Officieel Foto Topic van de E46 M3!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Officieel Foto Topic van de E46 M3!
Damn, is er ook 1tje druk geweest
deze vind ik zeer netjes van die lijst
vind de meeste van het lijstje teveel verlaagd, word et zon een patser bak van...
vind de meeste van het lijstje teveel verlaagd, word et zon een patser bak van...
+1!!
Deze is wel sex on wheels hoor! :~ Erg mooie locatie ook.
Deze is wel sex on wheels hoor! :~ Erg mooie locatie ook.
Vet zeg, zo'n Xdrive M3
M3 moet ook gewoon een beetje laag, 't is geen rallyauto... Een M3 heeft racebloed, raceauto's liggen ook mooi laag...
M3 moet ook gewoon een beetje laag, 't is geen rallyauto... Een M3 heeft racebloed, raceauto's liggen ook mooi laag...
Het is idd geen rallyauto maar de wegen komen daarmee wel het meest overeen soms.
Weinig plekken waar de wegen er zo goed bij liggen als een circuit wat betreft de raceauto's zeg maar.
Ik heb van de week wel zitten kijken naar veren zoals ik op de 320i had maar ik weet het niet hoor.
Dat gezeik met die drempels en dan mijn eigen drempel nog bij huis.
Ik wil gewoon normaal over drempels heen kunnen en niet andere weggebruikers irriteren omdat ik veels te zachtjes over een drempeltje moet.
Weinig plekken waar de wegen er zo goed bij liggen als een circuit wat betreft de raceauto's zeg maar.
Ik heb van de week wel zitten kijken naar veren zoals ik op de 320i had maar ik weet het niet hoor.
Dat gezeik met die drempels en dan mijn eigen drempel nog bij huis.
Ik wil gewoon normaal over drempels heen kunnen en niet andere weggebruikers irriteren omdat ik veels te zachtjes over een drempeltje moet.
Monteer dan gewoon een Eibach set Mike....heb ik ook onlangs gedaan (foto's volgen nog) en bevalt perfect...ik kan nog makkelijk recht over een drempel...
+1.
Bij mij gaat het ook nog prima over drempels (en er liggen een paar vreselijke drempels bij ons in het dorp).
De new beetle van mijn vriendin heeft er meer moeite mee
En bevalt het niet, of is het echt niet te doen bij jou, dan kun je ze toch altijd weer verkopen?
Bij mij gaat het ook nog prima over drempels (en er liggen een paar vreselijke drempels bij ons in het dorp).
De new beetle van mijn vriendin heeft er meer moeite mee
En bevalt het niet, of is het echt niet te doen bij jou, dan kun je ze toch altijd weer verkopen?
pro-kitje vind ik zeer acceptabel hor, et zijn die waar de wielen in de kasten verzuipen waar ik moeite mee heb, vind daar niets "racing" aan, maar amerikaans lowrider idee heb ik daarmee.
ook de volbloed race auto's staan zo laag allemaal niet dat de wielen in de kast verdwijnen...
- Spoiler: Laat zien
Ieder zijn zakje drop...
Doe maar weer wat mooie foto's van (lage en xDrive) M3's
- Spoiler: Laat zien
Doe maar weer wat mooie foto's van (lage en xDrive) M3's
Sander heeft zijn E46 ook lager liggen, met ze Xdrive M 8p :p
u vraagt wij draaien
en nog een paar :