Rondje uitlijnen kon geen kwaad, hij stuurt nu weer zoals het hoort.
Bij Keyl in Oldebroek zit je altijd goed
is wel nodig:
askanteling voor is niet instelbaar en is 1,1gr minder dan specificatie.( is 4,16gr ipv 5,06-6,06gr)
Dit geeft iets minder rechtuit stabiliteit, maar iets snellere stuurrespons. (in theorie)
dit zal aan de Meyle HD armen liggen lijkt me (fuseekogel positionering)
infrarood sensoren erop:
De rechterkant (wielvlucht) wilde niet los, maar stond op zich goed (1.47 en mag 1.30-2.00 zijn)
losbranden maar:
ook de andere kant losbranden maar:

Het enige verschil tussen mij en een krankzinnige, is dat ik niet krankzinnig ben...
Quintet-33 1.5(TI carbs)-Civic–Lancer-MX3 V6-Scorpio V6-Cosworth V6 -A6 V6-A4 1.6-V40 1.9D(chip)–Megane 1.9D(chip)-E46 330i (chip)-156SW1.9JTD(chip)-Chevy2.0TDCI(chip)