Robbel schreef:Wauw, wat een wagen :~ zeer zeer fraai
Al eens naast een M3 gestaan? Zal wel akelig in elkaars buurt komen! (h)
Nog niet, wil ik eigenlijk nog graag eens doen! Denk dat een M3 nog altijd vlotter is met z'n veel aggressievere diff & 6-bak (SMG al helemaal). Met de TS2 heb je wel meer koppel dan een M3 dus een pull vanuit een hogere versnelling kan nog interessant worden.
Mitciel schreef:
Hoe is het met je dakhemel, al opgeschoten?
Ha Mitch! Alles goed?
Nog niet aan kunnen beginnen want m'n alcantara is gisteren pas opgestuurd. Was nog even spannend op ebay, maar heb nog op de valreep 9 meter op de kop weten te tikken!
Maestroxl schreef:Het meer verbruik ligt aan een zware rechter voet, als ik rustig rijd en vroeg schakel (voor 2500tpm) is hij nu zuiniger dan voorheen.
Hmm, lees je dat af uit je OBC?
Want die van mij gaf ook aan dat hij zuiniger was dan voorheen, maar daar klopt weinig van (handmatig nagerekend). Als je idd vroeg schakelt doet de s/c weinig, maar houdt er rekening mee dat die bypass valve al heel snel dichtgaat, en ruim vóór 2500rpm heb je al maximale boost.
Bovendien heb je ook nog de drag van de s/c, dus ook al doet hij niets, is er nog steeds dat ding dat maar aangedreven wordt (scheelt niet veel, maar hij wordt er niet zuiniger van).
Eigenlijk zou ik dit eens moeten testen, maar ik houd het nooit een hele tank vol om als een oma'tje te rijden |p