De reden om nu lid te worden is de aanschaf van een 330Ci cabriolet uit 2002. NL auto met M Tech set erop in de kleur Staalblauw met 'Bentley' bruine lederen bekleding.
De reden van aanschaf was, naast het ontbreken van een cabrio voor mooie Nederlandse weer (ahum), ook het wederom willen sleutelen aan een auto die niet dagelijks wordt bereden. Op het TODO lijstje staat:
- Oliesensor vervangen, mistlamp kapot vervangen, raambedieningsknop vervangen
- MK3 (verkocht) vervangen door MK4
- MULF bluetooth inbouwen en BMW Apollo telefoon vervangen
- Dimmende binnenspiegel (dit valt nog niet mee want een cabrio heeft de ontvanger van de sleutels in de spiegel zitten, deze zijn dus zeldzamer te krijgen op MP...)
- opklapbare buitenspiegels met verwarming en memory (misschien toch wel M spiegels?)
- uitdaging om een keer een SMG stuur in te bouwen als ik een goede DIY kan vinden
En voorlopig als laatste, er zit een achteraf ingebouwde originele BMW Sound Module in. Met standaard speakers... Klinkt overigens best goed bij elkaar. Toch wil ik de speakers vervangen door HK speakers (reeds gekocht) en kijken of ik de perfect in het skiluik passende HK subwoofer kan aansluiten evenals de (reeds gekochte) HK versterker. Ik zoek dus nog een kabelboom van Harman Kardon (part nr 61116924197)
Kortom ik ben er blij mee!
Groet, Hans