Zonwering
Re: Zonwering
Nou bij mijn touring zit de folie er op. Lijkt super. Ik zal er eens wat foto's van maken.
Is er ook iemand, die foto's heeft van de zonwering van sunnyboy voor de achterste zijruiten van een touring en voor het achterraam? Misschien dat ik zo'n set ga bestellen, maar vraag me af hoe het staat. Ik ben ook benieuwd of de zonwering voor het achterraam, aan het raam wordt gemonteerd of aan de achterklep.
Deze foto was ik ook tegen gekomen.
Maar volgens mij heeft deze auto geblindeerde ramen.
Maar volgens mij heeft deze auto geblindeerde ramen.
je mist alleen nog een verhoogde dak.. |p en kofferbak koeling...
//.00.-// > /.-////.-///.-
Ik heb via Sonniboy.nl schermen (privacy shades) gekocht voor m'n 318 touring. (220 incl verzenden)
-2 op elke achterdeur
-1 op het elke achterzijraampje
-2 voor de achterruit
Ze zitten in een draagtas en passen onder de kofferruimte.
Er zit een handleiding (speciaal voor een e46 touring) bij en enkele klipjes zodat je achterraam nog naar benden kan.
Monteren ging makkelijk, je kan ze een beetje bijbuigen zodat ze helemaal goed zitten. (die fotos met kindje zijn photoshop)
Van buiten lijkt het een geblindeerde auto, pas als je dichtbij komt zie je dat het zonwering is. (die foto van de blauwe touring klopt redelijk)
Heb nog niet met volle zon ermee gereden, ik laat nog wel horen hoe dat gaat.
Maar tot nu toe bevalt het goed, je kan (ook 's nachts) nog genoeg zien van door de achterruit.
Ik zal ook nog fotos maken & plaatsen.
-2 op elke achterdeur
-1 op het elke achterzijraampje
-2 voor de achterruit
Ze zitten in een draagtas en passen onder de kofferruimte.
Er zit een handleiding (speciaal voor een e46 touring) bij en enkele klipjes zodat je achterraam nog naar benden kan.
Monteren ging makkelijk, je kan ze een beetje bijbuigen zodat ze helemaal goed zitten. (die fotos met kindje zijn photoshop)
Van buiten lijkt het een geblindeerde auto, pas als je dichtbij komt zie je dat het zonwering is. (die foto van de blauwe touring klopt redelijk)
Heb nog niet met volle zon ermee gereden, ik laat nog wel horen hoe dat gaat.
Maar tot nu toe bevalt het goed, je kan (ook 's nachts) nog genoeg zien van door de achterruit.
Ik zal ook nog fotos maken & plaatsen.
Heb je dan 2 zonweringen per deur?
Heb hier op het forum al foto's gezien van zonwering in een touring, maar daar zat maar 1 zonwering per deur in.
Ben zeer benieuwd naar foto's.
Heb hier op het forum al foto's gezien van zonwering in een touring, maar daar zat maar 1 zonwering per deur in.
Ben zeer benieuwd naar foto's.
Ik ben ook wel degelijk benieuwd naar close-up foto's. Ik heb OEM zonneschermen op mijn achterportieren en ben bang dat de Sonniboyw een andere structuur zullen hebben dan de schermen die ik al heb.
Wat een goed idee trouwens Case, om er een groupbuy van te maken.
Wat een goed idee trouwens Case, om er een groupbuy van te maken.
Inderdaad interessante topic om volgen met de zomer voor de deur
wij (german80 en ik) meeten binnenkort, dan kan ik ze irl vergelijken
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Als je ze dan gelijk ff naast mekaar houd, en een goede foto maakt, dan weten wij ook weer genoeg
Mij lijken die Sonniboys best goed.
Mij lijken die Sonniboys best goed.
Hier een link naar picasa-album met foto's. Ik heb ze op 6MP ge-upload, je kan inzoomen voor detail.
http://picasaweb.google.nl/khofsteenge/ ... directlink
Op de achterdeurramen zitten 2 schermen omdat dit beter aansluit en omdat je het raam dan nog naar beneden kan doen.
Je kan de klipjes op de achterruiten tussen het raamrubber en het plastic van de deurbekelding doen,
dan kunnen de ramen nog open en dicht. Aangezien ik airco heb zitten de klipjes bij mij tussen het raamrubben en raam zodat het net wat strakker afsluit (maar dan moet je het raam niet openen...). Hetzelfde geldt voor het raam in de kofferbak.
http://picasaweb.google.nl/khofsteenge/ ... directlink
Op de achterdeurramen zitten 2 schermen omdat dit beter aansluit en omdat je het raam dan nog naar beneden kan doen.
Je kan de klipjes op de achterruiten tussen het raamrubber en het plastic van de deurbekelding doen,
dan kunnen de ramen nog open en dicht. Aangezien ik airco heb zitten de klipjes bij mij tussen het raamrubben en raam zodat het net wat strakker afsluit (maar dan moet je het raam niet openen...). Hetzelfde geldt voor het raam in de kofferbak.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ziet er goed uit!
Alleen jammer dat de achterruit uit 2 delen bestaat.
Oh ja, die vogelkwats op de c-stijl kan ech nie.
Alleen jammer dat de achterruit uit 2 delen bestaat.
Oh ja, die vogelkwats op de c-stijl kan ech nie.
zon rolgordijn waar kan ik die halen
-
Heb er een hard hoofd in voor wat betreft de groupbuy. Heb net met sonniboy gebeld en die zegt dat er vrij weinig marge zit op de privacyshades.......
- DJLeonardo