E.C. - F20 LCI 118i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
E.C.
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2019, 08:51

E.C. - F20 LCI 118i

Bericht door E.C. » 29 mei 2019, 09:45

Hallo allemaal,

Met de komst van een kleine heb ik onze privé auto 4 serie coupe ingeruild voor een BMW 118i van 2015, waar wij totzover heel erg tevreden mee zijn.

Zelf ben ik 27, docent in beroepsopleidingen en heb een auto van de zaak. Deze 1 serie is voor thuis als privé auto om in het weekend toch nog leuk te sturen.

In mijn ogen geen spannende auto, maar ergens toch weer wel bijzonder, mede door de uitvoering, zie hieronder wat optie's en foto's:

- BMW 118i (1.5 3 cilinder)
- Automaat (Weet eerlijk gezegd nog niet of dit een Steptronic is of gewoon een normale 8 traps)
- Navigatie Business
- High Executive
- Radar
- :///m: Sport-Pakket, met M-Sport onderstel
- Glaciersilber Mettalic,
- 49.000 km gelopen
- Alcantara Hexacon Antraciet interieur

Ik heb niet perse gezocht naar deze kleur, of dit model. Ging eigenlijk voor een 3 serie maar toen ik deze bij de handelaar zag was ik meteen verkocht, dat M pakket met de lage kilometerstand trok mij heel erg aan, wat bij de 3 serie niet het geval was. Normaliter vind ik zilvergrijs een beetje saai, maar met het M pakket komen de lijnen mooi naar voren, wat bij bv. zwart niet/minder het geval is. Een proefrit gedaan, tijdens het rijden merk je vrijwel niet dat het een 3 cilinder is, het verhaal van de auto klopte en de knoop doorgehakt.

Hij is toen in 2015 samengesteld, gekocht en onderhouden bij een BMW dealer in Duitsland. Bij dezelfde dealer is hij in 2018 gekocht en ingevoerd in Nederland door de autohandelaar waar ik hem heb gekocht.

Ja, het is een import, maar gelukkig ingevoerd/gekocht rechtstreeks van een BMW / MINI dealer. Het aankoopbewijs heb ik erbij gekregen waarop staat dat de auto "Unfallfrei" is, en een duidelijke vermelding van de kilometerstand.

Ik wil er minstens 2 tot 3 jaar erin gaan rijden, nu de nieuwste 1 serie is gelanceerd ben ik heel erg blij met mijn achterwiel aandrijver. Ben nog wel benieuwd of deze 3 cilinder een goede motorblok is, het is bij mij geen bekende motor. Tips, ervaringen en informatie worden enorm gewaardeerd!

Bedankt voor het lezen.

Mvg,

Emre

Afbeelding

Afbeelding
BMW 118i LCI F20 | 2015 :///m: Sportpakket | Automaat

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: E.C. - F20 LCI 118i

Bericht door mieske90 » 17 jun 2019, 19:14

Alsnog welkom E.C.,

YESS!! weer een 1-serie rijder erbij :gekdoen:
Je wagen ziet er heel netjes uit, ik snap goed dat je voor deze auto bent gegaan ;)
Afbeelding
Volgende evenement:


Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

Re: E.C. - F20 LCI 118i

Bericht door Robin » 18 jun 2019, 09:52

Welkom Emre!

Mooi wagen hoor! Hoop zelf ook nog een keer een recent model 1-serie te mogen rijden met een leuke motor!

In ieder geval veel plezier, en veel veilige kilometers toegewenst!
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”