instapverlichting met logo

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
jacques66
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 dec 2018, 16:32

instapverlichting met logo

Bericht door jacques66 » 21 jan 2019, 21:55

hallo allen, wij hebben dus sinds laatst nov een bmw 528i touring zoals te lezen in de rubriek stel je even voor, ik zal hier verder niet op ingaan, en ik ben ook zeker niet iemand die aan zijn auto ligt te modificeren, maar ik kwam op internet iets tegen wat ik wel geinig vond en dus besteld. ik zag het bij de audi, die heeft dus als je de deur openmaakt ook instapverlichting die naar de grond schijnt, en dan verschijnt het audi logo op de grond, nou dit kwam ik ook tegen voor BMW, dus die heb ik er nu inzitten. Je kunt ze krijgen met BMW logo of met M logo, ik moet zeggen het schijnt goed en duidelijk, is ledverlichting en het logo en merknaam is goed te zien, en als je niet beter weet zou je zeggen dat het standaard is, mijn vriend heeft een X5 en een X6 en wilde het ook meteen hebben, kosten 35 euro per set van 2. Ik heb het op de voor deuren gedaan.

Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: instapverlichting met logo

Bericht door Bart70 » 23 jan 2019, 10:41

Persoonlijk vind ik het niet zo mooi, doet een beetje "goedkoop" aan vind ik, al is het gewoon origineel.

Maar ieder zijn ding, op zich is het wel grappig om te zien.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Styling”