Jacques - F11 528i uit 2013

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
jacques66
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 dec 2018, 16:32

Jacques - F11 528i uit 2013

Bericht door jacques66 » 29 dec 2018, 16:47

hallo allemaal, hierbij wil ik me even kort voorstellen, ik ben Jacques en kom uit limburg, uit Velden om precies te zijn dit ligt bij Venlo, wij zijn sinds kort, 5 weken eigenaar geworden van een bmw 528i touring exe uit 2013. Na bijna mijn hele rijbewijs leven Opel gereden te hebben tot groot genoegen. Dit waren dan wel de grootste modellen dus senator, en daarna de Omega, alle 6 cilinders. De laatste was een omega 3.2i exe station aut die we maar liefst 12 jaar gehad hebben en met veel rijplezier, dus van mijn kant niks slechts over de opel, en ja ook opel heeft mindere kanten maar hebben alle merken dit niet. Maar omdat Opel ons niks meer kon bieden voor een opvolger zijn we nu bij BMW aangeland, en eerlijk is eerlijk het rijd fantastisch degelijk, het zit allemaal zo goed in elkaar dat er nergens een kraakje of piepje te horen is, maar goed we hebben hem nog maar pas dus veel weet ik er ook nog niet van. Het is een van de nieuwere modellen met de 2 liter 4 cil twin turbo, en wat zit hier een kracht in zeg, was eerst wat terughoudend omdat we altijd 6 cil hebben gehad, maar je mist het niet echt, hooguit als je het gaspedaal echt indrukt, dan hoor je de 4 cil, maar ik vind de auto zo niet uitnodigend om dit te doen, want hij is zo ook al heel snel vooral ook door de 8 traps aut. Wel heb ik gelezen en gehoord dat er mss distriebutieketting problemen kunnen voorkomen, maar ben er nog niet uit of dit bij deze ook is of bij de eerdere modellen, of alleen bij de diesels, en zo ja hoe kom ik hier achter voordat het kwaad is geschiet, de auto heeft 128000 km gelopen. zo tot nu toe even genoeg getypt, gr jacques

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: Jacques - F11 528i uit 2013

Bericht door mieske90 » 12 jan 2019, 15:56

Welkom Jacques,

Flink verhaal, lekker uitgebreid.
Volgende keer Enters gebruiken, maakt het lezen een stuk makkelijker ;)

Voor de kwaaltjes kun je het beste in het F10 gedeelte rond lezen, daar zul je ze wel tegen komen ;)

Heb je ook foto's van je wagen?

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F11 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:


Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”