Viktor - BMW E46 320Ci

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
viktorvm
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 apr 2018, 17:07

Viktor - BMW E46 320Ci

Bericht door viktorvm » 11 mei 2018, 13:33

Naam: Viktor
Gebruikersnaam: viktorvm
Regio: Den Haag
Welke BMW je rijdt: BMW E46 320Ci

Hiervoor heb ik voornamelijk in de '91 Toyota Starlet van m'n moeder gereden, of de auto van m'n vader geleend.

De BMW is in september 2017 uit Spanje geïmporteerd door Auto Timon uit Uden. Er waren wat autopapieren aanwezig, maar helaas geen volledige onderhoudshistorie. Er staat nu 80.000 km op de teller, maar tijdens de proefrit en eerste paar weken niks kunnen ontdekken. Ik vermoed dat de vorige eigenaar een 7-serie reed doordeweeks en de 3-serie als weekend auto gebruikte, aangezien er een boekje van een 7-serie in de auto lag. Dat verklaart gelijk ook de lage kilometerstand.

De wagen is niet overdreven luxe uitgerust: er zijn wel zaken als een CD-wisselaar, dakraam en climate control aanwezig, maar geen parkeersensoren, regensensor en dergelijke. De auto rijdt fantastisch!

De foto's zijn gemaakt de door verkoper en hebben ook op AutoScout en dergelijke gestaan:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jeremy
Berichten: 2221
Lid geworden op: 14 jan 2013, 22:56
Locatie: Zonnigste stukje Nederland

Re: Viktor - BMW E46 320Ci

Bericht door Jeremy » 11 mei 2018, 13:43

Welkom! Wat een prachtige wagen, hulde! Zo zie je ze niet vaak meer! Ik ben een enorm fan van originele BMW's, maar dit slaat toch alles! Ik zou 'm vooral lekker zo houden, en van genieten! Met die kilometerstand kun je zéker nog wel even vooruit. :)

Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

Re: Viktor - BMW E46 320Ci

Bericht door Robin » 14 mei 2018, 13:29

Foto's doen het helaas niet meer. Ben erg benieuwd.

Welkom in ieder geval, veel veilige kilometers toegewenst!
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: Viktor - BMW E46 320Ci

Bericht door mieske90 » 14 mei 2018, 18:01

Welkom Viktor,

Helaas kan ik de foto's niet zien (klote photobucket) :gek:
Maar aan de reactie van mijn collega te merken is het een beauty ;)

Wel een risico een wagen kopen met weinig papieren, hopelijk heb je geluk en klopt alles zoals je hem hebt gekocht.
Regensensor snap ik wel dat die er niet op zitten, het regent amper in Spanje dan heb je ze ook niet nodig :rolf:

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:


Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”