Robbel's 330i [Subframe uit chassis aan het scheuren??] P44
Re: Robbel's 330i sedan [gepolijst, en hoe...]
Zo ziet die van mij er ook uit op de zon...
Laat me weten of dat je dat nog weg krijgt....
Laat me weten of dat je dat nog weg krijgt....
zoiets zou toch niet mogen na een polijst beurt. die wat dan gedaan heeft kent er niks van zo simpel is het
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
pfff, da's schrikken!
Doe mij dan toch maar liever swirls
Doe mij dan toch maar liever swirls
Dat is inderdaad even goed schrikken.
Ik hoop dat je dit er weer uit kunt laten halen.
succes d'r mee.
Ik hoop dat je dit er weer uit kunt laten halen.
succes d'r mee.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
Dat is zeker geen 12 uur werkje. Eerder even vlug tussendoor.
Maar een beetje pro kan dat met een poetsmachine, wax en een zachte niet polijstende poetschijf zo weer fixen. Niks aan de hand. Ze zijn gewoon de eindstap "vergeten".
Maar een beetje pro kan dat met een poetsmachine, wax en een zachte niet polijstende poetschijf zo weer fixen. Niks aan de hand. Ze zijn gewoon de eindstap "vergeten".
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
pfoe, dat ziet er wel nasty uit
Ik zou ook maar eens een babbeltje gaan maken, maar verwacht er niet te veel van. Je hebt, ben ik bang, geen poot om op te staan. Het enige wat zij zullen zeggen is: "zo doen we het altijd en dit is het resultaat."
S6 in ieder geval!
Ik zou ook maar eens een babbeltje gaan maken, maar verwacht er niet te veel van. Je hebt, ben ik bang, geen poot om op te staan. Het enige wat zij zullen zeggen is: "zo doen we het altijd en dit is het resultaat."
S6 in ieder geval!
heb niet echt een poot om op te staan denk ik nee. Maar ik heb wel het idee dat ze goed werk willen leveren en dat ze wellicht deze..vegen? zelf niet gezien hebben. maar aan de andere kant kan ik niet echt zeggen dat de auto met liefde is gelopijst.. zo zijn bijvoorbeeld de stootstrips hier en daar ook een stukje meegepolijst en zie je hier en daar nog wat polijst/was resten
maar wat zouden jullie doen als die kerel bereid zou zijn om het nog te fixen? Ik weet 't nog niet :? we hebben hier wel te maken met een schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet zeg maar.. weinig vertrouwen nog in de polijst-vaardigheid daar.. hoop eigenlijk op een vergoeding en dat ik alsnog naar klankie ga, maar of dat er in zit..ik weet 't niet
maar wat zouden jullie doen als die kerel bereid zou zijn om het nog te fixen? Ik weet 't nog niet :? we hebben hier wel te maken met een schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet zeg maar.. weinig vertrouwen nog in de polijst-vaardigheid daar.. hoop eigenlijk op een vergoeding en dat ik alsnog naar klankie ga, maar of dat er in zit..ik weet 't niet
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dat is net zoiets als dat een loodgieter zegt "zo doen we het altijd en dit is het resultaat" als je hele huis blank staat van een niet goed aangesloten leiding. 8PMac schreef:pfoe, dat ziet er wel nasty uit
S6 in ieder geval!
Lijkt me niet dat ze dat zullen zeggen. Zou een goede methode zijn om je zaak zeer snel om zeep te helpen.
Geld terug zullen ze niet snel doen denk ik. Maar ik mag aannemen dat als jij goed aangeeft wat je bezwaarlijk vindt aan deze klus dat ze dan wel even hun beste man er op zetten om er zeker van te zijn dat je dan tevreden bent. Ik denk dat dat het maximale is. Of ze aaklagen wegens het leveren van een niet deugdelijke dienst, maar dat is wel een heel erg lastig/omslachtig etc. traject.Robbel schreef:maar wat zouden jullie doen als die kerel bereid zou zijn om het nog te fixen? Ik weet 't nog niet :? we hebben hier wel te maken met een schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet zeg maar.. weinig vertrouwen nog in de polijst-vaardigheid daar.. hoop eigenlijk op een vergoeding en dat ik alsnog naar klankie ga, maar of dat er in zit..ik weet 't niet
- DJLeonardo
sjonge
Laatst gewijzigd door DJLeonardo op 19 aug 2009, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Door iemand die het wel kan laten doen en ze dan laten zien hoe wel moet.
Dit zijn de bekende buufertrails ofwel hier zijn ze met de wolschijf op gegaan en ze hebben hem niet nabewerkt met een excenter. In het begin ziet het mooi uit mede ook door de sealent en glaze die erop zit. Na een week is dit weg en dan zie je het echte resultaat.
Dit zijn de bekende buufertrails ofwel hier zijn ze met de wolschijf op gegaan en ze hebben hem niet nabewerkt met een excenter. In het begin ziet het mooi uit mede ook door de sealent en glaze die erop zit. Na een week is dit weg en dan zie je het echte resultaat.
- DJLeonardo
Ik denk dat Hennep binnekort een workshop "excenter" gaat houden voor ons...
holy knetter.
welke ****gool heeft daar over heen geschaatst.
dit is echt niet door een pro gedaan. dat bestaat niet.
k*t voor je dat je auto zo verneukt is. is zeker wel te herstellen door iemand die het vaker heeft gedaan.
succes.
welke ****gool heeft daar over heen geschaatst.
dit is echt niet door een pro gedaan. dat bestaat niet.
k*t voor je dat je auto zo verneukt is. is zeker wel te herstellen door iemand die het vaker heeft gedaan.
succes.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
DJLeonardo schreef:Toen ik in Hoensbroek mijn wagen ging laten doen (ook polijsten) vertelden ze mij dat het valt op staat met de grofheid van het polijstmiddel. Hoe groffer het middel des te meer krassen krijg je weg maar krijg je wel dit als eindresultaat. Als je met een fijnere compound aan de slag gaat zou het eindresultaat gladder worden en maar ja, misschien minder egaal. Eigenlijk net als met schuren he. Misschien moeten ze d'r nog een keer met een superfijne compound overheen...
Maar goed, ik zal het wel weer mis hebben en in de hoek gezet worden door de moderator van het carclean forum
VInd het trouwens wel overdreven lang hoor 12 uur. Dat doen ze in HB ietsje sneller
bij donkere wagens begin je met een groffe korel vervolgens napolijsten met een fijne korrel dan heb je dit resultaat ook niet
- DJLeonardo
bedankt voor de uitleg
Laatst gewijzigd door DJLeonardo op 19 aug 2009, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
WFT!!!!
Zo ziet mijn 11,5 jarig golfje er nog niet eens uit!!!!!!
Heb je ze al gecontacteerd??
Zo ziet mijn 11,5 jarig golfje er nog niet eens uit!!!!!!
Heb je ze al gecontacteerd??