Zo nu nogmaals:
Hoi allemaal, ik ben Rogier, importbrabo rond Eindhoven. Keek hier op het toenmalige e46forum.nl al rond toen ik een jaar of vijf geleden keek naar E46 Tourings. Uiteindelijk ging ik voor de stilte op de snelweg van de zesbak in de E91 320i Touring t.o.v. de vijfbak in de E46 320i. Als je niets hoort, maakt het minder uit of het van een zuinige viercilinder afkomt
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
Twee jaar terug keek ik toch wéér naar een E46, maar dan als tweede auto: een 320ci Cabrio wellicht? Uiteindelijk toen het nog kon met de kleine kinderen (net uit die giga-stoelen, maar nog geen pubers) de jongensdroom van een Porsche 968 verwezenlijkt. Prachtige targa, zo vaak mogelijk het dakje eruit en wát een uitgebalanceerd onderstel. Iedere vakantiebocht wordt je hart groter, maar nog krijg je 'm op droog niet uit zijn spoor
![smile 8)](./images/smilies/sunglasses.gif)
Alleen... nu zijn de kinderen toch wel erg groot en gaat het volgende vakantie (ik geniet het meest van hobby-auto's tijdens lange vakantietochten) echt niet meer passen. Mijn dochter past nu al niet meer achter mijn 1m89, mijn zoon volgende zomer ook niet meer. En toen ging het snel, terwijl ik me nog rustig oriënteerde is de 968 al verkocht. Gelukkig was de prachtige E46 325ciA bij Zwartepoorte op de houtlijsten na precies wat wij zochten. Een ruime cabrio die geen Astra- of taxi-sfeer ademt
![Clown :+](./images/smilies/clown.gif)
![:W :W](./images/smilies/king.gif)
![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)
Ik ben heel benieuwd of deze me net zo goed bevalt als de E91, die ging met pijn in hart weg toen ik een nieuwe baan met lease-erfenis van voorganger kreeg. Even de 968 vrijdag uitzwaaien en dan nog een weekje wachten op de aflevering van de 325ci
![:driving: :driving:](./images/smilies/smiley_driving.gif)