Motorklep stang Bmw 02.

Vragen en antwoorden.
Gebruikersavatar
martin318
Berichten: 254
Lid geworden op: 10 mei 2011, 18:45
Locatie: Valthermond

Motorklep stang Bmw 02.

Bericht door martin318 » 07 okt 2011, 15:45

Hoi allemaal.

Even een vraagje over mijn 1802. Ik had er geen stang / hefboom inzitten die de motorklep openhoud zodra die helemaal omhoog staat. Nu heb ik die laatst van een 2002 eruit gesloopt en precies op dezelfde manier op mijn 1802 gezet maar nu doet ie het niet ! En de motorklep kan niet meer dicht omdat de stang ergens tegenaan komt.
De klep valt zo weer dicht dus snap niet wat ik verkeerd heb gedaan. De stang is wel opnieuw geschuurd en gespoten maar alles beweegt volgens mij goed.
Hoop dat jullie ideeën hebben ! En als het helpt kan ik ook altijd foto`s posten !

Mvgr,
Martin

Gebruikersavatar
martin318
Berichten: 254
Lid geworden op: 10 mei 2011, 18:45
Locatie: Valthermond

Re: Motorklep stang Bmw 02.

Bericht door martin318 » 09 okt 2011, 12:39

Ja in dat laatste heb je helaas gelijk Judaz :( Maar ik zet bij deze hieronder even een voorbeeld foto zoals ik hem erin had zitten. Heb hem zelf er alweer afgehaald omdat ik dacht dat ie in de weg zat om de motorklep te sluiten maar dat bleek het kabeltje los te zitten. Dus dat was geen probleem.
Wat ik niet snap is als je hem erop zet dat het veer systeem het ding juist naar onderen trekt naar mate je hem verder opent ?? Heb al geprobeerd om alles om te draaien maar dit werkt ook niet.
Hoop dat de foto het duidelijker maakt en dat iemand een idee heeft ! :)

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Plaats reactie

Terug naar “Overige Series Techniek”