Niet starten!
Re: Niet starten!
Aan mn accu zal het wel niet liggen want kan gewoon mn radio aanzetten en lekker laten spelen
Mn lichten kunnen ook gewoon aanstaan zonder dat ze uitvallen of iets dergelijks!! En de accu was trouwens
al doorgemeten....
Mn lichten kunnen ook gewoon aanstaan zonder dat ze uitvallen of iets dergelijks!! En de accu was trouwens
al doorgemeten....
Verrek, BMW rijd toch ook wel lekker!!!
-
Mijn probleem is wellicht opgelost door het vervangen van de accu afgelopen zondag.
Moet nog daadwerkelijk blijken omdat het maar 3x per jaar voorkwam, maar ik merk dat hij veel sneller start, en ook is de toerenterugval die ik net na het starten had nu verholpen door het vervangen van de accu!
Moet nog daadwerkelijk blijken omdat het maar 3x per jaar voorkwam, maar ik merk dat hij veel sneller start, en ook is de toerenterugval die ik net na het starten had nu verholpen door het vervangen van de accu!
Het is dus niet mn opvoerpomp.... Ze zijn nu aant het kijken of het relais de oorzaak is...
Vanmorgen gewoon ruim een kwartier later vertrokken vanwege de hele kontzooi x|
Vanmorgen gewoon ruim een kwartier later vertrokken vanwege de hele kontzooi x|
Ik denk dat er een relais niet goed meewerkt. Maar vaak is het zoeken naar het goede relais. Het kan ook zomaar zo zijn dat er een hele bus niet mee werkt hoor. En dat het probleem in een module zit. Een draadbreuk lijkt me uitgesloten.
Succes!
Succes!
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Net telefoontje gehad!! Ligt dus wel aan de relais (applause voor mario!! ) Als je probeerde te starten en de motor slaat niet aan moet je een ferme tik geven tegen de onderkant van het handschoenenvakje... En pof, hij slaat meteen aan!!
Misschien zit de relais niet goed of maakt ie te weinig contact maar goed, morgen nieuwe relais derin en deze knul kan weer met een gerust hart zn bolide starten!!
Toch nog allen bedankt voor de tips en info!!! Jullie zijn allen de
Misschien zit de relais niet goed of maakt ie te weinig contact maar goed, morgen nieuwe relais derin en deze knul kan weer met een gerust hart zn bolide starten!!
Toch nog allen bedankt voor de tips en info!!! Jullie zijn allen de