Foutmeldingen, problemen of bugs?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
Misschien dom boeren verstand;
Maar was het niet makkelijker een nieuwe skin over het bestaande forum te smijten?
Maar was het niet makkelijker een nieuwe skin over het bestaande forum te smijten?
Nee, dit ligt nog wel even wat dieper. Er komen ruim 8 andere forums bij die op de zelfde databases gaan draaien. Het is straks mogelijk met 1 account op elk forum te reageren. Er zijn niet veel forums die zo ver gaan, dus daarom zal er nog veel gesleuteld moeten worden voordat alles 100% werkt en de gebruikersgemak weer op 1 staat . En zo zal er nog genoeg andere technische punten zijn waarom het niet 1,2,3 gaat, daar ga ik ook niet allemaal over (gelukkig)..
- DJLeonardo
Ik krijg vanf m'n werk trouwens bij iedere pagina de vraag of ik de niet veilige gedeeltes ook wil zien... x|
Heel veel op "ok" geklikt vandaag...
Verder een mooie look hoor. Het zal allemaal wel goed komen alsik het zo inschat.
Is de applicatie trouwens Mac based? ik zie overal de default tekst "Lorem ipsum dolor" staan. Iets wat volgens mij typisch Apple is? (iLife had ook die default tekst)
Verder een mooie look hoor. Het zal allemaal wel goed komen alsik het zo inschat.
Is de applicatie trouwens Mac based? ik zie overal de default tekst "Lorem ipsum dolor" staan. Iets wat volgens mij typisch Apple is? (iLife had ook die default tekst)
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Is niet typisch Apple... Is gewoon een standaard tekst gebruikt als dummy tekst voor opmaak.
En aangezien ik er nu wel genoeg geld in heb gestoken, wil ik niet -als elk forum in E46Forum tempo gaat- de l*l zijn .Andere mogelijkheden zijn, community's, online administratie systemen, Intrannetten. Indien deze verplichting niet voldaan word, kan CBP boetes opleggen tot € 4500 euro.
Maar denk dat het nog niet helemaal soepel loopt en daarom nog vaak deze melding krijgt. Deze gaat verholpen worden!
Inderdaad!Griffendahl schreef:Is niet typisch Apple... Is gewoon een standaard tekst gebruikt als dummy tekst voor opmaak.
Is een tijdelijke opvulling.
- largeproject
- Contacteer:
Daniël schreef:. Er komen ruim 8 andere forums bij die op de zelfde databases gaan draaien. )..
Nieuwe berichten staan aangegeven in rood, als je die gelezen hebt worden ze blauwBoMeWm schreef:Ik vind het vooral vervelend dat je minder kan zien of je een bericht al hebt gelezen.
Je tikt een rood (rose) icoontje aan en leest het bericht, als je dan naar een ander topic gaat en weer terug naar de eerste, staat hij nog steeds op rose, terwijl er geen nwe berichten zijn. Vond het voorheen met de groene markering een stuk makkelijker te zien of je het forum had ""leeg gelezen"
En vind het verschil tussen het kleine icoontje en de wave ook niet echt duidelijk
Misschien heb ik iets uitleg gemist, bij voorbaat excuses dan
eigen bericht
ik weet niet wat er aan de hand is maar kan niet bij eigen berichten.blijft alles nu zo. een beetje vreemd heel onwennig
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Nee alles blijft niet zo de site is volop in ontwikkeling zoals Dnl al aangaf eerder dus geduld is hier het devies.
Kan nog steeds mijn berichten (inbox) niet lezen, direct een foutmelding x| x|
Verder ziet het er okay uit, ff wennen wel.
Verder ziet het er okay uit, ff wennen wel.
In elk geval super dat er zoveel moeite voor ons forum wordt gedaan!! Toppie!
Me too, hoe krijg ik dat weg?DJLeonardo schreef:Ik krijg vanf m'n werk trouwens bij iedere pagina de vraag of ik de niet veilige gedeeltes ook wil zien... x|
verder een toppie site alleen mis ik de link toon je eigen berichten ENORM.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
Ja de grote "wave" maar niet de kleine icoontjes320driver schreef:
Nieuwe berichten staan aangegeven in rood, als je die gelezen hebt worden ze blauw
En de PB´s lezen werkt weer!!