Beste allemaal,
Het is weer even geleden. Ik wilde heel graag mijn voorkant verlagen en dat is dan uiteindelijk ook gebeurd
Via GreycooperS heb ik 2 schroefveren voor de voorkant over kunnen nemen voor een zacht prijsje, merk onbekend.
Maatje van mij is monteur en heeft ze er met enige moeite netjes onder kunnen plaatsen.
We hebben ze niet te laag gezet omdat ik anders voor sneeuwschuiver kon spelen. Eerst maar eens even ermee rijden. In het begin waren ze kei-hard, nu zitten ze er inmiddels een paar maanden onder en zou je kunnen stellen dat ze enigszins inveren.
Ziet er nu zo uit
Toen de veren er even onder zaten merkte ik ineens dat de auto bij optrekken, en in zijn 1 en 2 op de koppeling rollen hevig ging schokken. (Heel vervelend i.c.m. sneeuw, langzaam rijden en file). Ik dacht dat het door de veren kwam. Wat bleek het nu te zijn, er zaten een aantal scheurtjes in de slang die van de luchtfilter naar het blok loopt. Daardoor kreeg hij teveel lucht en ging dus heerlijk schokken. Nieuwe slang erop en rijdt weer als nieuw.
Binnenkort de auto nog 2 a 3 cm verlagen zodat de wielen net aan in de wielkasten zitten. (Goed idee?)
Groeten! Richard.