Welke banden?
Re: Welke banden?
Je hebt nu toch Michelins ? Mocht je voor de Pirelli's kiezen dan ben ik erg benieuwd naar je ervaring.
Het blijft lastig een band kiezen of meningen over banden delen. Wie heeft er nu de mogelijkheid om enkele setjes nieuwe banden te testen? De meeste van ons rijden een set op en dan komt er weer een nieuw setje onder. Uiteraard rijdt een nieuwe band sowieso beter dan eentje die bijna op is.
Het blijft lastig een band kiezen of meningen over banden delen. Wie heeft er nu de mogelijkheid om enkele setjes nieuwe banden te testen? De meeste van ons rijden een set op en dan komt er weer een nieuw setje onder. Uiteraard rijdt een nieuwe band sowieso beter dan eentje die bijna op is.
Laatst gewijzigd door Farl op 25 mar 2009, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Ik heb in principe met beide ervaring.
Die pirelli's had ik onder mijn vorige bmw zitten en bevielen mij goed.
Alleen deze maten die er nu onder komen en het vermogen zijn zo erg anders.
Die pirelli's had ik onder mijn vorige bmw zitten en bevielen mij goed.
Alleen deze maten die er nu onder komen en het vermogen zijn zo erg anders.
-
Ik zou voor de pirelli's gaan, is toch wel een groot prijsverschil en ik vind persoonlijk de michelin ps2 niet echt slijtvast.
gisteren voor garantie 2 nieuwe achterbanden gekregen michelin ps2 255/35-18 omdat de andere nieuwe banden veel afrollawaai maakten,deze banden doen precies hetzelfde,voor michelin houdt het hierbij op.
de bandenboer wil wel van een ander merk 2 achterbanden proberen maar welke?
ik lees zoveel verschillende meningen,mijn eisen zijn dat ze stil zijn en niet gevoelig voor spoorvorming.
ben benieuwd naar de reaktie's.
gr hans
de bandenboer wil wel van een ander merk 2 achterbanden proberen maar welke?
ik lees zoveel verschillende meningen,mijn eisen zijn dat ze stil zijn en niet gevoelig voor spoorvorming.
ben benieuwd naar de reaktie's.
gr hans
sport maxx
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: NEXEN banden?
dat zegt al genoeg als je het merk al niet kent
Re: NEXEN banden?
Ik begin altijd al te rillen bij zulke merken !
Ik ook, heb vandaag mijn nieuwe banden opgehaald en laten monteren om de velgMike schreef:Ik begin altijd al te rillen bij zulke merken !
't Zijn ook Duplop Sportmaxx geworden, in 225/35 R19 en 255/30 R19... Rijervaringen komen nog, ze zitten nog niet onder de auto
vandaag wegens lawaai banden van michelin ps2 255/35-18 2 banden goodyaer eagle asymitric banden op de auto gekregen deze maken hetzelfde gezoem tussen de 50 en de 90 km.
ik heb nog even achter de winterbanden gemonteerd om uit te sluiten dat het in de auto zit,het lawaai was weg.
zou het dan toch aan de breedte van de achterbanden liggen?
het is toch raar dat 2 verschillende merken banden hetzelfde geluid produceren?
heeft iemand hier ervaring mee?
gr hans
ik heb nog even achter de winterbanden gemonteerd om uit te sluiten dat het in de auto zit,het lawaai was weg.
gr hans
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Wellicht wiellagers?
Kan zijn dat ze op een andere belasting een ander geluid maken.
Of misschien wel het diff.
Kan zijn dat ze op een andere belasting een ander geluid maken.
Of misschien wel het diff.
Weet je zeker dat het 2e setje hagelnieuw was? Anders zou het best kunnen dat je een setje gecupte banden als testsetje hebt gekregen, en dus weer gezoem hoort. Het klinkt wat ver gezocht, maar het is wel mogelijk.bmwhans schreef:vandaag wegens lawaai banden van michelin ps2 255/35-18 2 banden goodyaer eagle asymitric banden op de auto gekregen deze maken hetzelfde gezoem tussen de 50 en de 90 km.
gr hans