sensormat vervangen
sensormat vervangen
Hallo allemaal,
Ik kan aardig wat vinden over kapotte sensormatjes alleen niet hoe je die moet vervangen.
Ik heb nog een oud interieur en wil daar dus de sensor vanaf halen en overzetten in die andere stoel.
Iemand die me op weg kan helpen, resetten van airbag kan ik zelf
Ik kan aardig wat vinden over kapotte sensormatjes alleen niet hoe je die moet vervangen.
Ik heb nog een oud interieur en wil daar dus de sensor vanaf halen en overzetten in die andere stoel.
BMW is a pleasure that you never can measure
-
Re: sensormat vervangen
Die van mij is ook niet meer in orde. Ik ga hem na mijn vakantie vervangen. Zo rond eind sept. Ik heb er wel eens een DIY van gezien zoek er even op. Als je het niet durft en je wilt het samen doen. Kan je bij mij aan de werkplaats komen.
Heb niet al het gereedschap maar ben wel zelf meubelstoffeerder en wel al enkel simpele reparatie aan autoostoelen gedaan.
Gr, John-John
Heb niet al het gereedschap maar ben wel zelf meubelstoffeerder en wel al enkel simpele reparatie aan autoostoelen gedaan.
Gr, John-John
ik durf het wel zelf hoor, kan alleen idd nergens een DIY vinden.
De bekleding boeit toch niet, komt toch leer in
Maar met foto's knutselen we wel weer een NL DIY.
De bekleding boeit toch niet, komt toch leer in
Maar met foto's knutselen we wel weer een NL DIY.
BMW is a pleasure that you never can measure
sensor mat rv stoel hoeft niet vervangen worden ,doormiddel van een dummy is deze te manipuleren
hierdoor blijft de airbag lamp uit ,en werkt alles weer ,uitlees app en onderdelen heb ik ,mail mijn voor een afspraak
onderdeel.info@orange.nl
hierdoor blijft de airbag lamp uit ,en werkt alles weer ,uitlees app en onderdelen heb ik ,mail mijn voor een afspraak
onderdeel.info@orange.nl
dpower717 schreef:Hallo allemaal,
zorgt de dummy er ook voor dat de passagiersairbag niet klapt als je alleen in de auto zit en je krijgt onverhoopt een aanrijding?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
en klapt hij ook als er wel iemand op zit want ja tis toch je veiligheid van je passagiers ik zou gewoon voor een nieuw matje gaan.
gr rene
gr rene
Bmw Maakt Rijden Racen