BMW Business CD Radio inbouwen

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Corne99
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 okt 2018, 16:32

BMW Business CD Radio inbouwen

Bericht door Corne99 » 16 mar 2019, 17:40

Dag allemaal,

Ik heb sinds augustus mijn eerste BMW. Een 316i sedan uit 2002 (1.9l). Ik heb al wat nodige veranderingen gedaan qua interieur. Nu heb ik vorige week een originele radio gekocht, want die andere was gewoon een Kenwood en dat vind ik niet mooi staan. Ik heb toch alleen maar cd's in mijn auto. De radio die ik gekocht hebt komt uit een coupé.

Ik heb gelijk de radio op het moment dat ik hem gekocht hebt in willen bouwen maar de stekker die in de oude Kenwood radio zat paste niet in de originele radio. Volgens de man van wie ik de radio kocht kon je gewoon op internet een soort verloop stekkertje kopen.

Maar weet iemand waar je zo'n verloop stekkertje kan bestellen? Bij de BMW radio De aansluiting in mijn auto heeft een soort lange brede stekker ipv 2 kleinere naast elkaar.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes, Corné

biscuit
Berichten: 69
Lid geworden op: 25 nov 2016, 00:03
Locatie: Venray

Re: BMW Business CD Radio inbouwen

Bericht door biscuit » 22 apr 2019, 16:17

zoek nog eens goed naar de originele stekker... die zit er 100% aan vast en zit ongetwijfeld verstopt achter het interieur.
zo vond ik mijn originele kabel gevonden nadien ik de hele salade van de parrot-uitbreiding gesloopt had.

mocht ie er niet aanzitten, kijk aub goed naar de kabels als ze een andere stekker eraan geknepen hebben.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”