Iphone op bleutooth

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Justme
Contacteer:

Iphone op bleutooth

Bericht door Justme » 13 apr 2009, 09:18

Nou heb ik een Iphone aangeschaft en dan kom jer achter dat de bleutooth alleen maar met
een headset van apple werkt :? en er geen carkits voor bestaan allen een soort houder
en allemaal hele dure oplossingen (|

Nu heb ik in de auto een carkit van nokia, de Nokia CK-7W met bleutooth,probeer ik de iphone
op bleutooth en dan ziet ie de carkit en kan die gekoppeld worden en dat werkt goed :gekdoen:
meteen de houder van het dashboard gehaald en in het dashboardkastje geplaatst zodat ik
ook nog de oude telefoon kan gebruiken en opladen.

Nou moet ik alleen nog een oplader er voor maken via de aansteker of iets dergelijk maar dat
komt nog wel ben nu blij dat het handsfree werkt.
320I E46 Sedan '99.
Afbeelding

BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban

largeproject
Contacteer:

Re: Iphone op bleutooth

Bericht door largeproject » 16 apr 2009, 20:03

Ben ook een poss bezig geweest om hem ye pairen met de pioneer HD3 II,heeft wel wat zweet druppels gekost maar is uiteindelijk toch gelukt.
Volgens apple zou ie moeten werken met alle carkits,maar niet met anderen foons of zo,komt deze zommer wel een update waardoor ie met meeerderen toestel te pairen is,maar of daar bestanden overdracht tussen foons onderling bij gaat zitten. :?

Patron

Bericht door Patron » 16 apr 2009, 21:50

jep dat kom erin.. software 3.0 can't wait!
Afbeelding

Willlem

Bericht door Willlem » 26 apr 2009, 13:44

ik heb zelf ook bmw-bluetooth en iphone, niet verwacht maar het werkte meteeen na koppelen. Dat was op mijn vorige pioneer radio wel anders :(.

heb alleen het probleem dat ik bij bellen het volume niet hoog genoeg kan zetten. Weet iemand misschien of dit harder kan? Kan maar bellen tot circa 100 km/h :(

yorkie

Bericht door yorkie » 27 apr 2009, 18:32

Ik heb een e46 van begin 2004 dus waarschijnlijk gebouwd rond eind 2003. Zou een iphone hierop werken of is mijn e46 te oud. Ik zou graag een Nokia 5800 kopen, maar als ik google krijg ik nogal wat sites waar men klaagt dat het niet werkt.
Moesten er nog smartphones (met wifi) zijn die erop werken hoor ik het graag. Als de contacts werken en ik kan bellen en gebeld worden, ben ik tevreden. Berichten lezen doe ik wel op het toestel zelf.

Patron

Bericht door Patron » 27 apr 2009, 18:55

330dM schreef:Tijdens een gesprek heb ik het volume op de iPhone zelf omhoog gezet, beeldscherm van de iPhone toont dan iets van "Bluetooth-volume" en het geluid gaat met sprongen vooruit. :!
+1 thnx voor de tip! ik zat al te spelen met de radioknop maar moest dus via de iPheun
Afbeelding

eren

Bericht door eren » 18 nov 2009, 15:29

ik heb een BMW x5 uit 2005 maar zit met een probleempje.
Ik heb een Iphone telefoon die ik wil pairen met de ingebouwde bluetooth module van BMW.
Ook heb ik een snapin adapter, weliswaar voor een ander model telefoon. En natuurlijk de knopje op de stuur.

Mijn vorige Nokia die ging perfect, nu ik wat rondheb gevraagd ook bij BMW schijnt het niet mogelijk te zijn om mijn iphone te pairen met de ingebouwde bluethooth van BMW. De module is te oud, en kan niet geupdate worden. en de Iphone is te nieuw.

Weet iemand enkele oplossingen om alsnog de 2 te laten pairen zodat ik handsfree in mijn auto kan bellen en gebeld kan worden??????

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 18 nov 2009, 15:50

waarom kan de module niet worden geupdate?

Mij is door BMW- KIS verteld dat dat wel mogelijk was
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

zanti

Bericht door zanti » 18 nov 2009, 20:13

knopje op het stuur moet je niet gebruiken voor het pairen, die op de snap-in adapter wel. gewoon pairen, zou moeten werken met bijna alle versie's van BMW bleutooth.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”