Uitlaat E46 4cil
Re: Uitlaat E46 4cil
Foto's +1.
Ben ook benieuwd naar het resultaat.
Ben ook benieuwd naar het resultaat.
Ben ook benieuwd naar de foto´s!
De gene die mijn uitlaat heeft over gekocht is het ook gelukt, en is er tot heden nog steeds zeer content mee!
.
De gene die mijn uitlaat heeft over gekocht is het ook gelukt, en is er tot heden nog steeds zeer content mee!

Je kan ook gewoon een 330i kopen zoals Dnl, ben je van allles af 

Inderdaad, dan heb je hem ookBoMeWm schreef:Je kan ook gewoon een 330i kopen zoals Dnl, ben je van alles af

Maar zal vast super staan! Maakt het kontje van een E46 echt af!

ja inderdaad, maar dat heb ik bewust niet gedaan, omdat ik daar net iets teveel km's voor rijdBoMeWm schreef:Je kan ook gewoon een 330i kopen zoals Dnl, ben je van allles af

maar goed, ik hier een paar foto's. zijn van mobiele telefoon, dus niet heel scherp...
overigens komen hier misschien nog van die sierstukjes overheen, maar ik vind dit ook wel lekker subtiel...

BMW 320d 2006
Super! 

Ziet er goed uit! 

Zonder dollen, netjes hoor!! de sierstukjes zou ik zeker doen, maken het af 

Mag ik vragen wat zo'n nieuwe 6 cilinder einddemper ongeveer kost?
Heb hier namelijk misschien nog een gebruikte midden+einddemper van mijn 330Ci liggen, die mogelijk in de verkoop gaat...
Heb hier namelijk misschien nog een gebruikte midden+einddemper van mijn 330Ci liggen, die mogelijk in de verkoop gaat...
+1BoMeWm schreef:Zonder dollen, netjes hoor!! de sierstukjes zou ik zeker doen, maken het af
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
Iemand die dit toevallig bij een 320d pre-facelift heeft gedaan?
even een upjetommy_hf schreef: De koppelhuls is van BMW zelf en kost 23 euro. Het verloopstuk is ook RVS en komt van http://www.formelk.de en kost iets van 20 euro. Dan kan je een 6 cyl demper monteren.

Netjes gedaan zo
ziet er zeer beschaafd uit