EDje's BMW Meeting - 17 Mei 2009
Re: EDje's BMW Meeting - 17 Mei 2009
Tegen 10.00 / 10.15 dan bij die Dealer? Doen we!
Heeft Sander jouw mob. nr. nog? Mocht het iets uitlopen, kunnen we het laten weten..
:///m:ike, rij jij ook mee??
Heeft Sander jouw mob. nr. nog? Mocht het iets uitlopen, kunnen we het laten weten..
:///m:ike, rij jij ook mee??
Auto is nog niet klaar het weekend.
Kom wel ff kijken, maar je hoeft geen plekkie vrij te houden voor me ;(
Kom wel ff kijken, maar je hoeft geen plekkie vrij te houden voor me ;(
- Marvin 328iT
Ik ben zondag ook van de partij
ps. Heb geen plek gereserveerd...dus ik parkeer buiten het terrein...maar mocht er iemand afvallen en er is een plekkie vrij, dan hou ik me aanbevolen!
Ik kom alleen niet naar de verzamelplek omdat ik samen met een kennis(BMW-Piet E36 M3) naar Poeldijk kom rijden.
Ik hoor 't wel
gr.
Marvin
ps. Heb geen plek gereserveerd...dus ik parkeer buiten het terrein...maar mocht er iemand afvallen en er is een plekkie vrij, dan hou ik me aanbevolen!
Ik kom alleen niet naar de verzamelplek omdat ik samen met een kennis(BMW-Piet E36 M3) naar Poeldijk kom rijden.
Ik hoor 't wel
gr.
Marvin
Neem mijn plek maar in hoor marvin, ik kom zondag niet.
Sorrie gasten, hoop met de tourrit wel mee te doen met het forum
Sorrie gasten, hoop met de tourrit wel mee te doen met het forum
Ik ben er voor 99% bij!
Het enige wat nog in de weg staat is mijn terugvlucht uit Liverpool morgen. Als die vertraging heeft, dan wordt het lastig, maar daar ga ik niet van uit.
Tot morgen...
Het enige wat nog in de weg staat is mijn terugvlucht uit Liverpool morgen. Als die vertraging heeft, dan wordt het lastig, maar daar ga ik niet van uit.
Tot morgen...
Top ..
Hier is het zonnig, hopen/duimen dat we dit weer morgen ook hebben ...
Hier is het zonnig, hopen/duimen dat we dit weer morgen ook hebben ...
Hey,
Ik kom ook mits het geen takke weer. Als er nog plaats is zou ik graag nog op de lijst willen staan, anders wordt het maar buiten het terrein parkeren.
Tot morgen
Robert
ps ik zal ook bij het verzamelpunt bij Kalfsbeek zijn.
Ik kom ook mits het geen takke weer. Als er nog plaats is zou ik graag nog op de lijst willen staan, anders wordt het maar buiten het terrein parkeren.
Tot morgen
Robert
ps ik zal ook bij het verzamelpunt bij Kalfsbeek zijn.
Prima, zal er rond tienen staan. Ik weet niet of Sander mn nummer nog heeft.Is die 7,50 p.p. of p.a. (per auto) ?Daniël schreef:Tegen 10.00 / 10.15 dan bij die Dealer? Doen we!Heeft Sander jouw mob. nr. nog? Mocht het iets uitlopen, kunnen we het laten weten..:///m:ike, rij jij ook mee??
Takke weer is voor mij ook een No go, maar het ziet er naar uit dat het in het westen redelijk, lees droog, weer is.RoyalRob schreef:Hey,
Ik kom ook mits het geen takke weer.
Kan wel aanhaken bij de ac bodegraven als je verteld hoe laat je daar langs komtCouper schreef:Prima, zal er rond tienen staan. Ik weet niet of Sander mn nummer nog heeft.Is die 7,50 p.p. of p.a. (per auto) ?Daniël schreef:Tegen 10.00 / 10.15 dan bij die Dealer? Doen we!Heeft Sander jouw mob. nr. nog? Mocht het iets uitlopen, kunnen we het laten weten..:///m:ike, rij jij ook mee??
320I E46 Sedan '99.
BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban
helaas ,kan niet komen .
levering van een onderdeel niet volgens afspraak geleverd(beter gezegd niet geleverd (| )
vind het jammer maar het zij zo. ;(
levering van een onderdeel niet volgens afspraak geleverd(beter gezegd niet geleverd (| )
vind het jammer maar het zij zo. ;(
Aanhaken is geen enkel probleem ..Justme schreef:Kan wel aanhaken bij de ac bodegraven als je verteld hoe laat je daar langs komt
Wellicht even Couper een PB sturen met je 06 zodat we kunnen bellen als we er bijna zijn?
Ik zal je er op zetten, ik hoop dat het nog kan . We gaan er gewoon vanuitRoyalRob schreef:Als er nog plaats is zou ik graag nog op de lijst willen staan, anders wordt het maar buiten het terrein parkeren.
Jammer Tom! Mooi balen als ze iets niet leveren volgens afspraak..tomcaubo schreef:vind het jammer maar het zij zo. ;(
Hoi
Wat een geluk kan toch komen
Ronh *318ci-cabrio*
Wat een geluk kan toch komen
Ronh *318ci-cabrio*
- marcovandaar
ik moet het helaas ook afweten ivm werk...
Hoop er de volgende keer bij te zijn.
Hoop er de volgende keer bij te zijn.
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
De lijst is bij gewerkt!
Zal voordat we morgenvroeg vertrekken alles nog eens bekijken
Tot morgen bij Kalfsbeek!
Zal voordat we morgenvroeg vertrekken alles nog eens bekijken