Voorstellen: Harm
Re: Voorstellen: Harm
Na zo'n 500 km te hebben gereden sinds gisteren kan ik wel zeggen dat ik me er al helemaal in thuis voel! Wat een fijne auto zeg! Ik ben wel benieuwd hoe het verbruik gaat zijn. Bij 120 op de cruise control staat het econometertje op 6 l/100km.
Verder ben ik wel benieuwd naar die Dension dingen waar ik wat van hoor. Het schijnt dat de bekabeling voor een cd-wisselaar al in de kofferbak zou moeten liggen? Zou een wisselaar werken samen met een Business cd-speler?
Verder ben ik wel benieuwd naar die Dension dingen waar ik wat van hoor. Het schijnt dat de bekabeling voor een cd-wisselaar al in de kofferbak zou moeten liggen? Zou een wisselaar werken samen met een Business cd-speler?
- Robbiegoal
Harm, ik had je auto al een aantal keer voorbij zien komen op het autoweek-forum, maar zal er nu maar eens op reageren !
Ik vind hem erg netjes, de oranje knippers staan hem gewoon goed (i.t.t. wat sommige anderen vinden). Het geeft hem juist een sjieke uitstraling en een minder hoog 'petjes-gehalte'!!
Veel plezier er mee!
Groeten,
Rob
Ik vind hem erg netjes, de oranje knippers staan hem gewoon goed (i.t.t. wat sommige anderen vinden). Het geeft hem juist een sjieke uitstraling en een minder hoog 'petjes-gehalte'!!
Veel plezier er mee!
Groeten,
Rob
Heb je wat tegen petjes ofzo??
- Spoiler: Laat zien
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
De oranje knippers blijven gewoon, ik vind 't eigenlijk wel mooi
Ik heb nu 1 op 17 en 1 op 16,7 gereden de eerste 2 tanks. Zuo vast nog beter moeten kunnen met een niet-brakke LMM...
Ik heb nu 1 op 17 en 1 op 16,7 gereden de eerste 2 tanks. Zuo vast nog beter moeten kunnen met een niet-brakke LMM...
Zit er een wisselaar in, zo ja dan moet je een moeilijke splitter kopen zo nee, dan zou ik de dension gewoon achter je radio aansluiten en het kastje achter je handschoenenkastje wegwerken. Het kabeltje kan je dan uit laten komen waar je zelf wil. Persoonlijk vind ik ergens in het middenconsole het mooist.Harm78 schreef:Na zo'n 500 km te hebben gereden sinds gisteren kan ik wel zeggen dat ik me er al helemaal in thuis voel! Wat een fijne auto zeg! Ik ben wel benieuwd hoe het verbruik gaat zijn. Bij 120 op de cruise control staat het econometertje op 6 l/100km.
Er zit geen wisselaar in, en achterop de radio zit geen extra stekker. Ik heb wel een aansluiting met 5 polen gevonden, rechthoekig. Is die dan voor de wisselaar?
Ook hier graag weer
Voorstellen en welkom heten.
In de showroom is plaats om de auto, wisselaars, petjes, oranje knippers en dergelijke te bespreken.
Voorstellen en welkom heten.
In de showroom is plaats om de auto, wisselaars, petjes, oranje knippers en dergelijke te bespreken.
Moderatoropmerking Opt1mus
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Mooie groene 4 cylinder harm! Welkom.
Ha Harm dus ook hier. Jij bent al om - ik bijna (zie mijn Voorsteltopicje net). Mooie E46, ziet er errug netjes uit!