328CI met wat kleine aanpassingen
328CI met wat kleine aanpassingen
Nog geen jaar geleden een E46 Coupé gekocht na mijn E39. Vanaf dag één al begonnen met aanpassen en we gaan door tot de boom leeg is
Vrijwel direct led achterlichten gemonteerd en wat kleine dingen als tellerringen en vervangen van wat logo's. Binnen twee weken zaten er ook 18" M3 (reps) op. De wagen stond er na de angeleye inbouwdag zo bij :
Een paar maanden lang rondgereden tot het weer begon te kriebelen .. het grijze interieur is nooit echt een succes geweest :
Dat moest er dus uit .. via marktplaats bij iemand terechtgekomen waar ik mijn oude interieur kon inruilen op een zwart M3 interieur. Toen we bezig waren hebben we meteen het stuur omgezet naar een M3 variant :
Tjsa, dan heb je dus half grijs/zwart. Dus wederom een afspraak gemaakt om het ECHT goed te doen. Alles vervangen van het tapijt tot het plafond toe
Stoelen eruit:
Tapijt eruit
dak eruit
Dash eruit
Bijna klaar !
Klaar!
Toen wilde ik een 16:9 Via dezelfde persoon een 16:9 + kabelboom + boordcomputer + HK set enz enz gekocht. Dus, alles weer open (|
Kofferbak:
Tweeters oud vs nieuw :
16:9
Kabelboom
Gateway 300
Klaar!
Toen kwamen de CSL velgen nog tussendoor
Voorlopig is ie klaar ... al liggen de M3 spiegels al wel ergens in de schuur
Vrijwel direct led achterlichten gemonteerd en wat kleine dingen als tellerringen en vervangen van wat logo's. Binnen twee weken zaten er ook 18" M3 (reps) op. De wagen stond er na de angeleye inbouwdag zo bij :
Een paar maanden lang rondgereden tot het weer begon te kriebelen .. het grijze interieur is nooit echt een succes geweest :
Dat moest er dus uit .. via marktplaats bij iemand terechtgekomen waar ik mijn oude interieur kon inruilen op een zwart M3 interieur. Toen we bezig waren hebben we meteen het stuur omgezet naar een M3 variant :
Tjsa, dan heb je dus half grijs/zwart. Dus wederom een afspraak gemaakt om het ECHT goed te doen. Alles vervangen van het tapijt tot het plafond toe
Stoelen eruit:
Tapijt eruit
dak eruit
Dash eruit
Bijna klaar !
Klaar!
Toen wilde ik een 16:9 Via dezelfde persoon een 16:9 + kabelboom + boordcomputer + HK set enz enz gekocht. Dus, alles weer open (|
Kofferbak:
Tweeters oud vs nieuw :
16:9
Kabelboom
Gateway 300
Klaar!
Toen kwamen de CSL velgen nog tussendoor
Voorlopig is ie klaar ... al liggen de M3 spiegels al wel ergens in de schuur
Re: 328CI met wat kleine aanpassingen
Vind de CSL velgen niet zo mooi , maar dat interieur !! :~
Van grijs naar zwart met 16:9... Echt hulde daarvoor !!
Van grijs naar zwart met 16:9... Echt hulde daarvoor !!
- Spoiler: Laat zien
Hey Wimo, goed bezig geweest man! Ik vind het zwart ook mooier dan het grijs! Ook leuk om die foto's te zien als er bijna niets meer in de auto zit!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
1 woord: Wauw!
de manier hoe je het overbrengt is echt prachtig vond het wel grappig tenminste, maar echt respect voor al het werk zeg! ziet er erg netjes uit.. en zwart interieur is gewoon te dik (h)
ook hier: WAUW
Kennen wij die "iemand" hier op het forum toevallig
Een hele geslaagde transformatie, ,persoonlijk vond ik het grijs mooier / unieker
Kennen wij die "iemand" hier op het forum toevallig
Een hele geslaagde transformatie, ,persoonlijk vond ik het grijs mooier / unieker
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Nee, jullie kennen hem niet. Hij is wel te vinden op marktplaats. Met zijn prijzen zou hij , zeker hier, best aan de bak kunnen gaan. Maar dat doen we niet
Ik heb verder weinig gedaan hoor ... heb alleen gekeken en zo nu en dan een steeksleutel aangegeven
Dat grijze lijkt misschien leuk op de foto's .. maar tering wat was dat lelijk in het echt. Gewoon muisgrijs .. daarnaast is het M3 interieur zoooooveeeel beter Ik wil niet meer terug ..
Misschien volgende maand een keer iets aan de spiegels doen... mja, student = nooit geld
Ik heb verder weinig gedaan hoor ... heb alleen gekeken en zo nu en dan een steeksleutel aangegeven
Dat grijze lijkt misschien leuk op de foto's .. maar tering wat was dat lelijk in het echt. Gewoon muisgrijs .. daarnaast is het M3 interieur zoooooveeeel beter Ik wil niet meer terug ..
Misschien volgende maand een keer iets aan de spiegels doen... mja, student = nooit geld
gelukkig ben je een student zeg, als je een baan zou hebben dus had je een M3, 760Li en nog wat erbij hebben ofzo?
+1The Beast schreef:Wauw!!
Netjes man!! :~
Enorme plens werk, maar wel mooi geworden.
Zeker beter dan hoe de wagen was.
Zeker beter dan hoe de wagen was.
Wat een hoop werk, maar wel ontzettend gaaf geworden
-
erg netjes,
nu omlaag dat ding!
nu omlaag dat ding!
mooie auto , waar heb je die 16:9 in laten bouwen en hoe duur