Rial Daytona Race

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Mus

Rial Daytona Race

Bericht door Mus » 11 jul 2009, 20:34

Hallo,

Ik ben op zoek naar een M3 en heb alvast een set velgen aangeschaft (Rial Daytona Race).
Ik zal me officieel voorstellen zodra ik een auto heb (hallo ik ben ... zonder auto voegt weinig toe).

Afbeelding

De velgen zijn alleen wel aan een paar vormen van herstel toe. Er zit binnenin heel veel
aanslag in de vorm van remslijpsel (niet echt weg te poetsen), de randen moeten worden
gepolijst en één van de binnenringen heeft schade (dus misschien alle 4 spuiten voor kleur-overeenkomst).
Mijn vraag is derhalve wat moet er allemaal gebeuren om ze weer in nieuwstaat te krijgen?
Zandstralen en uit elkaar halen noodzakelijk?

Heb uiteraard al gezocht...Velgendokter wordt afgeraden, Wheelcare en Cultwheels zijn goed...

Heb 't liefst uiteraard 1 adres waar alles kan worden uitgevoerd. Alvast bedankt!

Groeten Mus

Adidax

Re: Rial Daytona Race

Bericht door Adidax » 17 jul 2009, 14:13

Ik weet niet van waar je bent, maar PucPolish in Belgisch Limburg levert uitstekend werk :

Afbeelding

Harten gespoten, nieuwe vijsjes, randen hoogglans gepolijst.

http://www.pucpolish.be/

Jussi

Bericht door Jussi » 17 jul 2009, 14:33

Alleen kan je bij Pucpolish je velgen dan wel 6 maanden vaarwel zeggen..

Cultwheels in Nederland is een aanrader!

FOX

Bericht door FOX » 18 jul 2009, 20:04

In het zuiden des lands http://www.velgenherstel.nl/

Grts

gekke mac

Bericht door gekke mac » 20 jul 2009, 14:20

Misschien een rare vraag maar waarom word de velgendokter (neem aan degene in Uden) afgeraden?
Heb er goede verhalen over gehoord en hier en daar een slechte.... Maar goed niemand is perfect!! :P :W
Verrek, BMW rijd toch ook wel lekker!!!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”