Robert - E81 116i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
RobertBMW1
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jan 2019, 15:46

Robert - E81 116i

Bericht door RobertBMW1 » 03 jan 2019, 16:01

Hoi allen,

Zojuist heb ik me aangemeld op het forum, dus ik stel me gelijk ook maar even voor. Mijn naam is Robert, 29 jaar en ik ben sinds april trots bezitter van een 116i uit 2009 (als 't goed is staan de foto's hier onder). De auto heeft relatief weinig gereden (nu op 155k) en ziet er zowel van binnen en buiten nog supergoed uit. Alleen technisch is ie soms wat chagrijnig, daarover later meer.

Hiervoor heb een Mazda 323F gereden die ik voor een prikkie op de kop had getikt ,dus ik beschouw dit als mijn eerste 'echte' auto en ik hoop er nog veel plezier van te hebben. Helaas liet ik mij verleiden door de sneeuwval 2 weken geleden en ben ik tegen de stoep aan gegleden waardoor mijn achterwiel links wat scheef staat en daarom staat ie nu al een tijd bij de garage (ze kunnen 't euvel nog niet vinden). Ben zelf heel a-technisch, dus alle tips & trucs hierover zijn welkom (foto's kan ik nog uploaden, maar staan op externe schijf).

Goed, dat is 't even voor nu, bedankt dat ik hier mag zijn en ik ben benieuwd naar de rest van het forum én natuurlijk haar leden!
Laatst gewijzigd door Leen op 18 feb 2020, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.

GstaR101
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 aug 2016, 12:18
Locatie: NoordHolland020

Re: Robert - E81 116i

Bericht door GstaR101 » 06 jan 2019, 10:09

Welcome op et forum :duim:

Mooie wagen. Zwart blijft ook wel een mooie kleur.
Heb je ook paar foto's van je interieur.
En specs die allemaal hebt.
welke omgeving kom jij vandaan.

Nog plannen voor mods?

veel rij plezier :driving:

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: Robert - E81 116i

Bericht door mieske90 » 16 jan 2019, 10:39

Welkom Robert,

YESS!! weer een 1-serie rijder erbij :gekdoen:
Je wagen ziet er netjes uit :duim:

Verstandig als je a-technisch bent om je wagen naar een garage te brengen, zeker met een kromme ophanging.

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E81 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:


Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”