Bmw E46 Bluetooth audio streaming oplossing?

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Speeds
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2018, 21:27

Bmw E46 Bluetooth audio streaming oplossing?

Bericht door Speeds » 01 dec 2018, 21:36

Beste Forumers,

Heb sinds kort een Bmw E46 en bevalt helemaal top! Nu ben ik op zoek gegaan naar een bluetooth oplossing in de auto om muziek te streamen vanaf mijn telefoon. Nu wil ik graag mijn auto helemaal origineel houden en geen rare after market radio installeren.
Na een beetje zoeken ben ik deze twee adapters tegen gekomen:

https://www.uwautoonderdeel.nl/BMW-E46- ... OSTREAMING

https://www.uwautoonderdeel.nl/BMW-BLUE ... ANSLUITING

De een kan gemonteerd worden achterop de radio voorzien van Cd wisselaaringang en ronde pin, de ander kan op een cd wisselaarkabel achterin de kofferbak worden gemonteerd.

Nu had ik een cd wisselaar die het niet meer deed zoals velen volgende mij hier zo te lezen dus heb ik die van adpater besteld voor op de cd wisselaar kabel. Na deze besteld te hebben had ik deze 2 dagen later in huis en heb ik deze direct gemonteerd. Ik kan niet anders zeggen dat het een perfect oplossing is! Koppeld direct en makkelijk met mijn Iphone X en ik kon muziek streamen via spotify en youtube.

Zoeken jullie nog iets om je audio bluetooth mee te streamen dan is deze oplossing echt magnifiek!

JanarneB
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2018, 10:47

Re: Bmw E46 Bluetooth audio streaming oplossing?

Bericht door JanarneB » 05 dec 2018, 09:01

Waar precies zit die kabel in de kofferbak?

En zit in elke e46 die kabel in de kofferbak?
BMW 320i Sedan 2001

Bekijk mijn showroom:
forum/viewtopic.php?f=29&t=57529

TobyW
Berichten: 105
Lid geworden op: 27 apr 2017, 16:28

Re: Bmw E46 Bluetooth audio streaming oplossing?

Bericht door TobyW » 07 dec 2018, 11:05

De plek voor de CD wisselaar is links in de kofferbak. Volgens mij heeft niet elke E46 deze kabel, hij zit er alleen als deze met CD wisselaar voorbereiding is uitgeleverd. Maar ook dan is het geen ramp en kun je de interface (ik heb een Dension Gateway) in het dashboardkastje plaatsen en direct op de radio aansluiten.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”