BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Ik heb eigenlijk geen idee, zal je hem zelf even moeten vragen want ik spreek hem niet zoveel.
Ik neem aan dat je niet op driving fun zit om hem een bericht te sturen, maar hij heeft hier ook een profiel die die nooit gebruikt... je kan evt een bericht sturen dan geef ik hem wel een seintje dat die hier zijn inbox even moet openen.
http://www.e46forum.nl/memberlist.php?m ... file&u=714
En wat betreft meer aanbod , kijk even op http://www.gaspedaal.nl
Ik neem aan dat je niet op driving fun zit om hem een bericht te sturen, maar hij heeft hier ook een profiel die die nooit gebruikt... je kan evt een bericht sturen dan geef ik hem wel een seintje dat die hier zijn inbox even moet openen.
http://www.e46forum.nl/memberlist.php?m ... file&u=714
En wat betreft meer aanbod , kijk even op http://www.gaspedaal.nl
Is mn oude M3 al verkocht? Hoe heb je dat uitgevonden? Hij staat nl. wel nog op internet aangeboden. Ben erg nieuwsgierig waar hij blijft!Reiner-E46-M3 schreef:@ pirelly helaas die is al verkocht
@ mike: mooie M3 ja, bouwjaar 2004, wat wil ie ervoor hebben?
meer aanbod is welkom ;D
-
ik weet niet 100% zeker of die verkocht is,
wat ik wel weet is dat het autobedrijf waar je je auto hebt ingeruild geen e46 m3
te koop heeft staan...
was nog vergeten erbij te vermelden dat ik een handgeschakelde m3 zoek, (driften )
greetzz
wat ik wel weet is dat het autobedrijf waar je je auto hebt ingeruild geen e46 m3
te koop heeft staan...
was nog vergeten erbij te vermelden dat ik een handgeschakelde m3 zoek, (driften )
greetzz
Driften kun je net zo makkelijk met een smg. Is dezelfde bak, dus gewoon in z'n 2e versnelling en gaan.
Mja, dealers gaan natuurlijk geen auto's verkopen van 7 jaar of ouder. Die gaan gewoon naar de handel, en staat dus ook te koop bij een Universeel Autobedrijf....Reiner-E46-M3 schreef:wat ik wel weet is dat het autobedrijf waar je je auto hebt ingeruild geen e46 m3
te koop heeft staan...
Overigens voor zover ik weet nog niet verkocht, kenteken is iig nog niet overgeschreven
www. M3 register .nl
Bertus dat is dus niet helemaal waar, martinistad groningen verkoopt wel degelijk oudere auto's mijn m3 was ook de jongste niet meer.
Maar viel me op hoeveel e46 ers daar nog stonden toen van 6 jaar of ouder..
Maar viel me op hoeveel e46 ers daar nog stonden toen van 6 jaar of ouder..
Clutch kick drift gaat dan weer niet he Telly :pPIR3lly schreef:Driften kun je net zo makkelijk met een smg. Is dezelfde bak, dus gewoon in z'n 2e versnelling en gaan.
Nee, das waar. Dat wordt een beetje lastig denk ik.
Maar met ons vermogen (en een handrem voor de noodgevallen) heb je volgens mij genoeg mogelijkheden tot driften...
Maar met ons vermogen (en een handrem voor de noodgevallen) heb je volgens mij genoeg mogelijkheden tot driften...
-
kan ik hierop concluderen dat een smg als automaat werkt?
of bestaat een smg ook handgeschakeld? ik weet niet precies wat smg inhoud namelijk.
of bestaat een smg ook handgeschakeld? ik weet niet precies wat smg inhoud namelijk.
Dan zou ik even de zoekfunctie gebruiken hier op het forum. Er is namelijk al vrij veel over geschreven. Daarnaast zal onze vriend 'Google' je hier ook heel veel over kunnen vertellen.
Ja, het is in principe een automatische schakelende handbak. De auto heeft geen koppeling, je kunt ook handmatig schakelen.Reiner-E46-M3 schreef:kan ik hierop concluderen dat een smg als automaat werkt?
Nee, smg geeft het versnellingstype al aan. Een E46 M3 bestaat in SMG en handgeschakeld.Reiner-E46-M3 schreef:of bestaat een smg ook handgeschakeld? ik weet niet precies wat smg inhoud namelijk.
Wat ik eerlijk gezegd een beetje vreemd vind is dat je aangeeft een E46 M3 te zoeken, maar niet precies weet welke 2 soorten transmissies er zijn. 't zijn toch geen autotjes van een paar honderd euro
Zelf heb ik sinds 3 maanden een M3, en heb bewust een SMG gekocht. Ik zou je adviseren in beide proef te rijden.
-
dat filmpje ziet er best high stuff uit
zal zeker in beide eerst even proefrijden,
zal in een smg bak zeker wel wennen zijn.
binnenkort even proefrijden in een m3 met smg.
zal zeker in beide eerst even proefrijden,
zal in een smg bak zeker wel wennen zijn.
binnenkort even proefrijden in een m3 met smg.
Weet niet of de vraag al eens is gesteld, maar was de M3 Competition ook met handbak leverbaar? Op Mobile staat er namelijk eentje te koop, wist niet dat dat mogelijk was. Of is het geen echte Competition?
klik
klik
voor zover ik weet is dat een CS... geloof dat die kleur exclusief voor de CS gemaakt is namelijk.
maar met die verkopers op de foto krijg ik toch twijfels
maar met die verkopers op de foto krijg ik toch twijfels
Dacht dat een CS altijd een SMG bak had, mja blijkbaar niet dus.... x|
Ding mist voor z'n prijs trouwens wel wat onmisbare opties zoals vol leer, oem navi en xenon
Ding mist voor z'n prijs trouwens wel wat onmisbare opties zoals vol leer, oem navi en xenon
www. M3 register .nl