Jack BMW 528i f10

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Jack0812

Jack BMW 528i f10

Bericht door Jack0812 » 10 feb 2016, 15:01

Hallo mede BMW liefhebbers,

Ondanks dat ik toch wel een aantal BMW's heb gehad nog niet lid geworden van dit mooie forum :roll:
Dat moest maar is veranderen. Al meerdere keren rondgekeken op het forum en nu maar is netjes voorstellen.

Ik ben een autoliefhebber en heb al een "aantal" auto's gehad. Ondanks enkele uitstapjes kwam ik toch elke keer weer terug bij het (volgens mij :gek: ) mooiste merk. Ik ben begonnen met de 3 serie e36 en vervolgens eigenlijk alle opvolgende 3 series, in diverse uitvoeringen, gehad. Van de cabrios tot de e46 M3 (super auto nog steeds spijt dat die weg is :bang: ) Verder heb ik nog een E34 en e39 5 serie, BMW Z4 en BMW x3 gehad.

Mijn huidige auto is een 320d f30. Deze heb ik nu ongeveer 1,5 jaar. Ivm het minder rijden voor het werk was het tijd voor wat anders. Omdat mijn vader al een tijdje een 5 serie f10 reed zag ik toch wel behoorlijk wat verschil met de f30. Hoewel de f30 een super fijne auto is staat de f10 toch wel een paar treden hoger. Ik doel dan vooral op het interieur en de afwerking. Tevens mistte ik toch wel een aantal opties op mijn f30. De opvolger moest dus weer een 5 serie worden.

Eigenlijk vrij snel heb ik de opvolger gevonden. Het is een spacegraue 528i met zimtbraun leder geworden.
De auto is van juli 2013 en heeft ongeveer 45.000km gereden. Tevens heeft hij een aantal fijne opties zoals:

- M-sportpakket
- high executive
- innovation pakket
- active steering
- active cruisecontrol
- schuifdak
- 19 inch
- shadowline

En waarschijnlijk nog wel een paar opties waar ik achter ga komen. Ik heb ook nog een paar wensen dus daar zal het forum goed van pas komen:) Voor meer informatie en toekomstige foto's zal ik een showroom aanmaken in het f10 deel.

Onder volgen de foto' van de dealer en de foto's van mijn nu nog F30. Eigen foto's volgen zsm.
Grtzz Jack

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Flos89

Re: Jack BMW 528i f10

Bericht door Flos89 » 10 feb 2016, 16:42

Zo wat een pracht wagen zeg! Hier ga je vast veel plezier aan beleven!

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Jack BMW 528i f10

Bericht door mieske90 » 10 feb 2016, 19:53

Welkom Jack,

Je huidige wagen ziet er ook niet verkeerd uit, maar je nieuwe wagen ziet er inderdaad beter uit :duimen:

Jouw foto's zien we wel verschijnen ;)

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F10 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”