voorzien van elec klap/verwarm/sptoeprand/memory functie zodat alle reeds aan wezige functie op mijn coupe blijven werken.
wordt vervolgt in showroom na spuiten en montage

Waar kun je dat aan zien dan ? :?Griffendahl schreef:De rest kan je altijd zien
Voetplaat zwart op een grijze Coupe? Wat een onzin (weer) zeg. Gewoon in kleur van de wagen houden.bjornc schreef:Nice hoor!
Maar als je de boel laat spuiten, doe dan de voetplaat ook lekker zwart.
Kijk maar eens bij elk willekeurig merk, daar is 9/10 keer de voetplaat ook zwart.
Staat gewoon beter.
(moet je natuurlijk wel shadowline hebben, anders heb je glimmend en mat zwart bij elkaar)
Jij zegt tGriffendahl schreef:Ze zijn groter, iets ander model als OEM en hangen hoger aan de deur... En de voet op de deur is anders
** moet zeggen heb er wel over gedacht dit mart zwart te laten spuiten en spiegel natuurlijk titan silber.Dutch Delight schreef:Voetplaat zwart op een grijze Coupe? Wat een onzin (weer) zeg. Gewoon in kleur van de wagen houden.bjornc schreef:Nice hoor!
Maar als je de boel laat spuiten, doe dan de voetplaat ook lekker zwart.
Kijk maar eens bij elk willekeurig merk, daar is 9/10 keer de voetplaat ook zwart.
Staat gewoon beter.
(moet je natuurlijk wel shadowline hebben, anders heb je glimmend en mat zwart bij elkaar)
Volgens mij heeft de coupe van CTD ook zwarte voetplaten... Op een coupe zou ik overigens gewoon voor meegespoten voetplaten gaan, gewoon net als op de M3freddy schreef:en geen voorbeeld te vinden van m3 met zwart voetplaat, en foto shop en ik kennen elkaar niet ;(