gk5 schreef:De gevoeligheid van de regensensor
In CAPPL module:
RAIN_LIGHT_SENSOR
aktiv
C750A_SCHWELLWERT_EMPFIN
par_frei
C750A_SCHWELLWERT_NORMAL
par_frei
C750A_SCHWELLWERT_SEHR_E
par_frei
Toevoegen in FA:
+FLCS = Schwellwert sehr empfindlich
TwentseE61 schreef:
Ik heb de indruk dat mijn cgfdat/sgdat/ecu files niet goed zijn. Zo staan er voor mijn gevoel veel te weinig files in de edibas/ecu folder (32 stuks). De file E60.eng bevat in ieder geval wel de juiste motor code (DDE6M47) voor mij.
Je moet in deze folder ca.360 stuks files hebben voor e60.
Alle instellingen zoals hierboven (en ook later in het topic) gecodeerd, ook alles later nog eens gecheckt
, geeft niet het gewenste resultaat!
Via INPA de rain sensor gekalibreerd in de hoop dat het probleem hier mee verholpen is, maar helaas
Waar heb in nu last van; in de auto stand van de regenwissers wissen ze wel onregelmatig, ook kan ik de interval instellen en zie wel wat verschil, alleen wissen ze niet snel genoeg. Het duurt te lang voordat ze aan de nieuwe wis slag beginnen. Het zicht is dan al zo slecht. Ook is het zo dat soms de ramen al zo vuil zijn en dat hij dan past wist, terwijl een paar wis slagen later hij veel eerder gaat wissen. Maar na een tijdje kan ik nauwelijks weer iets zien voordat hij weer gaat wissen. Hoogst irritant.
Iemand een idee wat dit nu kan zijn? je zou zeggen dat ik de gevoeligheid beter/anders zou moeten
coderen, maar bij anderen staat hij ook zo en daar werkt het prima. Ook raar dat hij qua vuiligheid niet consequent wist.