Angel Eyes

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Mark

Re: Angel Eyes

Bericht door Mark » 20 dec 2007, 15:58

hennep E46 schreef:De deal is nog niet gesloten, Bertus is hier volop mee bezig. Dus als je mee wilt doen zet je naam bij het lijstje.
Kijk, dat is interessant, maar dan wil ik er graag wel iets meer over weten.
Heb er namelijk verder nog niet naar geinformeerd of niks.

Wie kan me wat meer info vertellen over dit type lampen?

En een vraag over de bestelling:

* Ik snap dat de prijs nog in onderhandeling is, maar waar zal het ongeveer op uit gaan komen?
* Wat houd het precies in? (Alleen die ringen / Complete koplamp Units / Incl bedrading of wat er ook voor nodig is / Of iets tussen dit alles????)
* Zit er een keurmerk op?
* Wat is de kwaliteit van dit soort spul?
* Iemand meer ervaringen en of tips hiervoor?

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 20 dec 2007, 16:27

Het zijn geen lampen maar losse ringen die je plaatst over de behuizing van de lamp.
Voor een voorbeeld van deze angel-eyes kun je kijken naar het filmpje wat ik heb geplaatst op de eerste pagina van dit topic.
Wat betreft de bestelling:
* Prijs zal liggen tussen de 135,- en 180,- ligt eraan waar we een leuke aanbieding kunnen krijgen. Amerika of Nederland. Amerika zitten we namelijk ook met invoerrechten.
* Het zijn dus alleen de ringen.
* Of er een keurmerk opzit weet ik niet maar het is iig toegstaan voor de APK mits de kleur niet boven de 6500K uitkomen.
* Wat betreft de kwaliteit kun je niet beter krijgen. Hetgeen wat er het dichtst in de buurt komt zijnn de CCFL neon angel-eyes en deze kosten rond de 50,- voor een setje.
* vvor meer ervaringen of tips zijn er op het forum genoeg draadjes te vinden.

freddy

Bericht door freddy » 20 dec 2007, 17:45

op dit moment zijn er 4 set's in nl 2 met kabelboom voor extra functies en 2 zonder k boom die dus rechtstreeks op bedrading stads licht worden aangesloten bestellen in us duurt 2weken, prijs is 175,- voor eyes met kabelboom, heb bertus de email's toegezonden die ik had ontavngen van hyper lights.

omdat ik problemen heb met xenon unit en volgende week de unit eruit haal en ga demonterenvoor rep ga ik proberen om in ieder geval 1 set voor mezelf te halen deze week want anders moet ik units 2 keer uitelkaar halen.

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 20 dec 2007, 19:19

Hij heeft nog 4 setjes liggen, 2 met en 2 zonder kabelboom. Die zonder kabelboom zijn direct aan te sluiten op je stadslicht en dus makkelijkst installeren.

We kunnen ze alle 4 tegelijkertijd kopen, dan krijgen we iets korting.
Reken dan op een prijs van 160 euro per setje + eventuele verzendkosten.
www. M3 register .nl

freddy

Bericht door freddy » 20 dec 2007, 19:28

ik kan en mag de 1.2.3/of alle 4 set's evt as zondag ophalen bij hem ,heb mail gehad van hem zijuist.

alleen kan ik niet zoveel euro's voorschieten.

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 20 dec 2007, 19:31

Misschien is het slim dat mensen die 100% zeker een setje willen, het bedrag overmaken naar Freddy, + de nodige verzendkosten.
Tenminste, als Freddy dat wil regelen voor ons.... :amen:
www. M3 register .nl

freddy

Bericht door freddy » 20 dec 2007, 20:19

BertusE46 schreef:Misschien is het slim dat mensen die 100% zeker een setje willen, het bedrag overmaken naar Freddy, + de nodige verzendkosten.
Tenminste, als Freddy dat wil regelen voor ons.... :amen:
i :) k ben natuurlijk bereid om dit te doen ik moet toch zondag die kant op eerst ede, dan naar utrecht en later naar roosendaal ,en dordrecht en weer terug naar friesland moet er iets voor om rijden maar dat is geen probleem. (meeting oude club en andere dingen)

dus als 3 mensen denken dat wil ik wel (3) want er zijn maar 4 set beschikbaar momenteel.

natuurlijk is het verstandig als je zerieuze intresse hebt dit nu te melden zodat ik dat evt zondag kan doorgeven aan hyperlights bv

dan even tel contact of pm en dan komt het zeker goed en is het vlot te regelen.

dus ik hoor het wel,

ps ik moet morgen avond voor 21.00 uur weten hoe en wat ja of nee want dan moet ik gaan afspreken en reserveren.
mijn nr =0650408948

Zwaan

Bericht door Zwaan » 20 dec 2007, 22:01

Mensen ik haak af, Had het niet goed begrepen. Ik meende dat het de komplete koplampen waren.

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 20 dec 2007, 22:59

Tot mijn spijt moet ik helaas ook afhaken. Mijn middendemper is naar de kl*te. Dus deze doe ik eerst vervangen, dat ding maakt echt een teringherrie, vooral als hij koud is.
Ik wil jullie iig bedanken voor de moeite die jullie erin hebben gestoken. Die Angel-eyes zullen dus helaas even moeten wachten. ;( ;(

freddy

Bericht door freddy » 21 dec 2007, 15:24

en ik heb naar alle waarschijnlijkheid 1 xenon unit defect ;(

wordt straks nog even naar gekeken maar als dit het geval is en vervangen moet worden hebben angel eyes zker hier niet de hoogste prio meer |d

soms denk je dat alees mee zit 8p

Mark

Bericht door Mark » 21 dec 2007, 15:35

Iedereen haakt af....................................

freddy

Bericht door freddy » 21 dec 2007, 16:04

mark_lith schreef:Iedereen haakt af....................................
ho ho je moet niet voor ander denken ;) , heb niet gezegd dat ik afhaak.

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 21 dec 2007, 18:07

Helaas moet ik echt afhaken, de middendemper moet vervangen worden. Dat heeft toch iets hogere prioriteit dan de auto stylen. Ik wordt echt knettergek van dat geluid. Het is gelukkig alleen als de motor koud is, zodra hij opgewarmd is is het gelukkig weg. Maar staat zo lullig als je wegrijd met een BMW en hij rammelt.

Dnl

Bericht door Dnl » 21 dec 2007, 18:26

Haast niet zo erg als die pook :tong:..

Mark

Bericht door Mark » 21 dec 2007, 18:46

freddy schreef:
mark_lith schreef:Iedereen haakt af....................................
ho ho je moet niet voor ander denken ;) , heb niet gezegd dat ik afhaak.
Oké excuus! Niet IEDEREEN...
Ik had moeten typen: haast iedereen ;)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”