Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Over het algemeen is Supersprint niet te, wat ik me afvraag bij dat filmpje is of ie vanaf het spruitstuk tot aan de demper Supersprint heeft. Dat zou idd voor een flinke klank zorgen.
Ik weet het niet 100% zeker maar gebruikt Racing Dynamics ook niet Supersprint voor hun uitlaten?
Ik weet het niet 100% zeker maar gebruikt Racing Dynamics ook niet Supersprint voor hun uitlaten?
Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Die eisenmann heb ik vandaag even goed gehoord, maar die klinkt echt goed.
Heeft wel wat van een rally auto, en hij is niet constant aanwezig.
Maar als je even goed gas geeft dan komt er ook wat.
Heeft wel wat van een rally auto, en hij is niet constant aanwezig.
Maar als je even goed gas geeft dan komt er ook wat.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Ow, zoveel mogelijkheden.
Zit nu echt te twijfelen tussen eisenmann, supersprint of bastuck (die laatse vanwege het aantrekkelijke geluid bij de goede prijs).
Eerst maar eens kijken of ik ze int echt kan horen...
Zit nu echt te twijfelen tussen eisenmann, supersprint of bastuck (die laatse vanwege het aantrekkelijke geluid bij de goede prijs).
Eerst maar eens kijken of ik ze int echt kan horen...
Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Eisenmann klinkt super i.c.m. het M3 blok...(ken deze van de combinatie bij een Z3M Coupe); zou iig mijn keuze zijn.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Die van mij ook, dus, + 1Joop schreef:Eisenmann klinkt super i.c.m. het M3 blok...(ken deze van de combinatie bij een Z3M Coupe); zou iig mijn keuze zijn.
Dat zware ben je gauw flauw van, als je aan het rijden bent.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Sorry lees je bericht nu pas, zal morgen even foto's maken. Onderkant word misschien wel iets moeilijker, maar doe mijn best.PIR3lly schreef:Ben wel erg benieuwd naar die weisman. Kan er op het net namelijk bijna niets over vinden. Zou je misschien een keer (als het niet teveel moeite is) een paar foto's van de uitlaat kunnen maken? Liefst ook eentje van onder, zodat ik een beetje kan zien hoe die eruit ziet? Hoe breed zijn de pijpjes aan de achterkant?
Je filmpje heb ik al gevonden. Klinkt erg lekker en ook wel zoals ik het graag zou hebben. Misschien een keer int echt horen ;D
Zelf vind ik het geluid soms wel iets te aanwezig, zit ook heel af en toe te twijfelen of ik niet een standaard uitlaat wil, al weet ik ook niet hoe die eigenlijk klinkt

Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Hier dan de foto's, onderkant is vandaag helaas niet gelukt.
Mijn excuses voor de slechte kwaliteit (Iphone
), het is trouwens geen Weismann maar een Wiesmann (|



Mijn excuses voor de slechte kwaliteit (Iphone




Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Ziet er goed uit!
Heb een beetje gezocht op wiesmann mst en het is inderdaad een demper vervaardigd door eisenmann.
Op http://www.wiesmann.de vind je meer info en hier staat ook de demper: http://www.wiesmann.de/tuningmarkt/details.php?id=399
Heb een beetje gezocht op wiesmann mst en het is inderdaad een demper vervaardigd door eisenmann.
Op http://www.wiesmann.de vind je meer info en hier staat ook de demper: http://www.wiesmann.de/tuningmarkt/details.php?id=399
Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Hou er rekening mee dat je niet een uitlaat kiest die een heel vervelend zwaar geluid geeft bij normale cruisesnelheid 120-140.
Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Daar heb ik bij deze weer helemaal geen last van, bij de 120 km/h is de uitlaat echt heel stil. Alleen bij optrekken vanuit lage toeren vind ik het geluid te zwaar eigenlijk. Maar andere kunnen dat juist weer goed vinden 

Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Vandaag is er dan toch de Wiesmann (Eisenmann) van mephisto onder gekomen!
Meer info in mijn showroom
Meer info in mijn showroom
Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
skytune in maldegem belgie!!!
heb er mijn uitlaat van en eindstukken en geluid kan je zelf bepalen...
kijk anders ook even op http://www.skytune.be
heb er mijn uitlaat van en eindstukken en geluid kan je zelf bepalen...
kijk anders ook even op http://www.skytune.be
- Edit:
- sorry,
tis http://www.skytune.com
- Edit:
- weer iets vergeten...
tis maar 600 euries
Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Vind het toch niks eerlijk gezegd. Kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment iets ruigers wil, maar ondanks de hoge prijs, klinkt het goedkoop! Beetje als een Honda Civic maar dan een die wel hard gaat LOL. De uitlaten maskeren een beetje het echte rouwe geluid van die schitterende 6 cil
- BMW Clubsport
- Berichten: 642
- Lid geworden op: 07 sep 2009, 20:31
Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
De titanium uitlaat van Gruppe M klinkt op filmpjes ook wel erg aardig.
Zelf zou ik kiezen voor een volledig Supersprint uitlaat systeem met middendempers, op M3forum is iemand die dat heeft en klinkt erg goed.
Ben je wel een paar duizend euro lichter
Zelf zou ik kiezen voor een volledig Supersprint uitlaat systeem met middendempers, op M3forum is iemand die dat heeft en klinkt erg goed.
Ben je wel een paar duizend euro lichter

Re: Bastuck, Eisenmann, of toch een andere M3 uitlaat?
Als het iets mag kosten even kijken of Acrapovic uitlaten maakt/kan maken voor dit model.
Dit bedrijf maakt veel uitlaten voor de racerij, oa Moto GP.
Ook de 1M safety car in de MotoGP heeft een volledige Acrapovic (titanium) uitlaat. Hoorde hem afgelopen jaar tijdens de TT voor het eerst. Wát een waanzinnig mooi geluid!
Zal wel weer niet street legal zijn vrees ik..
Dit bedrijf maakt veel uitlaten voor de racerij, oa Moto GP.
Ook de 1M safety car in de MotoGP heeft een volledige Acrapovic (titanium) uitlaat. Hoorde hem afgelopen jaar tijdens de TT voor het eerst. Wát een waanzinnig mooi geluid!

Zal wel weer niet street legal zijn vrees ik..