Bij deze alvast het begin voor de showroom van mijn nieuwste aanwinst !
Het is een 316 I uit 1991 in het zilver/grijs hij stond hier in de buurt te koop voor een leuke prijs en naar een proefritje en een iets lager bod dan vraagprijs was die van mij.
Hij heeft er al een respectabele 311.000 kilometers op zitten dus gewoon het dubbele van mij andere en oudere ! E30.
Er zit helaas wel een sportuitlaat onder wat ik zelf liever anders had gezien maar ik moet ook wel weer zeggen dat het aan de andere kant ook wel weer leuk klinkt haha het is in ieder geval nog niet zon overdreven harde uitlaat dus wie weet blijft ie er wel opzitten voorlopig in ieder geval.
Ook zitten er angel eyes op maar ik heb al in het donker gereden en het licht valt zwaar tegen

Verder kwam die ook standaard met:
Een volle asbak

Een mysterieus knopje wat ik nog zal posten met de foto`s zo meteen.
Allebei de spiegels elektrisch verstelbaar en ze doen het ook goed in tegenstelling tot de 318 uit 86.
Originele velgjes en wieldoppen.
Een toerenteller met de bekende verbruiksmeter.
Een origineel bmw klokje.
En helaas ook 2 niet zo nette en goed werkende stoelen dus die gaan we ook op de sloop andere zoeken !
En de rest zien jullie wel op de foto`s ik heb ze maar even snel gemaakt met de mobiel in de garage dus hogere kwaliteit foto`s volgen nog als het een keer mooi weer is en ik niks te doen heb

Hoor graag wat jullie ervan vinden en mocht je ergens benieuwd naar zijn hoor ik het wel !