M-Tech I
M-Tech I
Laatste tijd veel mensen met een M-Tech II pakket. Hoort officieel niet op een non-facelift 98-01.
Daar hoort namelijk het M-Tech I pakket, die veel minder bekend is en je zelden tegen komt.
Do or don't?
Daar hoort namelijk het M-Tech I pakket, die veel minder bekend is en je zelden tegen komt.
Do or don't?
www. M3 register .nl
Re: M-Tech I
Ja. 8-)
Ik heb dus een M-Tech II liggen die ik van plan ben om te laten spuiten, is nu helemaal spuitklaar.
Alleen heb gisteren dus zo'n M-Tech I bumper aangeboden gekregen voor een erg nette prijs die al in mijn kleur gespoten is (orgineel).
Ik heb dus een M-Tech II liggen die ik van plan ben om te laten spuiten, is nu helemaal spuitklaar.
Alleen heb gisteren dus zo'n M-Tech I bumper aangeboden gekregen voor een erg nette prijs die al in mijn kleur gespoten is (orgineel).
www. M3 register .nl
Denk toch dat 't M-Tech II wordt. Wil achter zoiezo helemaal facelift look, achterlichten heb ik al. Facelift achterbumper komt er ook op.
En die M-Tech II die ik heb liggen is eentje van een Coupe, dus geen stootlijsten 8-) (vind ik mooier)
En die M-Tech II die ik heb liggen is eentje van een Coupe, dus geen stootlijsten 8-) (vind ik mooier)
www. M3 register .nl
Mwah, kan Mtech I best waarderen Zie je idd niet vaak in NL.
Maar als ik moest kiezen, kwam er bij mij zeker een Mtech II pakket op/om :pimp:
Maar als ik moest kiezen, kwam er bij mij zeker een Mtech II pakket op/om :pimp:
Nee zou toch gewoon super netjes moeten passen.
Mja als ie dat niet doet komt ie d'r niet op 8-)
Mja als ie dat niet doet komt ie d'r niet op 8-)
www. M3 register .nl
Ik vind die bumper set op een niet faceliftmodel juist weer mooier als een Mtech2...
Een John Deere....330dM schreef:Da's helemaal niet erg Hennep, als je het maar onder je John Deere doet en
niet onder je E46!!!
Jonge jonge toch..
Jij gaat toch ook geen Fiat rijden?
Leg ze dan onder een Fendt!
[thumbnail]http://www.fendt.com/medien/schlepper/8 ... ung_de.jpg[/thumbnail]
- Dutch Delight
Zie hier mijn zwarte E46 Sedan met M-Tech I voorbumper van een coupé....
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
+10
en zo te zien is er ook weinig (of niks) uit of af gehaald oid. ben erg blij voor je!!!
en zo te zien is er ook weinig (of niks) uit of af gehaald oid. ben erg blij voor je!!!
www. M3 register .nl
Geen idee, mijne is niet te koop... Ik heb overigens iets gezien. Een gat is schijnbaar dicht te maken ofzo.
Gezien...
Mijne...
Verschil lijkt alleen een plaatje te zijn...
Gezien...
Mijne...
Verschil lijkt alleen een plaatje te zijn...