films af via DVD/USB/SD?
Ik heb een DVD speler achterin zitten maar wil die gaan vervangen voor een RaspBerry Pi.
Zo, dat is een heel net stijlvol exemplaar zeg! 18" zou 'm goed doen, maar ik vind 'm zo eigenlijk ook al erg goed aan te zien op deze velgen! Persoonlijk denk ik dat Styling 32 van BMW er heel erg mooi onder zou staan, dan houdt je de classy looks maar ga je wel iets groter. Ik denk dat EVO's of Alpina's een beetje afbreuk gaan doen aan de uitstraling die je auto nu heeft. Als mijn auto geen M-pakket had had ik denk ik ook Styling 32's erop gezet.
LED achterlichten zou ik zelf ook wel doen, het liefst origineel, maar de nieuwere van DEPO zijn een goed (tijdelijk, makkelijker en goedkoper) alternatief.
LED achterlichten zou ik zelf ook wel doen, het liefst origineel, maar de nieuwere van DEPO zijn een goed (tijdelijk, makkelijker en goedkoper) alternatief.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Ik speel via een Pioneer DVD speler die op de Tv Module zit.Quadrantz schreef:Wekom Bart!
Dikke E46 heb je daar!
Dat Raspberry kende ik nog niet, ziet er interessant uit!!
Dankje! Wat te velgen betreft, ik deel de zelfde mening. Vind het model mooi maar stiekem te klein..(heb er wel een nieuwe zomer set bij op deze maat) Die Styling velgen is wel een goede middenweg, al vind ik die Alpina's zo mooi!! haha!320ciE46 schreef:Zo, dat is een heel net stijlvol exemplaar zeg! 18" zou 'm goed doen, maar ik vind 'm zo eigenlijk ook al erg goed aan te zien op deze velgen! Persoonlijk denk ik dat Styling 32 van BMW er heel erg mooi onder zou staan, dan houdt je de classy looks maar ga je wel iets groter. Ik denk dat EVO's of Alpina's een beetje afbreuk gaan doen aan de uitstraling die je auto nu heeft. Als mijn auto geen M-pakket had had ik denk ik ook Styling 32's erop gezet.
Dat is de reden dat ik er nog niet uit ben, ik koop niet graag iets voor minder wat dan tijdelijk is.. Maar twijfel of ik dan het geld van OEM LED's het wel waard vind. Lastig, maar leuk om even over te denken! Het ziet er wel heel lekker uit!
Verschil met origineel en DEPO's is minimaal hoor, ik betwijfel het of ik het zou zien als ik het niet zou weten. Het enige waar je het aan kan zien is dat deze replica's iets feller zijn en dat de LEDjes iets groter en breder zijn, maar de overall look is praktisch hetzelfde. Ook is de prijs er goed naar, voor €130.- ongeveer heb je een splinternieuwe set, die overigens gewoon plug and play is, dus je hoeft niets te coderen, vervangen of vernieuwen.
Alpina's zijn inderdaad mooi, maar mocht je toch voor een grotere velg gaan zou ik ook stiekem denken aan om 'm iets te verlagen, dan vallen de wielen namelijk veel mooier in de kas. Wat ik vaak zie is zodra er 18" of groter onder gelegd wordt, het gelijk een SUV lijkt haha. Een subtiele verlagen van ongeveer 2cm maakt al een wereld van een verschil.
Alpina's zijn inderdaad mooi, maar mocht je toch voor een grotere velg gaan zou ik ook stiekem denken aan om 'm iets te verlagen, dan vallen de wielen namelijk veel mooier in de kas. Wat ik vaak zie is zodra er 18" of groter onder gelegd wordt, het gelijk een SUV lijkt haha. Een subtiele verlagen van ongeveer 2cm maakt al een wereld van een verschil.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Ondertussen wat kleine dingetjes laten doen..
Onverwachts lekkage bij de radiator, dus groot gedeelte van de voorkant is vernieuwd.(airco rad en vin)
Ga vanavond Led achterlichten bestellen, tips waar deze het beste te bestellen?
Ook een update voor mijn schermen achterin en op de 4:3, is nu een Western Digital mediaplayer op aangesloten.
Hieraan hangt een 500g HD, dus genoeg films/series/muziek aanwezig
Onverwachts lekkage bij de radiator, dus groot gedeelte van de voorkant is vernieuwd.(airco rad en vin)
Ga vanavond Led achterlichten bestellen, tips waar deze het beste te bestellen?
Ook een update voor mijn schermen achterin en op de 4:3, is nu een Western Digital mediaplayer op aangesloten.
Hieraan hangt een 500g HD, dus genoeg films/series/muziek aanwezig
Hele mooie auto!
Eindelijk zitten de nieuwe achterlichten er in!
Groot verschil, ziet er toch weer wat nieuwe uit. (wat zijn die LED's fel zeg!)
Vanavond ga ik de spoiler lip bestellen, een kleine verandering wat in mijn ogen toch veel doet.
Verder ben ik op zoek naar de originele vorm van de antenne vin, waar kan je dit vinden?
Volgens mij is het dat dunnere model wat op 2 delen lijkt. Waar zou je deze kunnen kopen?(kan het nog niet vinden)
Groot verschil, ziet er toch weer wat nieuwe uit. (wat zijn die LED's fel zeg!)
Vanavond ga ik de spoiler lip bestellen, een kleine verandering wat in mijn ogen toch veel doet.
Verder ben ik op zoek naar de originele vorm van de antenne vin, waar kan je dit vinden?
Volgens mij is het dat dunnere model wat op 2 delen lijkt. Waar zou je deze kunnen kopen?(kan het nog niet vinden)
Welke LED achterlichten heb je je gehaald?
Ben zelf ook aan het rondkijken ervoor namelijk, hebbie foto?
Dakvin heb ik pas in kleur besteld hij HL automotive in kleur 50 euro,
Showroom : viewtopic.php?f=29&t=42812
rondje schreef:Welke LED achterlichten heb je je gehaald?
De Depo achterlichten van HL.. Zal morgen even foto maken.
Er zijn een aantal modellen van de vin, bij de meeste E46 zie ik deze:
Is deze origineel?
Heb j deze Bart?
Dit zijn gewoon de rood witte dus? Lijkt beetje smoke...
Bvd Dave
Dit zijn gewoon de rood witte dus? Lijkt beetje smoke...
Bvd Dave
Showroom : viewtopic.php?f=29&t=42812
Ziet er inderdaad een beetje smoke uit, maar dat zijn ze wel aan de titel te zien!
Laatst gewijzigd door Bart70 op 11 apr 2015, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking