Marcel - E61 525d

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Combidiesel
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 mei 2018, 18:39

Marcel - E61 525d

Bericht door Combidiesel » 17 sep 2018, 20:52

Ik zal mij ook maar even voorstellen.

Ik ben Marcel. Geboren in 1979. Woon in de buurt van doetinchem. En werk bij een bedrijf dat klassieke Italiaanse auto's restaureerd en race klaar maakt.

Ik heb Jaren lang bij de Volvo dealer gewerkt. En dus ook jaren lang Volvo gereden. Tot voor een maand of 6 terug. Ik had een v70 turbo van 2001 maar rij zoveel dat ik weer diesel wilde rijden. Maar kon geen V70 vinden die aan mijn wensen/eisen voldeed. Toen zei mijn collega waarom geen BMW.. En idd.. waarom niet. Na een 3 serrie gekeken maar viel mij kwam ruimte erg tegen. Dus uiteindelijk een E39 530d automaat gekocht.

Dit beviel erg goed. Totdat er een boom op viel...

Na een hoop gedoe. Uiteindelijk goed geld gebeurd. 530 tot al loss maar met behoud restant de voorruit vervangen en de styl uitgedeukt en de 530 verkocht.

Daarna opzoek gegaan naar een E61.

En dat is het geworden

525 d met 6 traps automaat. Zwart met. Met cognac kleurig leer. Grote zonnedak en afneembare trekhaak

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: Marcel - E61 525d

Bericht door mieske90 » 05 okt 2018, 15:51

Welkom Marcel,

Goed dat je bent overgestapt naar een echt merk :whistle:
Jammer van je vorige E39, best lullig als er een boom op valt.
De vervanger is zeker niet verkeerd, E61 zijn mooie wagen.

Heb je toevallig ook foto's van die wagen?

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:


Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”