ThijsTouring binnenkort een E39 525i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
ThijsTouring
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 dec 2018, 10:16

ThijsTouring binnenkort een E39 525i

Bericht door ThijsTouring » 10 dec 2018, 07:07

Goedemorgen!

Mijn naam is Thijs, kom uit Enkhuizen en heb binnenkort als het goed is eindelijk weer een e39 :amen:

Lang geleden kocht mijn vader een mooie e46 318i sedan, sinds dien helemaal gek van Bmw! Vlak na dat ik 18 werd zelf mijn eerste Bimmer aangeschaft, een mega mooie originele e36 320i sedan in Diamant zwart. Helaas heb ik daarmee een eenzijdig ongelukje gehad in de sneeuw en was hij voor mij niet meer te redden.. :nee:

Toen kwam ik een mooie originele e39 525i sedan tegen in Stahlblau, nadat ik proef gereden had was ik meteen verkocht!! Alles geregeld en zo trots als een pauw met een omweg naar huis :shine:

Na ongeveer anderhalf jaar heb ik de auto helaas moeten verkopen, nu ongeveer 5,5 jaar later heb ik daar nog steeds spijt van. Maarja ik wilde graag een huis kopen en dat was toen der tijd belangrijker.

Maaaaar, nu is het zo dat mijn ouweheer sinds kort een ^%£$#*¥$ audi heeft geërfd. Daarom wild hij zijn e39 525i touring weg doen. De bedoeling is dus dat ik hem over neem :shine:

Het is een Touring in de kleur Anthrazit uit 2003 met 199.xxx km op te teller! Hij staat nu in de garage om nog wat problemen op te laten lossen (luchtlekkage van de luchtvering en een kleine olie lekkage). Als dat opgelost is gaan we maar om tafel om het over de prijs te hebben.

Op dit moment rijd ik zelf geen auto (niet echt nodig), maar rijd mijn vriendin een Mini Cooper R50. Moet zeggen dat dat een geweldige kart is! :driving:

Ik vond het nu wel tijd worden in mijzelf aan te melden op het forum, heb al een hele boel dingen gelezen en geleerd.

PS: hoe kom ik in het Te Koop topic? Heb namelijk al een aantal zaken die ik evt wil verranderen aan de auto. Alleen OEM uiteraard!

Mvg ThijsTouring 8)

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: ThijsTouring binnenkort een E39 525i

Bericht door mieske90 » 18 dec 2018, 04:12

Welkom Thijs,

Heb je toevallig ook al foto's van je toekomstige E39
Foto's van je vorige wagen zijn natuurlijk ook welkom ;)

Als het goed is kun vanaf nu in de verkoop topics

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:


ThijsTouring
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 dec 2018, 10:16

Re: ThijsTouring binnenkort een E39 525i

Bericht door ThijsTouring » 18 dec 2018, 06:44

Dankjewel Mieske90,

Foto’s zal ik plaatsen als ik hem heb, is er ook een manier om dit te plaatsen via een smartphone?

Ik ben zeker van plan om naar meetings/events te gaan. 8)

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: ThijsTouring binnenkort een E39 525i

Bericht door mieske90 » 27 dec 2018, 13:54

Voor het uploaden van foto's kun je het beste even dit topic doorlezen.
Afbeelding
Volgende evenement:


Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”