Mijn 645Ci

Show je BMW E63 / E64. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Gebruikersavatar
Jos535i
Berichten: 410
Lid geworden op: 19 dec 2011, 06:53

Mijn 645Ci

Bericht door Jos535i » 23 nov 2017, 15:54

Nou vooruit dan maar, na een heleboel geklooi lukt het me dan toch om mijn 645Ci op de foto te plaatsen.
Op de eerste foto op de zomervelgen>
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En op deze op mijn huidige wintervelgen.
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jos535i op 23 nov 2017, 17:12, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jos535i
Berichten: 410
Lid geworden op: 19 dec 2011, 06:53

Re: Mijn 645Ci

Bericht door Jos535i » 23 nov 2017, 16:43

.
Laatst gewijzigd door Jos535i op 23 nov 2017, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
andydewit
Berichten: 90
Lid geworden op: 04 okt 2017, 10:50

Re: Mijn 645Ci

Bericht door andydewit » 23 nov 2017, 16:50

Allereerst kloppen de geplaatste haakjes niet. Daarnaast moet je de directe URL van de foto gebruiken:

Code: Selecteer alles

[img]https://i.imgur.com/rDlcBai.jpg[/img]
Neem hier gerust een kijkje in mijn E46 318i 105kW Sedan :-)

Gebruikersavatar
Jos535i
Berichten: 410
Lid geworden op: 19 dec 2011, 06:53

Re: Mijn 645Ci

Bericht door Jos535i » 23 nov 2017, 17:13

En dan nog een paar om het compleet te maken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb hem gekocht met 43000 op de teller, inmiddels op 52000.
Andy, dank voor de aanwijzingen. :duim:

Gebruikersavatar
Jos535i
Berichten: 410
Lid geworden op: 19 dec 2011, 06:53

Re: Mijn 645Ci

Bericht door Jos535i » 24 nov 2017, 21:24

Jos535i schreef:Nou vooruit dan maar, na een heleboel geklooi lukt het me dan toch om mijn 645Ci op de foto te plaatsen.
Op de eerste foto op de zomervelgen>
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En op deze op mijn huidige wintervelgen.
Afbeelding
Afbeelding
Een dik jaar geleden zag ik de auto staan op de site van een autohandelaar waar ik al ervaringen mee had. Aanvankelijk was de prijs aardig boven die van mijn beschikbare budget, het bleef dan ook bij steeds weer kijken of hij er nog op stond.
Na enige tijd kon ik de verleiding dan ook niet weerstaan en heb een afspraak gemaakt. Toen ik aan kwam stond hij al opgepoetst en volledig in nieuwstaat buiten op mij te wachten en je raadt het al...........ik was smoorverliefd!
Ik heb hem (of is het haar??) eerst eens van binnen en buiten geïnspecteerd, er was(en is nog steeds) niets op aan te merken. Alles was als nieuw, het interieur, onder motorkap, de onderzijde, het onderstel de remmen, zittingen, alles werkelijk alles. Hij rook ook als nieuw.
Toen maar de proefrit, dat maakte het plaatje totaal en compleet. Het geluid (heerlijke diepe brom), de wegligging, het directe sturen, de fraaie lijn van de auto, het accelereren, de heerlijke zit middels de sportstoelen, het fraaie geluid van de geluidsinstallatie...........en je valt enorm op!
Even op een rustige plaats nog eens grondig geïnspecteerd, alles was echt als nieuw en klopte volledig met de km stand.
Na de proefrit even de financiële zaken op een rijtje gezet en na enkele afwegingen besloten hem te nemen. Ik heb een goede prijs gekregen voor mijn E39 540 touring.
Een weekje later heb ik hem opgehaald en het was meteen genieten! Na alle E39's die ik heb gehad was dit toch wel iets heel anders. Ik moet eerlijk bekennen, de 540 was veel praktischer, maar deze is veel leuker.

Na enkele dagen kwam ik erachter dat er geen alarm in zat. Ik was zo gewend aan het bekende ledje onder de spiegel met het idee dat er standaard een alarm in zat dat ik ervan uit ging dat het bij deze ook zo was. Niet dus, de auto was geïmporteerd uit Duitsland en daar is een alarm niet vanzelfsprekend gemonteerd.
Toch maar besloten om deze alsnog te laten monteren, ik heb het bij een officiële BMW dealer laten doen. Het kost wat, maar je hebt dan ook wat, ze hebben het perfect gedaan.
Na montage van de alarm bleek ineens dat de accu leeg getrokken werd, deze was geproduceerd in 2003 en nog de allereerste. Hij heeft het dus heel lang volgehouden. Na montage van een nieuwe bij mijn eigen garage geen problemen meer.
Via allerlei sites ben ik op de hoogte van de' zwakke' punten van deze automobiel en heb me er dan ook op ingesteld. Koelingsproblemen, kleprubbers etc.......mocht het zover zijn dan zij het zo.
Ik heb hem nu inmiddels dus al bijna een jaar en ben er een paar keer mee naar Duitsland geweest en het is alleen maar genieten, genieten en nog eens genieten!!
Inmiddels staat hij op z'n winterbanden en je merkt er niet zoveel van.
Waar ik nog steeds aan moet wennen is het feit dat je zo enorm opvalt,......... iedere keer weer!

Mocht ik meer ervaringen hebben dan laat ik mij graag horen.

BMWe46Mike
Berichten: 485
Lid geworden op: 18 nov 2010, 21:32

Re: Mijn 645Ci

Bericht door BMWe46Mike » 28 nov 2017, 08:01

Blijf een 6 serie een prachtige wagen vinden!

Leuk stuk, in alles lees dat je zuinig met de 6 omgaat, en zo hoort het ook.
Veel plezier en mooie kilometers met deze prachtbak.

Gebruikersavatar
Jos535i
Berichten: 410
Lid geworden op: 19 dec 2011, 06:53

Re: Mijn 645Ci

Bericht door Jos535i » 28 nov 2017, 18:18

BMWe46Mike schreef:Blijf een 6 serie een prachtige wagen vinden!

Leuk stuk, in alles lees dat je zuinig met de 6 omgaat, en zo hoort het ook.
Veel plezier en mooie kilometers met deze prachtbak.
Dank je wel Mike :duim:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 6 Serie (E63 / E64) Showroom”