Al een tijdje niet meer gepost hier maar zeker wel alles in de gaten gehouden en natuurlijk lekker met mn eigen 318 bezig geweest

En ik heb er nu nog een bimmertje bij dus het leek me wel leuk om hier eens wat foto`s enzo te posten.
Hij stond eerst bij een kleine handelaar in de buurt te koop maar was te lang aan het twijfelen en toen is die toevallig gekocht door een kennis van mij in dezelfde woonplaats.
Maar deze man had helaas te weinig tijd dus hij had hem naar een kleine maand alweer te koop staan maar er was wel al het een en ander aan gebeurd zoals uitlaat vervangen hij liep op bezine niet zo lekker meer ( Zit ook lpg in ) Maar benzine pomp vervangen en caburateur schoongemaakt enzo dusja met van alles en nog wat eraan gedaan al heb ik hem maar gekocht haha

Nou ja en hij is verder uit het jaar 1971 met lpg erin. Hij heeft een trekhaak wat ik op mijn E30 nog miste. En voor de rest gewoon hartstikke leuk auto`tje waar zeker nog van alles aan moet gebeuren.
Hoop dat jullie de foto`s leuk vinden en stel gerust wat vragen of opmerkingen !