Spontaan deuren en ramen open ?!@?
Spontaan deuren en ramen open ?!@?
Ik kom vanochtend bij mijn auto en zijn de deuren ontgrendeld en de ramen stonden open. zag dat Farl dat ook al een keer gehad had met zijn auto. ik weet cker dat de ik hem op slot heb gedrukt en de sleutel zit altijd in een hoesje dus kans is zeer zeer klein dat het komt doordat ik hem per ongeluk ingedrukt heb. ik heb overigens geen alarm op de auto dus dat kan het al niet zijn.
Gelukkig heeft het vannacht niet geregent ofzo en woon ik redelijk afgelegen dus alles zat er nog in maar ik vind dit niet zo leuk. is cker niet voor herhaling vatbaar, dus...
Iemand een idee :?
Alvast bedankt,
Edwin
Gelukkig heeft het vannacht niet geregent ofzo en woon ik redelijk afgelegen dus alles zat er nog in maar ik vind dit niet zo leuk. is cker niet voor herhaling vatbaar, dus...
Iemand een idee :?
Alvast bedankt,
Edwin
Re: Spontaan deuren en ramen open ?!@?
Niemand??? :?
Misschien dat het deur-openknopje van je afstandsbediening is blijven hangen. Heb het ook weleens gehad met mijn vorige auto (Seat Leon), kon toen af en toe 's ochtends zo instappen. Gelukkig geen gadgets gejat enzo.
Is het vaker gebeurt of eenmalig?
Is het vaker gebeurt of eenmalig?
Ik had ook zo'n hoesje, als het ten minste zo'n hoesje is als jij in een ander topic naar vroeg...
Die kan soms precies de 'open' knop ingedrukt houden, zeker als die in je broekzak zit, alles gaat dan open... De sleutel gaat door muren en deuren heen, dus als het gebeurd is terwijl je genoeg in de buurt stond.
Daarom is mijne destijds ook in de Kliko verdwenen, nooit meer wat van gehoord
Die kan soms precies de 'open' knop ingedrukt houden, zeker als die in je broekzak zit, alles gaat dan open... De sleutel gaat door muren en deuren heen, dus als het gebeurd is terwijl je genoeg in de buurt stond.
Daarom is mijne destijds ook in de Kliko verdwenen, nooit meer wat van gehoord
dan houden we het daar maar op maar het lijkt mij nog steeds sterk. hoop niet dat het vaker voorkomt in ieder geval
trouwens waar had je dat hoesje vandaan dan. kan ik deze gewoon bij de dealer ophalen? heb niet hele goede relatie met dichtstbijzijnde dealer (zacht uitgedrukt) dus hun opbellen om te vragen en dat ze het voor mij op gaan zoeken zie ik niet zo zitten tenzij ik zeker weet dat ze het hebben.
trouwens waar had je dat hoesje vandaan dan. kan ik deze gewoon bij de dealer ophalen? heb niet hele goede relatie met dichtstbijzijnde dealer (zacht uitgedrukt) dus hun opbellen om te vragen en dat ze het voor mij op gaan zoeken zie ik niet zo zitten tenzij ik zeker weet dat ze het hebben.
Hij zat bij mij bij de auto en die had ik in Duitsland gekocht, dus daar ben je niet zo heel veel verder mee denk ik... Maar ik zou dat ding gauw wegleggen en kijken of het dan over is...
heb em al hele tijd en is eerste keer dus zie het nog even aan denk ik. heb mijn auto ook uit Duitsland en daar zat ie dus ook bij... maar weet dus niet of zo'n ding hier ook verkrijgbaar is. want je moet zo nou en dan ook je andere sleutel eens tijdje gebruiken aangezien deze oplaadt via het contact maar zonder hoesje is dat irritant dus vandaar..