Vandaag om 10:00 begonnen met de inbouw. Allereerst de gehele middenconsole + schakelpaneel weggehaald en de Behrer airbox vrijgemaakt.
Op dit punt denk je : ga ik het doen of niet? JA dus
Ik ben tot ongeveer 7 uur 's avonds bezig geweest met het aanpassen, meten, dremelen, weer passen etc. Heb het aluminium paneel aangepast met extra aluminium plaatjes om de boel extra te verstevigen en verder afgeschermd met powertape. Ik wilde het toch ook hier supernetjes hebben.
Het vervelendste is toch wel het aanpassen van de luchtkleppen en geleide-stang.
Anyway uiteindelijk paste alles netjes, alles behalve de radio weer aangesloten, en getest. Alles werkte prima, vooral belangrijk is de luchtgeleiding (Climatecontrol), of die nog alles netjes automatisch openzet.
Radio even tijdelijk aangesloten. Werkt prima, en nu alleen al in de combinatie met alleen de Jehnert panelen is het geluid echt geweldig. Het klopt dus wat men al meldde.
Ik heb even wat snelle foto's tussendoor gemaakt. Morgen gaan we verder met de afwerking, GPS en BT aanleggen, en audio-bekabeling aanleggen.
Het was een mega-klus, maar ben er dan ook mega-blij mee en trots op dat een dergelijke mod is gelukt.
Morgen volgen meer foto's.