Vandaag nog wat leuks gespot?
Re: Vandaag nog wat leuks gespot?
Afgelopen weekend, hield BMW dealer Breeman Zuid ter gelegenheid van de F1 race in Monaco een ''Race Weekend''. Hierbij kon je de race en kwalificaties kijken op de zondag respectievelijk zaterdag.
Ze hadden bovendien een aantal M-modelletjes en racewagens in de showroom staan waaronder M5 E60 sedan/touring, M3 E92 coupe, X6M MotoGP safetycar, 1-serie raceuitvoering, M3 GT4 raceuitvoering en een F1 BMW '08.
Ook was er een racesimulator van simrace.de [301 fullmotion racesimulator].
De ''BMW individual'' van Bleekemolen en Buijs
Ze hadden bovendien een aantal M-modelletjes en racewagens in de showroom staan waaronder M5 E60 sedan/touring, M3 E92 coupe, X6M MotoGP safetycar, 1-serie raceuitvoering, M3 GT4 raceuitvoering en een F1 BMW '08.
Ook was er een racesimulator van simrace.de [301 fullmotion racesimulator].
De ''BMW individual'' van Bleekemolen en Buijs
Waarom zie ik altijd die Duitse M3 CSL uit Kleve door Nijmegen rijden als ik toevallig geen fototoestel bij heb.... By the way gister stond bij Bertje Story....
Wel echt een hemelse auto!!!
Wel echt een hemelse auto!!!
Verrek, BMW rijd toch ook wel lekker!!!
Ik zie m ook vaak rijden. Kenteken met KLE : RT ''nog wat''
Owkej dan, sinds gister een E46 3 tekoop bij Bertje Verhaal (Story) in Nijmegen....
Ben ff vlug naar binnen gelopen om te vragen wat dat gekke ding moest kosten!! rond de 27 was het antwoord
en het zwarte beest had net een ton gelopen....
Misschien iemand van hier?!?!?
Ben ff vlug naar binnen gelopen om te vragen wat dat gekke ding moest kosten!! rond de 27 was het antwoord
en het zwarte beest had net een ton gelopen....
Misschien iemand van hier?!?!?
Verrek, BMW rijd toch ook wel lekker!!!
Was even aan het leren tot ik een lekkere V8 de straat in hoorde rijden. Bleek deze 650 Individual te zijn:
Dat interieur, dat stuur. Die velgen. Oh mijn god :~
Dat interieur, dat stuur. Die velgen. Oh mijn god :~
Das wel een plaatje Bob. :~
Ik zat net hier achter. Blijft toch wel erg mooi
Ik zat net hier achter. Blijft toch wel erg mooi
En bedankt... nu heb ik een lelijke roze vlek op mijn motorkap_DV_ schreef:
- Spoiler: Laat zien
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Zo beter Mac?
Gister bij de opening van het nieuwe pand van mijn vaste garage, stond er een E46 Tourwagen van Liqui Moly.
Ook vet
Gister bij de opening van het nieuwe pand van mijn vaste garage, stond er een E46 Tourwagen van Liqui Moly.
Ook vet
zoo zag net een SLR 722 edition :~ :~
echt een bruut ding met beetje carbon hier en daar.. ik probeerde die man een beetje te lokken om hem ff een kick down te laten doen, maar ik kreeg geen beweging in hem
echt een bruut ding met beetje carbon hier en daar.. ik probeerde die man een beetje te lokken om hem ff een kick down te laten doen, maar ik kreeg geen beweging in hem
- Spoiler: Laat zien
Laat ik het zo zeggen: Ik zou er niet mee naar mijn werk gaan
Zag zaterdag in Eindhoven een mooie zilveren Z8... Heb een foto gemaakt snel met de telefoon maar weet niet of die gelukt is, zal vanaaf ff kijken
Net in Hoenbroek achter een vers uit Duitsland (Heinsberg) geïmporteerde geel/groene M3 gereden...