ThijsB - E61 LCI 523 uit 2009

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
ThijsB
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jan 2018, 12:31

ThijsB - E61 LCI 523 uit 2009

Bericht door ThijsB » 13 jan 2018, 16:32

Na 16 jaren te hebben gereden in een Astra heb ik eindelijk een andere auto aangeschaft. Met een extra telg in de familie werd deze toch echt te klein ;) ..

Vrouwlief overtuigd en nu in bezit van een zwarte 523 E61 LCI uit 2009 met automaat (sjezus wat rijdt dat lekker). Comfortstoelen met zwart leer en stoelverwarming, PDC voor en achter en tevens is een mooi panoramadak aanwezig (vinden mijn kleine mannetjes leuk en pappa natuurlijk ook :duimen:). 18" velgen en verder geen tierelantijnen, maar wel genoeg ruimte voor alle bagage die je als gezin regelmatig bij je hebt. Onlangs is de navigatie gejat en de hele reutemeteut eruit gehaald; beeldscherm, navigatiemodule, controller, asbak met schakelaars (ik rook niet trouwens) en helaas (nog) geen alarm :(. Als we het even van de positieve kant gaan bekijken kon ik direct upgraden naar CIC professional (retrofit) :whistle:..

Op m'n lijstje:
  • CIC nog programmeren met de juiste content.
  • Instrumentenpaneelverlichting van de radio, raamschakelaars, stuurwielbedieing, deurvergrendelingsknop werkend krijgen.
  • Alarm (laten) inbouwen (liefst origineel).
Verder staat er een boodschappenwagentje voor de deur Mitsu Colt :duim:

Ik ga eens lekker rondkijken op dit forum! :driving:
Laatst gewijzigd door mieske90 op 16 jan 2018, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic-onderwerp gewijzigt om het overzicht te bewaren.

Rico40
Berichten: 230
Lid geworden op: 06 jan 2012, 18:05
Locatie: Apeldoorn

Re: ThijsB stelt zich even voor :-)

Bericht door Rico40 » 13 jan 2018, 16:48

Welkom en geniet van je Bimmer, maar natuurlijk zien we graag Foto's!

ThijsB
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jan 2018, 12:31

Re: ThijsB stelt zich even voor :-)

Bericht door ThijsB » 13 jan 2018, 21:37

Maar natuurlijk rico40, als mijn waggie weer een beetje op orde is dan post ik ze graag. Het is nu nog een beetje een puinhoop na de inbraak.. :(

Maar voor het zo ver is: Thijs fix-it... en daar heb ik nog wel wat vraagtekens bij, want het is best complex: de elektra in de bimmer

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: ThijsB - E61 LCI 523 uit 2009

Bericht door mieske90 » 16 jan 2018, 20:21

Welkom Thijs,

Klinkt als een leuke wagen, jammer dat er dan van die (ja hoe zeg je dat netjes) niet van je wagen af kunnen blijven. Ze hebben hem wel echt helemaal leeg gehaald he :gek:

Hopelijk wordt hij snel hersteld en kun je weer gaan genieten van de wagen ;)
En foto's plaatsen natuurlijk :whistle:

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:


Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”