Help, wat is dit ?

Voor alle technische vragen over de BMW 4 Serie
Gebruikersavatar
P@T
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jun 2022, 10:56
Locatie: Hillegom

Help, wat is dit ?

Bericht door P@T » 05 aug 2022, 18:51

Goede dag.

Ik heb van de week mijn "nieuwe" auto mogen ophalen. Een 428I Gran Coupe uit 2015. Wat een geweldige auto is dat en van zo ontzettend veel opties voorzien. Ben er helemaal gelukkig mee :gekdoen:

Uiteraard momenteel veel lezen, instellen en uitzoeken :gek: Maar waar ik echt niet uitkom is het volgende: Bij de sleutels kreeg ik ook 2 tags of iets dergelijks mee. De dealert had geen idee wat het was en volgens hem zou het "iets" met het alarm te maken kunnen hebben, wellicht, misschien en eventueel. Zit ook een lederen mapje bij met daarop in reliëf "MD Group" waar 1 van de twee tags in opgeborgen kan worden.

Is er iemand hier die weet wat dit is of kan zijn, wat ik ermee kan ? Ik heb het nu maar in gebruik als sleutelhanger.

Dank alvast voor een reply :amen:

Groeten van Patrick
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
vijfje
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 sep 2011, 19:13

Re: Help, wat is dit ?

Bericht door vijfje » 09 aug 2022, 15:24

Een of andere locatiebepaler voor als je de sleutels kwijt bent? Heb je geprobeerd (met je telefoon) of ze een bluetooth signaal uitzenden?
F11 535i & F33 430ix & i4 35

Gebruikersavatar
P@T
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jun 2022, 10:56
Locatie: Hillegom

Re: Help, wat is dit ?

Bericht door P@T » 10 aug 2022, 06:51

Dankjewel voor je reactie en ik zat ook te denken aan zoiets. Maar het zend geen signaal uit in de vorm van Bluetooth o.i.d. Er zit wel een CE keurmerkje op, dus het zou wel iets moeten doen qua "stralen".

Dit weekend maar even naar Thommy's is Lisse; misschien dat die weet wat het is. Meteen even checken wat het kost om de navi te updaten.

Grt,

P@

Plaats reactie

Terug naar “BMW 4 Serie (F32 / F33 / F36) Techniek”